Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:Ik was er aardig beroerd van, gelukkig heb ik er niets van gezien.
Ik vond het een zware B cross, wat eigenlijk wel bijna een L cross genoemd kon worden; 3300 meter en wat pittige sprongen ertussen. Maar dat vond ik niet erg aangezien we wel erg hard de B door gaan en volgend seizoen over moeten. Het leek me een mooie peiling om te kijken of we aan de L toe zijn.
Ze was erg gespannen, maar dat werd later gelukkig beter. Proef ging best redelijk voor haar doen, ontspannen alleen het probleem blijft dat ze niet constant ontspannen en nageeflijk loopt. Maar goed, ik heb niet voor niets dressuurles

)
Snap nog steeds niet dat ik zo snel was, ik had echt niet het gevoel dat ik zo hard reed! 
) 

viefdepief schreef:Leuk verslag Andrea, fijn dat het zo lekker ging, zouden ze misschien wat tijd eraf hebben gehaald omdat ze je even lieten stoppen voor het heksenoog?

).

andrea16 schreef:Goed gedaan Missjumpy en leuke foto's!
Anthea; dat viel mij ook al op, de sgw-ers ownen HAW
reddytobias schreef:gefeliciteerd VIEF!!
ik ben vanavond nog even bij VDL geweest, om te rijden. eerst maar een nachtje over slapen....zucht