Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, arme woll
.
.
. Ik voelde het wel, maar dacht dat dat mijn eigen schevigheid was en vertrouwde mijn eigen oordeel niet
.
! Dinsdag heb ik weer springles en dan gaan we weer verder met het echte werk. 
Zo kijkt Vorstin wel vaker trouwens 

Mag voor half 10 al dressuur rijden in Barchem.
Je moet iig 's avonds naar Club Roxy. Die vond ik de afgelopen jaren het leukste. Vooral met die muziek en die mensen die daar in het begin dansen is de sfeer daar heel leuk! Ook de eindshow is wel het blijven wachten waard. Gaan ze hele laser en vuurwerk show geven. Ook is het weggaan dan laat heel leuk omdat iedereen je dan opwacht op het eind.
Veel plezier!
.
) en het was echt onwijs leuk!
.
!
. 
Wel heb ik mijn politiek correcte emails uitgeprint op zijn bureau zien liggen, maar reageren: Hó maar! 

Weet niet eens meer wat er precies gebeurde, maar m'n heup deed ontzettend pijn en ik kon ook echt niet erop steunen. Hij was verder helemaal niet blauw ofzo maar ik kon dus niet meer lopen. Toen mocht ik van mama ook niet naar les. 's Avonds laat was het al een heel stuk beter en nu ook bijna geen last meer gelukkig.
Mooi dat het nu al zo veel fijner ging.
goeiemorgen
.
.
.
. Stubben Siegfried. Echt heerlijk zadel. Past echt goed op Sofie en Bobo.
. Dat vond ze maar niks. En de andere singel was een mooie leren singel maar zonder elastiek. Wat ik nu wel heb en toch ook wel weer wil. Dus die word nog even omgeruild
.
. Hopelijk gaat het snel over.
. 
Maandag dan maar even stalken! 
Margriet_ schreef:Jeetje Anthea gelukkig heb je er nu weinig last meer van! Geluk gehad!
Sussie oeps! Die hebben het wel naar hun zin gehad dus!
Kim ik heb dus ook een Fryso en heb ook het idee dat ze daar gewoon niet mee willen lopen. Hij zit heerlijk, en volgens de zadelmaker ligt hij goed, maar het voelt toch niet goed.
Zo ik heb al heerlijk gereden! Heb even gesprongen en dat ging heel fijn! En het was mooi weer, dus dikke prima! Zal nu maar naar het werk!