[SGW] SGW-SHIRT BESTELTOPIC!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: SGW-SHIRT BESTELTOPIC!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:34

Foryourneeds schreef:
miss_jumpy schreef:
Daar kletste heel lang een andere belgische mee, die had zo een shirt mogen bestellen!

ok, maar dit is echt discriminatie Nagelbijten / Gniffelen

Iemand die nog niet zo vaak meepraat, krijgt te horen 'het heeft geen zin, je rijdt niet in Nederland"

Maar iemand die ook in België woont en rijdt, mag dat wel Verward Dat heeft toch even weinig nut? Nagelbijten / Gniffelen

omdat die belgische veel meekletste en gewoon bij de groep hoort?
Jeetje, doe jij nooit iets met vrienden?
Dan wil je er toch ook geen vreemde bijhebben?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:34

je mist het punt volkomen. Het heeft niets met Belgisch zijn te maken, het heeft te maken met het meedoen in de groep hier op bokt.

Overigens zijn deze discussies precies de reden waarom ik er dus geen heb.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:35

In het setjestopic mogen wij ook geen mensen weigeren. Mij maakt dat niet uit.

Het is toch niet omdat je niet zoveel plaatst, dat je niet de topics leest?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:36

Wat jammer dat het zo moet!!!

gr_roos

Precies Lielle, geldt ook voor mij en ikweet dat er nog een paar bokkers zijn die om die reden niet een shirt besteld hebben en tot de eerstse HK sgw bokkers behoren.

Lielle

Foryourneeds schreef:
In het setjestopic mogen wij ook geen mensen weigeren. Mij maakt dat niet uit.

Het is toch niet omdat je niet zoveel plaatst, dat je niet de topics leest?

maar je bent er niet bij betrokken en dat is het uitgangspunt.

Overigens mogen wij ook niemand weigeren in een topic, maar dat is wel iets anders. Meetings kunnen bv wel besloten zijn Knipoog

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:37

Lielle schreef:
je mist het punt volkomen. Het heeft niets met Belgisch zijn te maken, het heeft te maken met het meedoen in de groep hier op bokt.

Overigens zijn deze discussies precies de reden waarom ik er dus geen heb.

daarnet werd die reden wel aangehaald.

Erg jammer, want ik vind jullie groep anders wel heel erg fijn. Ik lees graag de topics op dit forum. Ik leer er veel van en bekijk ook graag al jullie foto's. Maar goed. Als ik zo'n tegenwind krijg, weet ik al genoeg.
Ik reageerde op de vorige pagina niet eens voor mezelf, maar omdat jullie een andere bokker toch wel op een vrij onbeleefde manier afscheepten.

Sim

Dat is iets anders. Zoals gezegd gaat dit shirt buiten bokt om en is het setjestopic een onderdeel van bokt en daarom mag je niemand weigeren. Als jij met "onze" topics op SGW wilt mee praten mogen en zullen wij jou ook niet weigeren. Die topics op SGW staan dus geheel los van de SGW shirts!!!!

rowo

Dat de regels in het setjestopic zo zijn betekent niet dat wij dat hier over moeten nemen.

Maar ik meng mij verder niet in de discussie... Beetje zonde dat het zo moet gaan. Er is gewoon een 'regel' vastgesteld zodat niet iedereen in dat vest rondloopt straks, omdat ze het logo zo leuk vinden. Dat jij je daar niet in kan vinden is niet mijn idee... Je had je toen ook in de discussie kunnen mengen, toen het bsloten is.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:39

sorry rowo, maar toen had ik het topic nog niet gezien Lachen
Ik heb pas dit voorjaar enkele crosslessen beginnen volgen. Ik keek ook niet altijd op dit forum. Wat ik laatste tijd wel veel meer doe, omdat ik nu eindelijk wel kan gaan crossen. (geschikt paard nu)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:40

Foryourneeds schreef:
Ik reageerde op de vorige pagina niet eens voor mezelf, maar omdat jullie een andere bokker toch wel op een vrij onbeleefde manier afscheepten.

Verward
Waarom maak jij je er zo druk over als het niet eens om jezelf gaat? Maar je zegt wel dat jíj het logo mooi vind en dat jíj tabitha kent en het daarom wil bestellen.

Ik snap het niet meer geloof ik..... Clown

Simone_40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:41

Mijn dochter (10 jaar) is nog niet actief in dit forum, toch zou ze heel graag een polo en een sweater bestellen. Is dit mogelijk?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:41

imke schreef:
Mijn dochter (10 jaar) is nog niet actief in dit forum, toch zou ze heel graag een polo en een sweater bestellen. Is dit mogelijk?

Kort maar krachtig; nee.

