Hanne_SP schreef:Welkom Anielcaa! Heb even in je profiel gespiekt, coole paarden zeg!

Hircan een voorzichtige precies?
Dankje! Ja, Hir is suuper voorzichtig, maar zeker niet té
Echt heel blij met dat paard!
florence123 schreef:@anielca: welkom! Je zat gisteren in mijn ring. De jury was inderdaad streng. Ik had een 5de plaats wat wel overeenkwam met mijn gevoel, mijn proef was netjes maar wel wat weinig tempo. Maar ze had me een 4 gegeven voor halsstrekken terwijl dat echt goed was.
Fijn dat jullie al veel geleerd hebben! Ik had jou ook gezien in Lille. Daar vond ik de cross wel moeilijker dan gisteren.
Ja, had je gezien op de uitslag! Ik kreeg over heel m'n blad als commentaar 'teveel spanning', terwijl ik dat gisteren eigenlijk (voor zijn doen) echt niet het geval vond... Op elk puntje afgestraft voor zogezegde 'spanning' en dan onderaan bij 'ontspanning en in aanleuning gaande paard' ook nog eens een 3!? Vond ik echt wel overdreven! Maar goed, jurysport zeker...
Lille was inderdaad pittig! Had echt nooit gedacht dat ik daar foutloos zou rondkomen! Vond het dan ook echt jammer van het water. Maar dat was dus echt wel een boost voor ons vertrouwen daar!
Zijn er in de zomer nog ergens crossen? Wil 't een beetje onderhouden voor tegen 't najaar... VLP crossen kan ik helaas niet starten, heb maar een J03 licentie en mijn ouders willen ook geen twee dagen op wedstrijd. Heb wel de communautaire kalender eens bekeken, maar degene die ik zou kunnen meerijden zijn ook pas eind augustus/september... Ook de kalender van NL heb ik bekeken, maar die zijn bijna allemaal meer dan 1,5u rijden. Daar ga ik mijn ouders ook niet voor overtuigd krijgen, vrees ik