[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:54

Ik ga zo maar eens de was opvouwen die zich hier al 3 weken heeft opgestapeld. Bah, ik haat huishouden....

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:02

succes!!

scum: ik leef met je mee...ik heb er ook zo'n GR(*)(@&&$)($ hekel aan

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:07

Jammer Kim, maar je hebt er in ieder geval gereden. Op naar de zomerkampioenschappen!

Simmie, open dag was leuk. 's Ochtends was het wel rustig, volgende keer blijf ik maar wat langer in mijn bedje liggen. 's Middags natuurlijk iedereen tegelijk! Vriendlief druk bezig om iedereen van koffie te voorzien terwijl ik probeerde om 3 man tegelijk te helpen .
Het was in ieder geval de moeite waard, misschien dat ik het halverwege het seizoen nog een keertje doe.

Succes Chaamgangers!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:22

wat leuk Canter...ik lees het nu pas in je onderschrift

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:53

Was ook een beetje ver weg voor je denk ik! Ga zo mijn onderschrift veranderen.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 02:07

Kim, je bent iig 13e van heel Nederland!!!!

Leuk Canter dat je open dag geslaagd was. Kom je ook in Putten op 25 maart?

Alle Chaam gangers succes en we verwachten morgenavond allemaal verslagen.

Heb vanmiddag ook les gehad van Hans van Kalsbeek. Nu voor het eerst met Keessie. Ik was heel benieuwd of hans me ook kon helpen met dat ie zo sterk wordt vlak voor de sprong en steeds sneller gaat in het parcours.
Afgelopen dagen had ik de mexicaanse neusriem waar ik mee rijd al wat losser gedaan dan normaal. Hier werd ie een stuk nageeflijker van. In de les heeft Hans de mexicaan nog een heel stuk losser gedaan (zodat ie alleen nog maar voor de sier aan het hoofdstel zat) en toen kon ie helemaal niet meer op het bit laten vallen vlak voor de sprong en bleef ie veelbeter bij me. En met de hand steeds steeds "knijp/sluit/ knijp/sluit" etc ipv alleen maar knnnnniiiijjjjjjjjjjppppp te doen werd ie ook een stuk fijner en veel minder heet. Een paar hele simpele aanwijzingen, wat ik zelf ook wel wist, maar gewoon vergeet te doen Ben weer helemaal blij

Later de Indoctro nog ff gereden. Heb bij haar de mexicaan ook maar ff in de "voor de sier stand"gezet en je gelooft het misschien niet, maar ze was ook een stuk nageeflijker.
Morgen start ze voor het eerst in de Z (met een andere ruiter ivm met het te behalen sportpredikaat) Ben heel benieuwd.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 04:43

Iedereen veel succes in Chaam!!!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 06:04

Goeienacht, zit nu aan de koffie wakker te worden en dan gaan we richting stal. Het is hier min 6!!!! Hoop dat de boel wel doorgaat!
Niet te veel zwammen vandaag hoor!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 09:44

Ai Sim, dan ben je voorniks zo vroeg opgestaan....

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 09:53

Goeiemorgen
Ik ga zo richting stal.. Zal wel heel koud zijn met vlechten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:21

Ik belde Sim om half acht, toen zat ze net bij de afslag voor Chaam

Verder heb ik marieke en Bianca (weet niet of jullie die kennen) gewaarschuwd, verder had ik geen nummers.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:51

Lielle schreef:
Ik belde Sim om half acht, toen zat ze net bij de afslag voor Chaam

Verder heb ik marieke en Bianca (weet niet of jullie die kennen) gewaarschuwd, verder had ik geen nummers.

waarschuwen voor wat, gaat het niet door denk je? Het is bij ons nog min1 maar wel lekker zonnetje. Ik wacht nog even tot de buitenbak ontdooit is en dan ga ik maar eens serieus rijden, is er afgelopen week niet van gekomen en volgende week eerste keer L starten dus moet even oefenen!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:57

het is afgelast.
Misschien dat het volgende week zaterdag doorgaat (LMZ)
Wij waren er al helemaal na toe gereden.
Gevlochten en al.
Gelukkig kon ik hier in de buurt nog een dressuurwedstrijd inschrijven voor vanmiddag!! Heb ik toch niet voor nix gevlochten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 10:58

Talida, ik weet zeker dat het niet door gaat Ik ben er nl al geweest (vanochtend om kwart over zeven)

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:03

Toen sliep ik nog
Tjeempie zeg wat zonde, hoop dat er niet teveel mensen voor nop op pad zijn gegaan!

was het een betonbaantje?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:04

ik was er om half vijf al uit

Maar de grond was keihard, het was gewoon niet verantwoord. En het was er al druk op het terrein, nog afgezien van degenen die nog onderweg waren.

