Zie je morgen vast wel, kom je wel even succes wensen! Ga mijn tas voor het weekend alvast inpakken, morgen drukke dag. Weersverwachting is alleen niet te best..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het kan me niet schelen eerlijk gezegd als het niet gaat morgen, er lopen daar zulke andere paarden rond dan Beat. Paarden van hele andere prijs categorieën en gereden door veel betere ruiters dan dat ik ben
Ik ga er echt heen voor de leuk en de ervaringen en het leermoment voor Beat!
O dat denk ik eigenlijk ook wel (hele slechte generale gehad vandaag dus morgen moet goed gaan
) En verder heb ik alleen mijn twijfels over de trakhener met water er onder! Maar goed ze mag 1 ding wel echt eng vinden en ik zie het wel!
nee grapje
vond het wel grappig dat een corland had gewonnen! Ik verbaasde gert van het hof überhaupt dat je met een corland kon crossen hahaha, hij was al helemaal weg van Beat puur op papier. Hele beest nog nooit gezien)
Gewoon lekker genieten idd. 
Vaste klant? 

Wat een wind zeg.

billy1 schreef:Succes sarah en bianca. Ik ben er iig, weer of geen weer
Wat betreft de winnaar, twee jaar geleden is het nk gewonnen door een geheel onbekende (waar je later trouwens ook niks meer van hoorde....) Wie er morgen gaat winnen weet ik niet, al ben ik als Roven fan natuurlijk gek van Bob!

En hij is nog wat slap door zn grote, maar het is echt een goedzak en super braaf!
Zat me laatst al af te vragen hoe het nou zou gaan

Is ook pas de 5e cross die ik met hem rij en mijn 8e totaal.