[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:03

Nu lukt het vast wel Sarah! :) Zie je morgen vast wel, kom je wel even succes wensen!

Ga mijn tas voor het weekend alvast inpakken, morgen drukke dag. Weersverwachting is alleen niet te best.. -O-

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:04

Bianca: dan hebben wij precies het tegen over gestelde hahah :D Het kan me niet schelen eerlijk gezegd als het niet gaat morgen, er lopen daar zulke andere paarden rond dan Beat. Paarden van hele andere prijs categorieën en gereden door veel betere ruiters dan dat ik ben ;) Ik ga er echt heen voor de leuk en de ervaringen en het leermoment voor Beat!

Sann: gezellig :D O dat denk ik eigenlijk ook wel (hele slechte generale gehad vandaag dus morgen moet goed gaan ;) ) En verder heb ik alleen mijn twijfels over de trakhener met water er onder! Maar goed ze mag 1 ding wel echt eng vinden en ik zie het wel!

Sannnn

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:08

De goede instelling Sarah, ik denk toch dat een bekende naam weer gaat winnen. Zal me verbazen als dat niet het geval is. Maar we zullen het zien. ;)
Succes allebei in ieder geval! Die watertrakhener zullen veel eng vinden denk ik, die hebben ze van te voren niet mogen springen. De afsprong het water in wel, dus daar zullen minder problemen op zijn lijkt mij.
Ben wel benieuwd hoeveel er van de L cross overgebleven is.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:10

Vorig jaar heeft Carmen toch ook een hele goede notering neergezet, zonder dat zij een bekende naam is? Gewoon lekker vertrouwen in jezelf en in je paard ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:11

Erg weinig volgens mij Sann!
Ik denk dat Belmondo van Alice een goede kans maakt, erg aansprekend paard in de dressuur, goed in het springen en denk dat Alice hem ook wel goed gaat rond krijgen in de cross!
Alice zag zelf veel ook in Bob maar dat ligt aan de jury omdat hij natuurlijk heeel groot en slungelig is.

Ik gok er op dat het halfzusje van de winnaar van vorig jaar gaat winnen (mijn beat :D nee grapje :+ vond het wel grappig dat een corland had gewonnen! Ik verbaasde gert van het hof überhaupt dat je met een corland kon crossen hahaha, hij was al helemaal weg van Beat puur op papier. Hele beest nog nooit gezien)
Laatst bijgewerkt door Evony op 10-08-11 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:12

Goede notering zal ook wel door een onbekende naam gebeuren, maar winnen denk ik door bekende. Maakt me ook niets uit, maar dat denk ik. :) Gewoon lekker genieten idd.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:13

Dat denk ik ook wel Sann, alleen al omdat daar de sponsoren met het geld zitten die behoorlijk willen en durven te investeren in jonge paarden voor zulke ruiters! Tevens hebben die ruiters gewoon meer ervaringen en rijden ze de paarden gewoon makkelijker. Dus het is niet puur op de naam maar ook wat er bij hoort zeg maar.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:14

Idd. :j

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:15

danielle heeft een mooi fotoalbum gekregen
mirthe is het zo erg?
noor is druk
mootje heeft mazzel gehad
lielle is met reglementen bezig. Vind ik ook als je +9 bent je ook geen hc mag starten in een klasse hoger
en idd knhs is raar met de regeltjes
sann en lielle hebben lekker getraind.
benthe is voor de zoveelste keer natgeregend.
marijke mooi dat zeus been koud was
danielle die krokodil is idd leuk als hindernis
marijke het eten klinkt lekker
margriet dat is schrikken. Gelukkig gaat het goed
bianca en evony succes morgen. Gaat vast goed komen

net thuis met ol gesprongen.. men wat is die thuis met springen altijd gek. kruisje en kop tussen de benen en bokken maar. dus met de landing meteen been geven dat hij naar voren moest en dus niet echt kans had om te bokken. heb ook even trahkener nagemaakt met zeil en daarop 1 hindenrisbalk. Ol vond dat echt eng maar met het aanrijden ging hij heel netjes in 1x.
zo de paarden maar naar binnen doen.even bankhangen tot pa en ma terug komen van vakantie en dan optijd (hoop ik) naar bedje.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:18

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:20

Leuke filmpjes Sann! Functioneel rijden en niet alleen mooi, hahah geweldig!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:32

gave filmpjes hoor !!! je word ook lekker uitgemaakt voor soepkip... :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:33

Kreeg net een mailtje via marktplaats.

Citaat:
Hoi Vivian,
hier is je fan weer.

