[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:53

VIEF @ wow ...je paard kijkt idd echt heel lelijk !!!! :D

Sussie85

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:54

Mootje: bij Maandag ben ik al ingeschreven, maar die hadden op het moment ook niets voor mij. Heb bij één uitzendbureau nog wat namen van werving- en selectiebureaus meegekregen. Ga me daar ook nog inschrijven.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 19:26

Goedenavond.
Vief: Ze kijkt echt vals :+ , arme woll :(:) .
Sussie: Stom dat ze je niet willen inschrijven, succes met je wedstrijd zondag.
Caro: Leuk dat je nog zo jong geschat wordt :) .

Nou ik weet wel waardoor ik niet lekker gereden heb in Princenhage, mijn beugels zaten dus gewoon ongelijk waardoor ik vreselijk uit balans zat ^) . Ik voelde het wel, maar dacht dat dat mijn eigen schevigheid was en vertrouwde mijn eigen oordeel niet 8)7 .
Nu gelukkig wel fijn kunnen springen in de les, heb fijn "gegymnastiekt" met Bam, allemaal lage hindernisjes met bochten, slangevolte's etc. Kreeg hem nu tussen de hindernissen onwijs fijn op twee teugels ontspannen aan het lopen, heerlijk gevoel :D ! Dinsdag heb ik weer springles en dan gaan we weer verder met het echte werk.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 19:51

Fijn dat het zo veel beter ging Evie! Ik heb trouwens 2 prestige singels en die zijn echt geweldig. Oudste is ondertussen 5 jaar oud en nog helemaal super.
Vief: Arme Wolles. Ze kan wel heel lelijk kijken zeg :P

Net springles gehad en wat een verademing. Paard heeft het afgelopen jaar niet zo fijn gelopen. Niet zozeer het springen, maar meer het tussen de hindernissen in. Alles viel weer zo op zijn plek, ondanks 5 jaar geen les van hem te hebben gehad.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 21:12

Zo, ik heb net lekker onder de zonnebank gelegen. Nu een plaatje van Händel op en naar bed. Slaap lekker iedereen :z

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:25

Arme Woll Vief :(:) Zo kijkt Vorstin wel vaker trouwens :+
Fijn dat de springlessen lekker gingen Evie en PB!
Heerlijk ff zonnebanken Mootje :D

Morgen ga ik weer naar Walibi, naar de Fright Nights :):)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:27

Welke plaat Mo?
Heerlijk he klassieke muziek. Ik kan er ook hele dag naar luisteren (vooral Bach, maar dat komt doordat ik zelf graag en eigenlijk alleen maar Bach speel)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 22:04

Fijn dat jullie allemaal lekker hebben gereden!

Ik heb net de vrachtwagen ingepakt en paard gevlochten, nu maar snel naar bed want het wekkertje gaat om 6 uur :z Mag voor half 10 al dressuur rijden in Barchem.

PB zag jou ook op de startlijst staan, leuk! En zeker na de les van vandaag zal het wel goed komen. Ik neem mn hond mee dus dan kan je hem irl zien ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 22:19

De les was dus voor herhaling vatbaar PB.
Arme Wol zeg, die keek goed chagrijnig. Komt me wel bekend voor. ;)
Wel lekker met dit weer onder de zonnebank Mootje!
Wat stom dat ze jou niet willen inschrijven Sussie, kunnen ze toch niet maken om hoger opgeleiden te weigeren.
Leuk Snoekiej! Ik heb 3,5 jaar bij Walibi gewerkt, liep er dus dagelijks. Mocht toen met halloween ook mensen laten schrikken. Geweldig is dat. :D
Maar het is op een gegeven moment wel klaar. Ik heb al veel gehoord over dit jaar. Schijnt enger en mooier te zijn dan vorig jaar i.v.m. 10 jarig jubileum! :D Je moet iig 's avonds naar Club Roxy. Die vond ik de afgelopen jaren het leukste. Vooral met die muziek en die mensen die daar in het begin dansen is de sfeer daar heel leuk! Ook de eindshow is wel het blijven wachten waard. Gaan ze hele laser en vuurwerk show geven. Ook is het weggaan dan laat heel leuk omdat iedereen je dan opwacht op het eind. ;) Veel plezier! :D

Succes voor degene die dit weekend naar Barchem gaan! Ook voor de overige CC-gangers! :)

Vanmiddag samen met zusje lekkere meiden film gehuurd, die vanavond met chips en een wijntje gekeken. Was weer gezellig. :D
Daarna even sinds lange tijd weer piano gespeeld! Wil echt weer gaan lessen, maar dat komt er op de 1 of andere manier dan weer niet van.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 22:36

PB: Fijn dat de les bij je oude instructeur zo lekker ging!
Mootje: Lekker verwenavondje zo te lezen :D .
Snoekiej: Veel plezier in Walibi, ik ben een van de eerste keren geweest en was toen 14 (mocht officieel niet eens naar binnen geloof ik := ) en het was echt onwijs leuk!
Sann: Gezellig met de vriendinnen :D .
Billy, Pb en alle anderen die naar Barchem gaan: Veel succes komend weekend *\o/* !

