tis hier al aardig druk! de directeur belde mij net al ik kan daar terecht moet alleen nog een telefoonnummer van hem krijgen van mijn coach (die daar dus ook net een week werkt ofzo ) en dan hoop ikmaandag meteen aan de slag te kunnen...
Ik zit hier even op school te bokken, en ondertussen nog aan een anw verslag te werken.. (moet morgen ingeleverd worden, vrijdag filosofie en morgen frans pw, en volgende week pww, maar dan heb ik meer tijd )
Hee, moet eigenlijk afbeeldingen van tekenen zoeken.. maar heb zo geen zin!! Net 5 voor men SET van tekenen praktijk terug gehad!..! Grr.. kan ik er wat aan doen dat ik niet kan tekenen.. en toch iets moest kiezen (tekenen of muziek) pff.. verschrikkelijk!! En kom er ook nog achter dat er nog een uur uitvalt..! En nee niet het laatste ofzo.. tuurlijk niet.. doe maar het 6e want dan hebben we nog gewoon het 7e uur les ! Dus dat word tussenuur, les tussenuur, les. Fijn..!!
Ik ben op woensdag altijd str*nt chagerijnig..! Want 2e en 3e uur dus tekenen en kan die vent écht niet uitstaan!! Altijd zeuren en NU dan ook weer die 5..!! Pff..!! Ik wil ook naar huis!!!
ik heb straks nu 2 uurtjes wiskunde, dan ben ik vrij. Wiskunde zal ook wel geen succes worden, had de vorige keer mijn huiswerk al niet af en nu loopt ik zo ongeveer een som of 50 achter
Goeiemorgen!! Mijn eerste 2 uur Psychologie viel uit, hoef nu pas half 2 te beginnen maar de slaap had ik ook wel nodig! Heb van half 12 tot half 11 aan een stuk door geslapen