Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pol013 schreef:Vanmorgen opnieuw trots op mijn paard. Geen dikke benen en helemaal fit. Geeft dan een nog lekkerder gevoel als je merkt dat ze zo goed in conditie zijn dat je ze niet snel overvraagd.
Ik baal nu trouwens al. Hernen kan ik niet ivm werk en daarna zal het wel even rustig zijn met trainingen. Misschien een paard maanden geen training?

En het water was ook nog steeds leuk
Bij het einde kon hij de pony dus niet meer houden, hij reed op de binnenbaan en dacht een volte te willen rijden naar rechts, meestal wel slim maar dan is de baan toch best wel smal met zo'n vaart en de pony ging naar rechts maar Debien naar links. pony ging richting trailers daarna de weg op, Ik ben erachteraan gegaan om de pony in het vizier te houden maar toen begon hij al te hinniken en kwam weer terug alwaar omstanders hem konden pakken.
hij zei nog....eigen schuld ik heb gezegd dat het niet mocht omdat jullie te weinig controle hebben en dan toch doen dan krijg je dit.

. (ik was de enige op een paard in die les, paard met kol en mexicaanse neusriem)
dat was zij, daarna ben ik met mijn paardje achter die van haar aangegaan en toen ik terug kwam zag ik meerdere bij de baan bij die bank. dat waren jullie dan denk ik.

en nou hopen op een groep voor de vrijdag !!!!!
Hernen lijkt mij ook leuk zo te horen
dat zou helemaal fantastisch zijn

Waar ik me nog altijd over verbaas dat Prie zonder meer het water inloopt/-springt, ondanks dat ze al eens geheel kopje onder -niet vrijwillig- in de sloot is gedoken.
en ik kan je vertellen dat een nat paard zonder zadel erg glad is
en dat je aan zoiets ook flinke spierpijn kan overhouden, maar dat bleek niet de leeftijd te zijn want Yvet(broertje) had ook spierpijn