[SGW] Trainingen Rob Jansen - voorjaar 2008

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re: Trainingen Rob Jansen - voorjaar 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:48

Ik hoop dat Tal met Hernen juist weer een beetje ok is. Staan wel indrukwekkende dingen daar zeg, maar geloof dat jullie gister ook interessante dingen gesprongen hebben. Fijn dat hij verder niet ' geleden' heeft Pol Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:51

pol013 schreef:
Vanmorgen opnieuw trots op mijn paard. Geen dikke benen en helemaal fit. Geeft dan een nog lekkerder gevoel als je merkt dat ze zo goed in conditie zijn dat je ze niet snel overvraagd.

Ik baal nu trouwens al. Hernen kan ik niet ivm werk en daarna zal het wel even rustig zijn met trainingen. Misschien een paard maanden geen training? Verdrietig

Fijn! Sim had vanmorgen ook net zulke strakke benen als altijd.

Maanden geen training zal wel meevallen hoor! Rob heeft in het najaar ook nog een serie trainingen.
Ik denk dat ergens in augustus wel weer een training wordt gepland voor het naseizoen weer begint.
Maar dat zou je even aan Lielle moeten vragen.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:22

Kees liep vandaag ook weer als een trein. Lekker los. Wilde wel dat we op dressuurwedstrijd waren Tong uitsteken
En gelukkig zoals altijd beentjes kurkdroog. heeft wel een flinke vlotgal LA, maar die zit er al tijden...

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 22:14

Oei kurkdroog kan ik Kim dr benen écht niet noemen
Stalbenen heeft ze sowieso iedere ochtend. En vanmiddag na het rijden waren de 3 'goede' benen weer helemaal in model. Haar slechte beentje was nog wat dikker. Maar dat komt ook vanzelf goed.
Ze liep wel erg lekker en braaf Haha! En het water was ook nog steeds leuk Knipoog

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:17

Ik was erbij toen Debien viel, reed op dat moment tweede groep vrijdag. Zij mochten NIET over de renbaan galloperen, dit deden z echter wel........ Bij het einde kon hij de pony dus niet meer houden, hij reed op de binnenbaan en dacht een volte te willen rijden naar rechts, meestal wel slim maar dan is de baan toch best wel smal met zo'n vaart en de pony ging naar rechts maar Debien naar links. pony ging richting trailers daarna de weg op, Ik ben erachteraan gegaan om de pony in het vizier te houden maar toen begon hij al te hinniken en kwam weer terug alwaar omstanders hem konden pakken.
Rob was best wel boos Boos! hij zei nog....eigen schuld ik heb gezegd dat het niet mocht omdat jullie te weinig controle hebben en dan toch doen dan krijg je dit.
Maar ja een gebroken arm wens je iemand niet toe. Ach gut

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:20

Das dan idd niet slim. Rob is daar altijd vrij duidelijk in. En je moet niet tegen zijn regels ingaan. Een gebroken arm is dan niet de straf die je iemand toewenst, maar een flinke preek wel.
Hij was er wel flink van geschrokken, want wij moesten zaterdag de plek van de trailer voorbij galopperen en mochten daarna pas vaart gaan minderen Ja

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:20

Even correctie Bianca: ik zat ook in deze les, en dit ging niet over "ze". Joyce, Berdien en ik waren gewoon aan het uitstappen. Berdien en Joyce gingen nog vragen of ze mochten, maar dat mocht niet, dus die hebben dat ook niet gedaan.
Laatst bijgewerkt door _Jitske_ op 26-05-08 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:27

Hey Jitkse ik heb gezien dat alleen bedien gallopeerde, het is ook niet op de anderen bedoeld,maar Rob had het over het algemeen dat de hele groep het niet mocht en dat er dan toch een het wel doet. Ik heb ook een paar teleurgestelde gezichten gezien, weet niet of jij dat ook was, omdat jullie niet mochten galloperen, maar ik hoorde Rob diegene bemoedigend toespreken dat de les zo goed was gegaan met controle en je het dan niet moest verpesten met racen.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:30

Dan ben ik benieuwd wanneer? Nagelbijten / Gniffelen
Wij kwamen namelijk met z'n 3en vanaf het water gestapt en toen was Debien al gevallen?

Berdien vond het idd wel jammer. Ik was niet van plan over de renbaan te gaan, Velvet was braaf geweest Lachen. (ik was de enige op een paard in die les, paard met kol en mexicaanse neusriem)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:42

[quote="_Jitske_"]Dan ben ik benieuwd wanneer? Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb niet gezien waar jullie reden toen zij viel, hoorde ineens een hoop hoeven achter mijn paardje Haha! dat was zij, daarna ben ik met mijn paardje achter die van haar aangegaan en toen ik terug kwam zag ik meerdere bij de baan bij die bank. dat waren jullie dan denk ik.

