Hoe oud is die Flemming x Jazz?
Ik ken hem namelijk niet..

Zal wel niet op stal staan dan

Iemand trouwens info en/of foto's van de hengst no limit?
(Ben bezig met een klein projectje

Ga zo even bodschappen doen..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TypicalDutch schreef:Ik ben alweer thuis, valt best mee he? Morgen weer werken, wel handig als ik dan nog een beeetje fris en fruitig ben dacht ik zo
! Als die bodem inderdaad zo slecht is kunnen ze het wat mij betreft beter aflassen. Hoewel ik me afvraag of die bodem volgend weekend beter is (neem aan dat ze het daar naar verplaatsen, hoewel dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn!). Als ze het parcours een beetje aanpassen aan de omstandigheden zou ik trouwens evengoed nog wel willen springen. Hebben we hier op Texel ook wel eens gehad. Toen zetten ze de hindernissen gewoon 10 cm lager! Nou dat vond ik niet erg hoor
! Maar we horen/lezen het wel...
minnie_muis schreef:Als het maar weer schoon wordtWij zijn de stallen met de hoge drukspuit aan het schoonmaken! Dat is echt een verschil van voor en na!Ik zit nou trouwens wel helemaal onder de stront!
![]()
Jong paard zeker? Ik heb daar iig geen flemming x Jazz-hengst gezienCitaat:Maar waarom ik wilde weten wie er op 't centrum werkten omdat wij vorig jaar 2 hengsten daar naar toe hebben verkocht! Een Flemming x Jazz en een Special D x Krack C. Die Special D heeft hij verkocht maar die ander heeft hij nog. En vorige week is hij hier weer geweest en heeft de Indorado x Haarlem gekocht! Dus die komt ook die kant op!
Die vind ik zo leukCitaat:En wij hebben dus alleen nog een tygo x Corleone te koop!
Biertabje schreef:dank jullie! ja misschien wel! het is gewoon zo ontzettend kinderachtig van iemand die bijna 30 isik heb echt zoiets...doe toch normaal joh! wat heb je er nu aan...?!
qua combinatie(rijdend) hoeft ze niet jaloers te zijn, het is een dressuurmuts nog wel(of ze moet bang zijn dat ik haar straks tegemoed rijd in de dressuur met mijn supermuis?
)
jollyjoker schreef:Ik ben even bijgelezen maar zoals altijd weer e.e.a. kwijt,Slecht geheugen!
![]()
Uniek is erg ziek geweest, de veearts had haar 10 dgn geleden gescoopt i.v.m. hoesten. Zag er allemaal redelijk onschuldig uit. Donderdag was ze opeens helemaal lusteloos en had 40graden koortsterwijl ze op de Prednison staat. Helaas toch een zware infectie van de voorste luchtwegen. Nu krijgt ze Prednison, Antibiotica en Ventipulmin, gelukkig was ze vandaag alweer een heel eind opgeknapt en was de koorts helemaal weg. Nou maar hopen dat dit het wel was, veearts denkt dat deze infectie al steeds aan het sluimeren was en nu eindelijk doorzet. Met al die regen hebben de paarden ook niet zo'n topweerstand!
![]()