Onze A'do is extreem voorzichtig! Ze kan alleen een misse afstand niet altijd heel goed oplossen, en dan maakt ze de raarste sprongen en bewegingen om er toch maar foutloos over te geraken. En ze heeft ook echt heel veel bloed. Ze is wel goed te rijden en "bij te houden", maar als er iets "mis" gaat, dan schiet ze in de paniek. In de cross moet m'n vriend ze ook continu tegenhouden.
Onze Flamenco springt op zich 100x mooier in de manieren dan de A'do (uit dezelfde moeder), maar die is minder voorzichtig en minder voorwaarts dan de A'do. Een combi van beide was perfect geweest

Er is ondertussen ook een filmpje van JA M met c*omilfo p*lus! Ik wilde vorig jaar al met hem dekken, maar toen had die echt nog niet veel gelopen dus twijfelde (wilde wel weten wat de reden was), misschien daarom dat een goede prestatie op het WK echt noodzakelijk was om de fokkers te overtuigen en vandaar A*lhman erop?
https://www.youtube.com/watch?v=ep0xeHvdhn0
Ik weet ook nog niet goed of ik dat bloed wel vertrouw... C*ornet en B*alou zijn nu niet meteen bekend als de allermakkelijkste natuurlijk, en ik moet er deze keer echt wel zelf mee wegkunnen