[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:01

m_m Ikke! Ja
Hoe oud is die Flemming x Jazz?
Ik ken hem namelijk niet..
Zal wel niet op stal staan dan Lachen

Iemand trouwens info en/of foto's van de hengst no limit?
(Ben bezig met een klein projectje Lachen )

Ga zo even bodschappen doen..

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:03

sjongejonge wat een k weer, in de serre is het net of je in een aquarium zit! echt niet normaal, het is donker, hebben de lichten aan en nog net niet de kachel!
ik wacht nog maar even met naar stal gaan, om 17.30 is de binnenbak vrij...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:11

echt talida?! jeetje waar komt de wind vandaan?! volgens mij hopen ze in NH op mooi weer, aangezien vandaag de kamp. al zijn afgelast

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:18

**sterkte Jits Lachen

*wanneer zijn nu die kampioenschappen in NH?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:25

mijn geweldige uitzicht:
Afbeelding

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:26

vandaag en morgen, maar vandaag is afgelast, morgen gaat wel door!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:28

Okey, wanneer komen de pony’s dan Lachen

Zo talida: wat een uhh*mooi* uitzicht Knipoog Ik snap dat je er gek van word Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:30

TypicalDutch schreef:
Ik ben alweer thuis, valt best mee he Knipoog ? Morgen weer werken, wel handig als ik dan nog een beeetje fris en fruitig ben dacht ik zo Tong uitsteken ! Als die bodem inderdaad zo slecht is kunnen ze het wat mij betreft beter aflassen. Hoewel ik me afvraag of die bodem volgend weekend beter is (neem aan dat ze het daar naar verplaatsen, hoewel dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn!). Als ze het parcours een beetje aanpassen aan de omstandigheden zou ik trouwens evengoed nog wel willen springen. Hebben we hier op Texel ook wel eens gehad. Toen zetten ze de hindernissen gewoon 10 cm lager! Nou dat vond ik niet erg hoor Vork ! Maar we horen/lezen het wel...

Dat is idd netjes Ja Het gaat morgen gewoon door dus ik rij die kant maar op. Als ik al met een trekker het parkeerterrein opgesleept moet worden rij ik iig gewoon rechtdoor en terug naar huis Clown
M moet eerst nog rijden in de hoofdring dus dan kan ik nog wel even zien of het te doen is om te gaan rijden Ja
Dat 10 cm lager is leuk bedacht, maar dan moet ik nog steeds een 1.20-rondje springen en als het net zo dramatisch is als vorig jaar dan begin ik daar toch ook echt niet aan Nagelbijten / Gniffelen (toen kwamen de paarden absoluut niet meer uit de blubber en was het een grote blij-dat-ik-glij-party Bloos )

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:37

*ik zou ook wel heen willen Lachen Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:38

minnie_muis schreef:
Wij zijn de stallen met de hoge drukspuit aan het schoonmaken! Dat is echt een verschil van voor en na! Nagelbijten / Gniffelen Ik zit nou trouwens wel helemaal onder de stront! Clown
Als het maar weer schoon wordt Haha!

Citaat:
Maar waarom ik wilde weten wie er op 't centrum werkten omdat wij vorig jaar 2 hengsten daar naar toe hebben verkocht! Een Flemming x Jazz en een Special D x Krack C. Die Special D heeft hij verkocht maar die ander heeft hij nog. En vorige week is hij hier weer geweest en heeft de Indorado x Haarlem gekocht! Dus die komt ook die kant op!
Jong paard zeker? Ik heb daar iig geen flemming x Jazz-hengst gezien
Leuk dat hij die indorado ook van jullie gekocht heeft Ja

Citaat:
En wij hebben dus alleen nog een tygo x Corleone te koop!
Die vind ik zo leuk Clown Maar ik heb er al teveel Bloos Had ook heel graag een poging gedaan om een van de veulens van de NRPS-veiling te kopen, maar ik ben maar niet heen gegaan uit zelfbescherming...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:40

Pony's weten ze nog niet Biem

BT: jammer dat het even niet helemaal wilde, van de winter beter Knipoog
En dat gedoe moet je gewoon negeren. Ik negeer tegenwoordig iedereen die onterecht niet aardig tegen me is, scheelt een hoop kopzorgen Clown

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:41

Met dijksgatbos (oefenen) stond alles op 60 cm! En in een ‘echte‘ cross staat alles voor pony’s tog op 70-80?
Ik kom vanavond trouwens even langs TD.. Tong uitsteken !!
Gister afscheidsparty van mijn zus gehad, die gaat namelijk een jaar naar Amerika Lachen Was weer gezellig Haha!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:59

Ik ben even bijgelezen maar zoals altijd weer e.e.a. kwijt Bloos ,Slecht geheugen! Gestoord
Uniek is erg ziek geweest, de veearts had haar 10 dgn geleden gescoopt i.v.m. hoesten. Zag er allemaal redelijk onschuldig uit. Donderdag was ze opeens helemaal lusteloos en had 40graden koorts Verdrietig terwijl ze op de Prednison staat. Helaas toch een zware infectie van de voorste luchtwegen. Nu krijgt ze Prednison, Antibiotica en Ventipulmin, gelukkig was ze vandaag alweer een heel eind opgeknapt en was de koorts helemaal weg. Nou maar hopen dat dit het wel was, veearts denkt dat deze infectie al steeds aan het sluimeren was en nu eindelijk doorzet. Met al die regen hebben de paarden ook niet zo'n topweerstand! Boos!