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:13

Balen zeg! Ik denk dat ik me maar terug ga trekken van het forum, alles wordt afgelast sinds ik me ermee bemoei

of we gaan een petitie inleveren bij degene die erover gaat: wij stemmen voor een andere indeling van de seizoenen! winter begint in feb en eindigt begin april, dus in mei gaan we het over lente hebben, en sep is meestal nog wel een mooie zomer
moeten ze daarboven alleen nog even de uren zonneschijn/licht bij stellen

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:22

Wat balen! Arme Simmie...

Leuk dat je goede zaken hebt kunnen doen, Canter! Het is mij helaas niet gelukt om langs te komen
(misschien ook maar beter voor mijn portemonnaie )

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 11:31

Jee, dat is echt sneu voor Simmie! En voor de rest natuurlijk ook! Geen fijn begin van het seizoen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:15

ik ben er dus ook geweest vanochtend, zat net voor Simmie en Marieke. Maar de grond was niet te rijden idd.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:16

BT: had geprobeerd je te mailen maar de pc liep vast en lees nu dus een foutmelding..Stuur m je vandaag wel een keertje opnieuw!!

Gisteren naar samos geweest..uit de wei halen en zo was hij heel vervelend en ik had nog last van mn rug en kon m echt wel ik weet niet wat doen..Ik dacht al is misschien maar goed ook dan wordt het ook niet zo moeilijk..
Ik heb m gelongeerd met bijzet en mooi lopen dat ie deed! Zo goed loopt ie normaal nooit aan de longeerlijn..Toen dacht ik wel even ooh oliebol man..
Maarjah nu ga ik zo weer even longeren misschien vandaag voor de laatste keer..maar moet er denk ik morgen ookk nog eventjes heen..
Ik zal nog wel een paar foto's maken..

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:18

Jeeh wat erg!!!

balen dat het niet doorgaat!

Iedereen die voor niets te vroeg is opgestaan: weltrusten dan maar!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 12:41

Wat sneu voor iedereen die naar Chaam zou gaan
Maarja, het moet wel verantwoord zijn natuurlijk.

LOve, mooi da tje nog ff kan dressuren vanmiddag.

vief, succes met je viertallenwedstrijd vandaag.

anja, toch lief van Samos dat ie zo lekker liep aan de longeerlijn.

Hier is het heerlijk weer (grond is nog wel bevroren), het laagje sneewu wat er lag, smelt langzaam weg. Lekker zonnetje er bij en windstil. Straks de knolletjes maar ff naar buiten en daarna ff een buitenritje maken, dacht ik zo.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 13:22

Wat balen zeg dat Chaam niet doorgaat!!! En helemaal rot voor iedereen die er al was of onderweg was...

Hier is het hartstikke lekker weer, maar zó koud!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 13:45

tsja, als ik het zo lees had ik nog mazzel. Ik was half 8 bij de paarden (had echt luxe tijden) maar alles was zo wit en hard. Dus ik heb secretariaat gebeld en hoorde het toen. Dus ik kon gelijk rechtsomkeert naar huis en ben 9 uur terug te gaan om te gaan rijden.

Mijn paard heeft dus niks gemerkt.

En ik kan zaterdag ook, dus voor mij is het minder vervelend als voor vele anderen. maar baal ook, het is zulk lekker weer nu!

Ik heb vanmorgen dus maar met mijn zus van paard geruild, want nu wil ik hem volgend weekend! Ik heb wel heel leker op onze oude pony gereden, wat kan die nog lekker lopen.

En even met pleun staan uithuilen, die was ook al klaar om te vertrekken voor een dagje chaam, was ook helemaal teleurgesteld.