Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mootje schreef:Misschien een keertje mee shoppen

daNiielle_ schreef:Bedrijfsuitje naar de sauna/welness center? Kan ze eens flink onder handen genomen worden.

) Respect dat je dat elke dag doet Corine!

Zo'n wereld van verschil met 2 maanden geleden. Maar toen ik met hem aan het rijden was besloot C dat de trailer niet meer mooi was.
Waarschijnlijk heeft ze het touw los gekregen. Ze is iig met haar benen over de stang gekomen en toen op de voerbak voor in de trailer. Daar heeft ze zich op afgezet waarschijnlijk en is toen achterover geknalt. Gelukkig niet op het schot of stang. Ze lag echt omgekeerd. Dus 4 benen in de lucht en haar hoofd aan de achterkant. Zag er niet zo goed uit. Dus snel de klep open en toen met 1 ruk aan haar halster is ze er zelf uitgekrabbeld. Maar een paar schaafwonden, echt een wonder dat ze er zo uit is gekomen. Trailer, halster alles was nog heel. Ze liep eerst wat stijf en toen opzich wel weer goed. Dus haar afgespoeld en wonden verzorgd. Gelukkig is mijn pa er dan bij, die reageert super snel en goed. Daarna nog even met W verder, even wat moeilijkere dingen gedaan. En toen klaar. C liep ook gewoon zo weer de trailer op. Braaf paard, maar was wel even schrikken zeg. Snap het ook niet zo goed. Ze is al vaker samen met W op stap geweest en ook alleen in de trailer gestaan. Toen was er niks aan de hand. Ze zal morgen wel aardig stijf zijn.
die is strontverkouden en heeft last van stramme spieren en koppijn.....beetje kneip in het bad en maar lekker op de bank vanaaf. Spannende dag morgen. De trakhener staat er wel in op het NK.......nu toch best wel onderbuik gevoel over hoe het allemaal zal gaan lopen.
) 
De motorkap was volgens de monteur een slagveld, overal veren....
) en en lekker rijden, verder ga ik van de hele dag genieten als ik er toch ben door ook VION te gaan kijken en zo
Evony schreef:Bianca; volgens mij leg jij jezelf toch te veel druk op als je zelf zegt geen kans te maken!
Ik voel echt totaal geen druk voor morgen, is ook voor het eerst bij een ''sgw''.
Ga gewoon lekker rijden en zie wel waar we stranden (liefst heelhuids aan de finish)
oliebol dat ik was.
maar toch ben ik wel zenuwachtig...
gezellig. Neem je je moeders mee?? die is ook altijd gezellig..
even eten spulletjes klaarmaken en niet te laat naar bed.