vanmiddag hebben we een spelletjes dag op stal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jenga_8 schreef:was dat tijdens de training van Rob Janssen MJ?
miss_jumpy schreef:ik heb eens een paard gehad, dat was ik aan het proefrijden toen mijn zus en ik een paard zochten. Die ging in de binnenbak ook aan de kletter! Ik schrok me rot, wist ook niet echt wat ik er mee aan moest want wat was ik nou gewend, had alleen maar betrouwbare pony's gereden. Dus net zolang rond galopperen tot de volte klein genoeg was dat de eigenaar hem kon grijpen. Stap ik af, kijkt ie mijn zus aan, wil jij er ook nog even op????
miss_jumpy schreef:oh arme bitwise!!
Als de eerste keer rijden al zo gaat haak ik wel gelijk af, er zijn genoeg paarden te koop!
Wij gingen kijken bij een nog niet ingereden paard, meer omdat we daar toch in de buurt waren. Afgesproken in een dorpscafe, blijkt die man gewoon te moeten werken. Geeft hij longeerspullen mee en een uitleg naar het weiland en dan moesten we de schimmel maar even vangen en longeren... Dat werkt dus niet in een kudde, ben benieuwd hoe lang dat paard met longeerlijn heeft rondgelopen...
Achteraf hadden we zelf natuurlijk moeten afhaken maar ja soms laat je je het toch wel een beetje aanpraten op zo'n moment...
Wij gingen ook een ander paard kijken, meisje rijdt hem voor en wat er afgegooid. Dat gign vrij naar. Wordt die handelaar toch boos op dat arme kind, echt zielig, terwijl ze last had van haar hoofd en nek stond ie haar uit te foeteren. Toen waren we ook snel weg!