Ik vind klassieke muziek ook niet vervelend om te horen, maar zusje is af en toe zo fanatiek bezig op de piano, deze vakantie is ze bezig met Für Elise , dat komt me intussen wel mijn neus uit :7 .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 07:17

PB, Messiah: Dunedin consort (dublin version 1742). Ik heb van de week nog wat gedownload, maar die moet ik eerst omzetten naar .wav! Veel succes in Barchem. Neem je allebei je paarden mee?
Billy, Veel succes in Barchem.
Eef, Ik snap dat je inmiddels für Elise-moe bent :D
Snoekiej, Veel plezier in Walibi. Wat zijn die fright nights precies?

Hmm, Collega 1 heeft inmiddels zijn gesprek gehad, collega 2 zijn uitnodiging en ik nog helemaal niets ;( Wel heb ik mijn politiek correcte emails uitgeprint op zijn bureau zien liggen, maar reageren: Hó maar!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 07:32

Goede morgen!

SOrry niet echt bij gelezen, laptop was even weg :+

Vief arme woll!! :(:)
billy succes op barchem!
eef en mootje bootcamps over leeft?
mootje schiet lekker op dus :+
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 22-10-10 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht op verzoek aangepast.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:23

Goedemorgen!
Iedereeen iig alvast succes in Barchem, en natuurlijk op de andere cc ook!
Nou ik zal rijden! Moet vanmiddag en avond werken!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:26

Goeiemorgen :wave:

Barchem gangers succes!

Ik zal straks ff bijlezen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:31

Goedemorgen!
Ik had gisteravond eigenlijk les, maar dat heb ik afgebeld. Toen ik de paarden uit de wei ging halen vond Roman het nodig om keihard over me heen te walsen :( Weet niet eens meer wat er precies gebeurde, maar m'n heup deed ontzettend pijn en ik kon ook echt niet erop steunen. Hij was verder helemaal niet blauw ofzo maar ik kon dus niet meer lopen. Toen mocht ik van mama ook niet naar les. 's Avonds laat was het al een heel stuk beter en nu ook bijna geen last meer gelukkig.

PB: Fijn dat de springles zo lekker ging.
Evie: Gelukkig weet je dus nu de oorzaak :+ Mooi dat het nu al zo veel fijner ging.
Sussie: Wat een flauwe reden zeg van dat uzb om je niet in te schrijven.
Billy: Succes in Barchem!
Margriet: Veel plezier met rijden

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:31

:wave: goeiemorgen

Heb vannacht echt heerlijk geslapen. Gister laatste dagje praktijk gehad in Leeuwarden en daarna doorgereden naar Groningen. Bij een vriendin gegeten en een wijntje gedronken. Niet al te laat op bed gegaan. Zij had vanmorgen een toets (is ze nog mee bezig), dus ik kon nog even lekker blijven liggen.
Ze neemt als het goed is een ontbijtje mee op de terug weg :D.
Dan zal ik daarna richting huis. Beiden paarden even rijden en om 17.00 werken.

Ik heb een fryso dressuurzadel. Die was toen voor Loempia. Maar die wou er echt niet mee lopen. Dus aan de kant gelegd. Voor Sofie is hij net te lang (Sofie is natuurlijk iets compacter dan Loempia). Dus het zadel hangt al te lang niks te doen := .
Ik wil hem binnenkort een keer op de schimmel leggen. En anders verkoop ik hem. Hij is echt zgan. Amper mee gereden :? .
Verder heb ik nu dus een nieuw springzadel :D. Stubben Siegfried. Echt heerlijk zadel. Past echt goed op Sofie en Bobo.
Ik kreeg 2 singels mee om te proberen (die ik dan bij het zadel zou krijgen aangezien ik geen beugels hoefde). 1 was met een buikflap. Maar Sofie is wel echt een merrie :+. Dat vond ze maar niks. En de andere singel was een mooie leren singel maar zonder elastiek. Wat ik nu wel heb en toch ook wel weer wil. Dus die word nog even omgeruild :).

Jammer dat je nog niet hebt kunnen rijden Corien. Hopelijk knapt het snel op.

