Dat filpmje is echt geweldig ja. Foto's gaat nog wel even duren. Ze staan nu op de computer, maar moeten nu nog uitgezocht worden. Daarnaast moet ik over 10 dagen mn scriptie inleveren e nnog beginnen met schrijven.....
Mijn zusje is geslaagd voor der havo Ben zelf op solicitatie gesprek geweest, klonk wel leuk allen ze zoeken echt mensen voor 7 dagen in de week. En de kosten zijn erg laag (wat logies is in de paarden) dus ik ga af en toe mee als ze omhoog zitten
Gefeliciteerd Corien!! PB, alweer flink aan de slag dus Snoekiej, wauw, wat is dat een mooi filmpje zeg!! Echt zo kicke!!
Ik ga nu OFFICIEEL naar Maleisië , net naar het reisburo geweest. Daarna de stad in, heb nieuwe telefoon , die ander was lichtelijk gebarsten en bebutst . Morgen mijn tussenbeoordeling, ben benieuwd.. het is namelijk niet helemaal van een leien dakje gegaan door die kinkhoest van mij ..
Wij gaan straks wss een zwembadje kopen Oja, ik had gister 181 en 194 met een 2e prijs. Ik was mijn hoofdstel vergeten . Dus snel naar binnen gerend want daar was een standje/winkeltje, hoofdstel en een bit gekocht . Ilse had eersgister gezegd dat ik misschien een watertrens kon proberen, en ik wilde graag een dubbelgebroken en die combi was daar ook nog het goedkoopst. Heel verhaal