En ik vind het ook wel fijn dat ik dan zo dicht bij Vorstin ben. Vaak is ze toch weer een beetje zenuwachtig als ze ergens anders is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En anders neem ik wel rainlegs mee
.
, hopelijk is het een beetje mooi weer.
.
Succes met je springles! 

!

maar ben het idd al lang niet meer....

Deze: http://www.hooks.se/Assets/ProductImage ... 210_01.jpg heb ik, je hebt ze ook met een echte buikflap, maar ik vond dit wel prima. Voor dressuur heb ik sinds kort wel een singel van Prestige met elastiek aan beide kanten.. Die is wel een stukje mooier qua leer. Heb hem voor 45 euro gekocht en hij is echt als nieuw, dus dat was wel een mooie koop 

Zeker toen ze zo kwaaiig bleef kijken. Halster om gedaan en toen zag ik gelijk dat ze een zeer been had. Zag verder niks raars, dus maar even gestapt en een dagje aangekeken, vandaag weer precies hetzelfde, wilde er weer helemaal niet op staan en liep hartstikke kreupel
Hoefsmid die op stal was even gevraagd, vermoedde een hoefzweer en mijn vermoeden was juist.. Wel echt heel aardig, is mijn eigen smid niet (die komt maandag) maar hij heeft dit echt heel netjes gedaan.. Resultaat:

Spieren in haar kont waren ook heel stijf/hard, maar dat komt denk omdat ze de hele tijd dit been ontlast heeft. Morgen komt de osteopaat, maandag de hoefsmid en de DA voor een Rhinoprik en een aangepaste zwangere merrie wormspuit en dan hoop ik dat ze het weer helemaal doet hierna

Vanmiddag naar Breda geweest. Uitzendbureaus afgegaan. Willen ze me gewoon nergen inschrijven, omdat ik een te hoge opleiding heb :S Echt heel irritant! Daarna nog even geshopt in het centrum van Breda. Nog mooie zwarte laarzen gekocht en verder lekker rondgekeken.
Slim paard!
En een detacheringsbureau als bijvoorbeeld Maandag? Zij willen juist jonge enthausiaste mensen. Je kan het mooi als opstapje gebruiken om het in vaste dienst te komen bij een bedrijf!