Vief: Jeetje, dat is zeer lelijk van Woll := . Hopelijk gaat het snel over.

De gene die vandaag al moeten dressuuren in Barchem, Succes :D.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 09:38

Goedemorgen!

Ik heb even uitgeslapen. Ik was gisteravond echt doodop, was dus even nodig.

Corien: balen dat het plekje rainrot blijkt te zijn. Hopelijk is het met de behandeling snel weg en kun je weer rijden!
Billy en PB: veel succes op SGW Barchem!
Vief: leuk hé die merries. Als ze het ergens niet mee eens zijn of er zit iets niet lekker dan is dat ook meteen overduidelijk.
Kim: wel zonde om een bijna nieuw dressuurzadel zo te laten liggen.
Mootje: vreemde leidinggevende heb jij! Zo moeilijk is het toch niet om te communiceren!
Anthea: oei dat was niet zo fijn! Schrok Roman dat hij over je heen walsde?

Onze paarden hadden gisteren nog een grapje uitgehaald. Weltsieger en kleintje waren door de draden gelopen en stonden gezellig in het hoge gras bij Vivre. Opa dacht dat alleen het kleintje ontsnapt was, maar W stond er gezellig bij! Nu kunnen die drie het prima met elkaar vinden, dus dat is het probleem niet. Probleem is wel dat W en kleintje zich helemaal dik vreten en daarom in een wei staan met weinig gras. Vivre daarentegen is gemakkelijk te dun dus die staat in een hele dikke wei. We hebben nu dus twee tonnetje ronde paarden. Kleintje had ook al zoveel gegeten dat hij gewoon naar ons toe kwam om ze uit de wei te halen. Maar Vivre en Weltsieger liepen mooi van ons vandaan. Die hadden nog geen zin! Ze lieten zich gelukkig wel redelijk makkelijk vangen na er even achteraan gewandeld te hebben.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 10:53

Sussie, Je hebt nu dus twee tonnetjes :D
Ik ben er achter waarom Lipica niet opneemt.... Ze zijn dicht door de herfstvakantie :+ Maandag dan maar even stalken!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:28

Jeetje Anthea gelukkig heb je er nu weinig last meer van! Geluk gehad!
Sussie oeps! Die hebben het wel naar hun zin gehad dus!
Kim ik heb dus ook een Fryso en heb ook het idee dat ze daar gewoon niet mee willen lopen. Hij zit heerlijk, en volgens de zadelmaker ligt hij goed, maar het voelt toch niet goed. :n

Zo ik heb al heerlijk gereden! Heb even gesprongen en dat ging heel fijn! En het was mooi weer, dus dikke prima! Zal nu maar naar het werk!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:36

Bericht even aangepast.

Net even gelongeerd ging lekker :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:42

@ Mootje: wat leuk dat jij ook zo kan genieten van de Messiah. Ik heb een aantal jaren in de Royal Albert Hall in Londen de Messiah gezongen o.l.v. sir David Willcocks. Een onvergetelijke ervaring, alle keren weer. Als je bv. onder het orgel zit dan golft de muziek helemaal over je heen en moet je opletten om te blijven zingen i.p.v. te gaan luisteren.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 12:54

Margriet_ schreef:
Jeetje Anthea gelukkig heb je er nu weinig last meer van! Geluk gehad!
Sussie oeps! Die hebben het wel naar hun zin gehad dus!
Kim ik heb dus ook een Fryso en heb ook het idee dat ze daar gewoon niet mee willen lopen. Hij zit heerlijk, en volgens de zadelmaker ligt hij goed, maar het voelt toch niet goed. :n

Zo ik heb al heerlijk gereden! Heb even gesprongen en dat ging heel fijn! En het was mooi weer, dus dikke prima! Zal nu maar naar het werk!

Dit heb ik ook.. Ik heb ook een Fryso zadel en vind het verder een heel fijn zadel. Het past goed, maar Uk kan ook niet tegen de vorm. Na een tijdje begint ze minder fijn te lopen en wordt ze ook wat kattiger.
Als ik dan een tijdje met het zadel van mijn moeder rijd is er niets aan de hand, maar dat is een zadel op lucht en vind ik net een springkussen. :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 14:25

:wave:

Oproepje, wie weet er een goed tehuis voor een 9 jarige tuigpaard merrie? Ze is dit jaar pleegmoeder geweest voor het moederloze veulen van m'n schoonmoeder.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:04

beetje meer info TeeGee?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:15

Uhm, ze is echt heel lief, weten niet of ze zadelmak is, ze is niet geschikt voor ET en we weten ook niet of ze zelf wel drachtig kan worden. Ze heeft wel een KWPN papier met naar het schijnt een goede afstamming.