Ik weet inmiddels wie je bent en hoe je eruit ziet.:-)
[knip]

't is maar goed dat ik vaak met haar gemaild heb en altijd leuk contact over de mail heb gehad, want anders was het wel een bijzondere opening van een mail :))

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:34

Wooo idd Vief!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:35

Leuk Vief! :D Vaste klant? ;)
Sarah & Bianca, heel veel succes en natuurlijk plezier morgen. Gewoon blijven ademen, Bianca! Dan komt het goed! ;)

Net Jer gereden, slechte generale is een goed teken toch? ;) Wat een wind zeg.
Ga even snel douchen en dan richting de kermis!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:35

Idd een bijzondere opening Vief..

Wil alles te netjes doen en dat is juist niet goed met What want dan gaat ie MB acties uitvoeren. Soepkip komt van mijn vader, dus dat ben ik wel gewend. Weet wie het zegt laten we maar zeggen. :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:36

Vief :')
Leuke filmpjes Sannn. Ziet er mooi beheerst uit!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:38

Haha ja vaste klant :)

Leuke filmpjes Sann!

Bianca en Sarah succes alvast :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:40

Succes sarah en bianca. Ik ben er iig, weer of geen weer ;)
Wat betreft de winnaar, twee jaar geleden is het nk gewonnen door een geheel onbekende (waar je later trouwens ook niks meer van hoorde....) Wie er morgen gaat winnen weet ik niet, al ben ik als Roven fan natuurlijk gek van Bob!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:40

Noor ik had ook al last van een slechte generale :D

Hihihi iedereen bedankt :*

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:41

billy1 schreef:
Succes sarah en bianca. Ik ben er iig, weer of geen weer ;)
Wat betreft de winnaar, twee jaar geleden is het nk gewonnen door een geheel onbekende (waar je later trouwens ook niks meer van hoorde....) Wie er morgen gaat winnen weet ik niet, al ben ik als Roven fan natuurlijk gek van Bob!

Bob is cool :D
Echt een heel apart paard om te rijden alleen, ik had er hoogte vrees op :+ En hij is nog wat slap door zn grote, maar het is echt een goedzak en super braaf!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:50

Goedenavond!
Ik heb weer een leuk dagje gehad. Meisje op stal geholpen met springen, die ging goed zeg! Echt leuk! Daarna Vorstin gereden, en tussendoor nog wat dingetjes geregeld die moeten gebeuren voor ik op vakantie kan.

Noor, ik wil ook volgend jaar echt in Belgie rijden hoor! En verschrikkelijk die zweetcollega := Zat me laatst al af te vragen hoe het nou zou gaan
Klinkt lekker MM!
Jeetje, wat een geluk dat het allemaal nog meeviel Margriet! Lijkt me doodeng
Veel plezier morgen Evony & Bianca
Ziet er simpel uit zo van de filmpjes San! Je ziet wel dat What het ook leuk vindt :D
Haha Vief, je zou in eerste instantie idd echt denken dat het een stalker is ofzo!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:52

Had al die jonge beesten graag eens zien lopen, toch leuk om te zien dat er zoveel verschillende types eventing lopen. Bijvoorbeeld net als Bob van die grote slungels, maar ook hele compacte kleine paardjes met een flinke galop erop.
Gaat vast goed komen bij jullie Sarah en Bianca, gewoon van genieten en het is een mooie ervaring voor de paarden :)

Leuke filmpjes San! Rob heeft echt behoorlijk wat nieuwe hindernissen zeg, ben er al een tijd niet geweest.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:02

Sannn: Rijdt je what niet erg onder het tempo? Heb het idee dat je nu geen ritme krijgt en daardoor ook je afstanden minder worden.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 20:21

Klopt Lau, moet meer tempo gaan rijden. Maar het probleem is dat hij dan de controle over pakt van mij en er last minute langs vliegt of omdraait zoals in MB. Ben er wel hard mee bezig want heb nu veel tijdfouten die zonde zijn. Zie je ook bij die triangel en die 2 bomen achter elkaar, dan is het tempo hoger en de afstanden ook beter. Het gaat al wel iets beter, maar nog niet zoals het moet zeg maar. Eerst de controle goed en dan het tempo omhoog. Ga in Brugge nu ook voor het eerst met stopwatch rijden, met What nog niet gedaan. Maar vanaf nu wel, in de training op controle oefenen en in de cross vanaf nu meer op tempo rijden. 1e paar crossen heb ik vooral voor het lekkere gevoel gereden en kon de tijd me weinig schelen. Goede tempo is nog lastig voor mij, maar dat komt wel. Hij kan hard zat. :P Is ook pas de 5e cross die ik met hem rij en mijn 8e totaal. :)