Wij kwamen namelijk met z'n 3en vanaf het water gestapt en toen was Debien al gevallen?

Berdien vond het idd wel jammer.

volgens mij zag ik Rob dan haar aanspreken dat ze het zo goed deed en zo vooruit was gegaan etc. Ik kreeg de indruk dat ze wel wat tranen had dat zij niet mocht galloperen, maar ik stond niet vlakbij haar.
wij gingen ons namelijk ook alvast warm rijden voor de les.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:49

Oh, je bedoelde Debien Bianca, dacht dat je Berdien bedoelde, omdat je "bedien" typte. Knipoog

Bij Berdien geen tranen hoor, ze was alleen teleurgesteld. (omdat ze vorige keren wel mocht)

Debien is overigens een jongen. Tong uitsteken

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:50

Lielle, stel dat Tal goed is, kan ik dan op de (reserve)lijst voor Hernen? Alhoewel ik gister wel onder de indruk was van het terrein, kan dr in ieder geval een hoop grenzen gaan verleggen Haha!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:56

Ik heb nog nooit berichten en foto's gezien over hernen. Wat is dat voor terrein??? Ik heb er nu alweer zin in!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:02

Er staat in ieder geval heul veul!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 08:05

Hernen is het terrein van Rob zelf, en er staat echt veel Ja

Tal, geen probleem.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:07

Toppie! Heb al groom en lift geregeld!
Michiel vertelde dat Rob grootse plannen had met een rondje bos enzo, klonk goed!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:25

Berdien, Jitske en Joyce waren nog in de waterbak.
Toen zei Arie (Vader Debien) tegen Debien je kan best nog wel een rondje over de renbaan heeen.
Waar door het daar op de renbaan verkeerd is gegaan.

(Debien is een jongetje, er horen puntjes op de E te staan!)

Bij de Debien ook geen tranen, hoe ik het van mams en Joyce gehoord heb!
Arie (Vader) was overigs goed kwaad op Debien.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:36

LEUK LEUK LEUK!!!!
Ik ben benieuwd naar die veule hindernissen! Eerst vlietland!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:58

Hyper! Hyper! en nou hopen op een groep voor de vrijdag !!!!! Haha! Hernen lijkt mij ook leuk zo te horen

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 13:59

dat gaat wel lukken denk ik

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 14:04

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! dat zou helemaal fantastisch zijn Haha! Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:51

Ik ga nog even kijken of wij dat weekend ook kunnen Lielle, dat laat ik nog wel even horen via de mail.

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:53

Wij zijn zaterdag ook in Renswoude geweest en afgezien dat ik mijn paard niet over dat stomme mini slootje/greppeltje heen kreeg (zeker toch een sloten trauma) heb ik het hardstikke leuk gevonden (Had ik jáááááren eerder aan moeten beginnen...maar ja je ben nooit te oud om te........')

Het is allemaal nogal nieuw voor ons (2de "echte" training) maar goed als Rob zegt dat 't wel kan, doen we het "gewoon Haha! Waar ik me nog altijd over verbaas dat Prie zonder meer het water inloopt/-springt, ondanks dat ze al eens geheel kopje onder -niet vrijwillig- in de sloot is gedoken.
Ook kan ik zeggen dat ik heb gezwommen met mijn paard Clown en ik kan je vertellen dat een nat paard zonder zadel erg glad is Haha! Haha! en dat je aan zoiets ook flinke spierpijn kan overhouden, maar dat bleek niet de leeftijd te zijn want Yvet(broertje) had ook spierpijn Duivel

Ik heb bij de foto's nog een link geplaatst naar m'n fotoalbum. Cheese!

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 17:22

Eindelijk heb ik de foto's kunnen uploaden...het duurde nog best lang aangezien het er best veel zijn Tong uitsteken
Er zitten er een paar tussen die Marije van mij heeft gemaakt, maar de rest is allemaal van de laatste groep van zaterdag. Soms was ik net iets te laat qua timing, maar er zitten zeker wel een aantal gelukte foto's tussen Knipoog
http://s292.photobucket.com/albums/mm21/Renske_isjtar/

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 17:23

Ren, deze link werkt niet voor de mensen die jouw wachtwoord niet hebben... Nu zijn de foto's niet te zien...