[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:49

Kun je niet heel demonstratief een waskijper op je neus zetten Noor? Of met haar verjaardag een
leuke deospuitbus aanbieden?
maar beste is misschien toch om het heel eerlijk onder 4 ogen gewoon te zeggen...

daNiielle_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:57

Bah noor, dat is ook niet fijn werken.

In het vliegtuig vorige week hing ook een lekkere zweetlucht. :r

Was trouwens vergeten te zeggen dat de oefencross hindernissen heeft van B tm Z niveau.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:58

Onder 4 ogen?! Dan bezwijk ik. Dit MOET ze echt zelf ruiken hoor!!! Nee, het is nu al zo vaak tactvol tegen d'r gezegd. Ik zeg: bord voor d'r kop.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:59

Emmer over d'r kop zou misschien nog beter zijn, maar ja, dan is de lucht ook niet weg...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:00

:D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:00

Foldertjes van botox inspuiting laten slingeren?
Is het oud of nieuw zweet?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:03

OUD! HEEL OUD!

(Ik vind dit best banketstaaf allemaal hoor. Maar écht het is al zo vaak gezegd...)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:05

Oud zweet krijg je niet meer uit de kleding. Azijn helpt nog wel bij mensen als jij en ik.
Misschien een keertje mee shoppen :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:08

Bedrijfsuitje naar de sauna/welness center? Kan ze eens flink onder handen genomen worden. :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:08

Het zit inderdaad in haar kleding :j

Mootje schreef:
Misschien een keertje mee shoppen :+

Believe it or not, maar ik heb dat dus een keer georganiseerd voor de 'dames' van de afdeling.
Helaas kreeg ze een woordenwisseling met 1 van de andere dames en haakte ze op het laatste moment af.
Zaten we dus allemaal in onze nieuwe outfit.....en zij nog steeds in haar jutezakken. :+

daNiielle_ schreef:
Bedrijfsuitje naar de sauna/welness center? Kan ze eens flink onder handen genomen worden. :=

Ik hou best van de sauna, maar ik ga NIET met mijn collega's! :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:12

Hihi, ik wel met mijn collega's (wel vrouwen) en met de zoon van iemand uit het management :=

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:17

Oja, slecht idee. :')

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:23

Zo, was even flink bijlezen. Niet alles onthouden maar toch weer redelijk op de hoogte ;)

Gisteren dagje mee geweest met de vrachtwagen (04.00 uur weg, dus 03.30 uur uit bed en begin van de avond terug :O ) Respect dat je dat elke dag doet Corine!

San: Wat is je vrachtwagentje gaaf! (zag een foto op fb voorbij komen) Wat vindt What van de vrachtwagen?

Leuk om alle verslagen van de crossen in België te lezen. Wil zelf ook nog altijd graag eens in België gaan starten, maar dat moet nog maar even wachten. Gisteren in Limboland kwam ik nog vrachtwagens tegen van de sponsor van Castenray, hoop echt dat ik volgend jaar Castenray toch wel weer lekker aan het crossen ben. :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:34

Hahaha helaas van de kiprollade, maar kreeg net een uitnodiging om uit eten te gaan...Dat is natuurlijk nog beter. :')

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:44

MOOTJE @ hahahahaha...... _/-\o_ wat een actie.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:19

Wat onwijs goor Noor als iemand zo naar oud zweet ruikt.
Uit eten is inderdaad nog beter Danielle.

Heb heerlijk gereden en vriendinnetje heeft foto's gemaakt, hoop ze gauw te kunnen laten zien. :D

Ik ga lekker eten maken, krieltjes opbakken met ijs berg sla en tomatensalade daardoor heen met een sate burger. Lekker en makkelijk. En het nieuwe toetje van de maand van mona toe. Luchtige aardbeien pudding met rozen saus. mmmmmmmm

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:32

Sim klinkt goed die bloemkoolschotel!
Corien duimen dat je wordt aangenomen. Wanneer hoor je daar wat van?
Noor jakkes, niks aan je zo misselijk voelen. Wij waren zaterdag op cc en daar was een meisje die toen ze klaar was met het pc, gewoon zat te overgeven op het paard.
Mootje hahahahaha sorry moest wel even lachen om je actie, wel aardig dat het bij een waarschuwing bleef. :D
Lielle fijn dat je lekker hebt getraind.
Het was vanochtend idd mooi weer, ik had het besteld want ik had les! Is wel gelukt bij ons iig.
MM super dat Z zijn been dun was! Leuke rit gemaakt?
Danielle leuke hindernissen, weer eens wat anders.
Oud zweet zit idd in de kleding vaak, moeilijk geval dus. Succes Noor met je neus buiten bedrijf stellen.
MM dat eten lijkt erg veel op dat van ons! Wij hebben opgebakken aardappeltjes, biefstuk, salade en als toetje het mona toetje van de maand! :9