Het regent hier dus al 2 dagen aan 1 stuk, ik heb alles maar binnen gehaald want we houden geen gras meer over.

Al onze hengstjes zijn inprincipe verkocht, ook de jaarling Pling .Ze staan op de lijst voor een veulenveiling in oktober en wat daar niet heengaat/wordt verkocht, wil mijn instructrice hebben!!! Dan kan ik ze nog wel in de gaten houden tot zij ze inrijdt met 3 jaar en verkoopt Bloos Rebel blijft Haha! als maatje voor het merrieveulen wat we hebben gekocht. Knipoog

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:00

CD: Ik heb mn foto's nog niet. (heb ze alleen even snel op de camera bekeken, zag er leuk uit). Ben ook erg benieuwd naar foto's die eventueel nog door anderen gemaakt zijn.
Huissen ga ik gewoon heen. Speurtochten zijn ook best leuk Haha! . Ik kan iig lekker wat sprongetjes maken dan en omdat Legato nog zo jong is leert ie van alles wat ie voor zn neus krijgt toch wat bij.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:12

Biertabje schreef:
dank jullie! ja misschien wel! het is gewoon zo ontzettend kinderachtig van iemand die bijna 30 is Bloos! ik heb echt zoiets...doe toch normaal joh! wat heb je er nu aan...?!
qua combinatie(rijdend) hoeft ze niet jaloers te zijn, het is een dressuurmuts nog wel Knipoog (of ze moet bang zijn dat ik haar straks tegemoed rijd in de dressuur met mijn supermuis? Knipoog )

Heb ik ff iets gemist? Wat was er joh?

Ik heb net heerlijk gereden..ga ff spul bij elkaar zoeken voor morgen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:16

Onide en Gomir: Het is nu een jaarling! Dus hij zal wel in de koppel lopen! Hij heet Admiraal B! Haha! Naar mijn pony! Knipoog

Gomir: Dat is jammer! Als je nog iemand weet roep het maar! Het blijft iig geen kleintje!

Nou hier was het vandaag heerlijk weer! Maar nu begint de lucht wat te werken! Maar de stallen zijn schoon en nu aan het opdrogen! Heb nu lamme armen van die spuit beet houden!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:21

ja idd heb ik ook altijd Lachen er staat echt druk op dat ding!
Ja dan staat hij in een koppel denk ik Ja
Zal eens vragen haha ben wel benieuwd dan!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:23

Haha ok! Ik zal wel even een foto van hem zoeken!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:42

jollyjoker schreef:
Ik ben even bijgelezen maar zoals altijd weer e.e.a. kwijt Bloos ,Slecht geheugen! Gestoord
Uniek is erg ziek geweest, de veearts had haar 10 dgn geleden gescoopt i.v.m. hoesten. Zag er allemaal redelijk onschuldig uit. Donderdag was ze opeens helemaal lusteloos en had 40graden koorts Verdrietig terwijl ze op de Prednison staat. Helaas toch een zware infectie van de voorste luchtwegen. Nu krijgt ze Prednison, Antibiotica en Ventipulmin, gelukkig was ze vandaag alweer een heel eind opgeknapt en was de koorts helemaal weg. Nou maar hopen dat dit het wel was, veearts denkt dat deze infectie al steeds aan het sluimeren was en nu eindelijk doorzet. Met al die regen hebben de paarden ook niet zo'n topweerstand! Boos!

Dat had bimob dus ook, iets in zijn voorste luchtwegen! En van het hoesten kreeg hij een bloedneus (ader was gesprongen)
Bimob moest ook aan de vetipulmin! dacht dat het zo heette!!
(het was bij bimob wel minder ernstig als hij Uniek!

Beterschap Uniek Lachen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:43

He gadver JJ!
Das niet leuk
Hopelijk komt ze er weer snel bovenop!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:46

Hier dan Admiraal B
Afbeelding
Afbeelding

En zijn volle broer Zidane B
Afbeelding

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:47

Stoer beessie mm Ja

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 18:11

nooit gezien
Maar ik zal fred wel even aan de tand voelen Haha!
En opletten of ik er een met twee witte voetjes tegenkom Lachen

sjuuleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:07

Sterkte Jitske!!
CD: vossen blijven leuk, vooral met witte koppen en benen.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:21