Ik heb met beide vanochtend dressuurles gehad! C liep op het laatst wel ontspannen. Was voor haar de eerste keer les, dus was even wennen. Maar ze liep op het einde dus wel netjes. Toen W gepakt. Die liep echt heerlijk!! :D Zo'n wereld van verschil met 2 maanden geleden. Maar toen ik met hem aan het rijden was besloot C dat de trailer niet meer mooi was. :\ Waarschijnlijk heeft ze het touw los gekregen. Ze is iig met haar benen over de stang gekomen en toen op de voerbak voor in de trailer. Daar heeft ze zich op afgezet waarschijnlijk en is toen achterover geknalt. Gelukkig niet op het schot of stang. Ze lag echt omgekeerd. Dus 4 benen in de lucht en haar hoofd aan de achterkant. Zag er niet zo goed uit. Dus snel de klep open en toen met 1 ruk aan haar halster is ze er zelf uitgekrabbeld. Maar een paar schaafwonden, echt een wonder dat ze er zo uit is gekomen. Trailer, halster alles was nog heel. Ze liep eerst wat stijf en toen opzich wel weer goed. Dus haar afgespoeld en wonden verzorgd. Gelukkig is mijn pa er dan bij, die reageert super snel en goed. Daarna nog even met W verder, even wat moeilijkere dingen gedaan. En toen klaar. C liep ook gewoon zo weer de trailer op. Braaf paard, maar was wel even schrikken zeg. Snap het ook niet zo goed. Ze is al vaker samen met W op stap geweest en ook alleen in de trailer gestaan. Toen was er niks aan de hand. Ze zal morgen wel aardig stijf zijn. :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:42

Ik ga nog maar ff een bad nemen en dan lekker wat te eten maken. Paard staat topfit op stal.......maar de baas..?? :+ die is strontverkouden en heeft last van stramme spieren en koppijn.....beetje kneip in het bad en maar lekker op de bank vanaaf. Spannende dag morgen. De trakhener staat er wel in op het NK.......nu toch best wel onderbuik gevoel over hoe het allemaal zal gaan lopen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:44

Ga dan maar lekker ontspannen Bianca! En succes morgen, komt vast goed met jullie :)

Margriet: Schrikken van C! Gelukkig is het goed afgelopen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:55

Lekker rijden morgen Bianca! Wij komen je aanmoedigen!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:29

Bianca; volgens mij leg jij jezelf toch te veel druk op als je zelf zegt geen kans te maken!

Ik voel echt totaal geen druk voor morgen, is ook voor het eerst bij een ''sgw''.
Ga gewoon lekker rijden en zie wel waar we stranden (liefst heelhuids aan de finish :D)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:47

Goede instelling, Evony :)
Bianca & Evony, Succes morgen!
Marijke, Wat fijn dat Zeus zijn been helemaal dun was na het draven!

Ik rijd weer in mijn eigen auto <3 De motorkap was volgens de monteur een slagveld, overal veren.... :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:59

Gewoon lekker genieten Bianca en Sarah, meer kan je toch niet doen. :) Ben er morgen ook even waarschijnlijk!
Lekker Mo, kan me die veren best voorstellen. :D Rotwerk om dat op te ruimen..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:00

Ach voor mij is het niet anders eigenlijk dan een gewone sgw, en dat houdt in genieten proberen (lukt alleen niet vaak :+ ) en en lekker rijden, verder ga ik van de hele dag genieten als ik er toch ben door ook VION te gaan kijken en zo :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 19:02

Evony schreef:
Bianca; volgens mij leg jij jezelf toch te veel druk op als je zelf zegt geen kans te maken!

Ik voel echt totaal geen druk voor morgen, is ook voor het eerst bij een ''sgw''.
Ga gewoon lekker rijden en zie wel waar we stranden (liefst heelhuids aan de finish :D)

Hi Ev, dan heb jij voor jezelf al wel een stap vooruit gezet als jij nu heel relaxt bent toch?? Ik voel nu wel heel veel spanning waarom weet ik niet, wil het nu juist heel graag goed doen en geen flater slaan, terwijl ik op de SGW's dat helemaal niet heb, dan is het voor mij een vakantiegevoel, dagje weg etc. Daardoor ben ik denk ik ook wel tweemaal verkeerd gereden... :+ oliebol dat ik was.

ook al zegt iedereen 1000 keer dat ik lekker moet genieten dat doe ik ook wel... :P maar toch ben ik wel zenuwachtig... :o

LAU @ leuk komen jullie kijken.... *\o/* gezellig. Neem je je moeders mee?? die is ook altijd gezellig.. :D

Ik ben net uit bad, heerlijk..... :z even eten spulletjes klaarmaken en niet te laat naar bed.