Zie de beginpost van dit forum!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:43

FYN, ik weet zeker dat als jij een tijd lang daadwerkelijk betrokken bent en reageert in de twee HK topics met sgw-ers, niemand zal zeggen dat jij geen shirt of vest mag hebben. Iemand als heleenxx is daar een goed voorbeeld van. Die is recent pas gaan crossen maar reageert ook regelmatig en vormt dus deel van de groep. Ik snap heel goed dat jij je buitengesloten voelt, maar als je alleen meeleest en nooit reageert, is het voor 'ons' lastig te merken dat jij je ook deel voelt van de sgw-ers.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:44

Maar wij weigeren toch niemand in een topic.

Hebben jullie setjes mensen ook een eigen shirt ontworpen dan???

Je bent hier gerust welkom en wij zijn op een enkeling na misschien best aardig Clown

Je moet alleen van ons uit ook begrijpen dat het vervelend is om iedere keer verantwoording af te leggen waarom iemand wel of niet een shirt mag bestellen.
Het staat meerdere malen in dit topic vermeld voor wie het bestemd is en als er dan mensen zomaar binnen komen vallen die kompleet onbekend zijn.

Jou naam kwam me wel bekend voor van de sgw-itp.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:45

Zou we gaan nu wel een beetje erg hard Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:51

Kort samengevat: als je actief poster bent op hier het SGW subforum of in de SGW kletstopics dan kun je een polo bestellen Lachen.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:53

Ik snap jullie redenering wel hoor. Maar dat ene meisje crosste ook, dus vond het gewoon erg vreemd dat ze zo'n opmerking kreeg.

En daarna vond ik het toch niet zo fijn om meteen te horen dat ik dat zelf ook niet kon, omdat ik "maar in België" woon.

Anyway, ik neem wel es een kijkje in jullie HK topic. Ik dacht alleen dat jullie daar ook een besloten groep hadden, waardoor ik er nog nooit gereageerd heb Lachen

Simone_40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:53

Dus als ze hier berichtjes gaat plaatsen, mag ze wel kleding bestellen?
Is het dan zo dat ze minimaal 100 berichtjes moet plaatsen?
Of is het zo dat als ze op ons eigen cross-terrein rijdt, ze dan mensen uit moet nodigen, zodat er gezien kan worden dat ze ook springt?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 12:56

FYN: HK topics zijn nooit besloten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:01

imke schreef:
Dus als ze hier berichtjes gaat plaatsen, mag ze wel kleding bestellen?

Om te mogen bestellen moet je idd een langere poos meekletsen/berichten plaatsen.

Citaat:
Is het dan zo dat ze minimaal 100 berichtjes moet plaatsen?

Er is geen aantal berichten, het gaat om een langere tijd (maanden om het in tijd uit te drukken).

Citaat:
Of is het zo dat als ze op ons eigen cross-terrein rijdt, ze dan mensen uit moet nodigen, zodat er gezien kan worden dat ze ook springt?

Nee hoor, dat hoeft helemáál niet! Je hoeft geen speciale dingen te organiseren om "er bij" te kunnen komen. Alleen maar gezellig meekletsen hier voor langere tijd om verbondenheid te hebben/krijgen met de SGW-bokkers die hier al jaren (de meesten dan) zitten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:02

Ik zal een kleine toelichting geven over hoe het logo ontstaan is. Jaren geleden zaten we altijd met een vast groepje mensen bij mekaar. Het SGW forum bestond toen nog niet eens op Bokt.
Maar de groep groeide en we leerden mekaar ook in het echt kennen op wedstrijd. Op een gegeven moment is het SGW forum er gekomen en toen kwamen er nog meer leden. Omdat we het zo gezellig met mekaar hadden hebben we in een dolle bui een slogan bedacht. SGWay of Life.
En aangezien BT de meest kunstzinnige persoon in ons midden was maakte zij een aantal logo's. Samen hebben we gestemd welke we het leukste vonden.

Wat mij betreft zijn alle nieuwelingen van harte welkom in het HK topic op het SGW forum. Ook degenen die nog niet crossen. En als je daar een tijdje hebt meegekletst kun je wellicht toch een shirt bestellen.
Het shirt is bedoelt als herkenning voor een groepje mensen dat mekaar al langer op bokt spreekt.
Als je hier nooit post en je zou met zo'n shirt rondlopen krijg je situaties als: he, welke SGWer ben jij op Bokt?
Ik ben xxx
??????????? Nooit van gehoord?

M.a.w. Probeer eerst eens het SGWay of Life gevoel mee te beleven voordat je met een shirt gaat rondlopen waar SGWOL op staat Knipoog Het is dus geen Bokt shirt.
Overigens heb ik zelf ook geen shirt.

Hier nog eens de link naar het kletstopic:
[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!
Ik zou het in ieder geval leuk vinden als jullie daar ook mee komen praten ;j

Simone_40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:03

Nou, dat moeten we dan maar eens gaan proberen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:05

Iedereen die "fanatiek" post in de sgw forums mag bestellen.

Je "moet" je dan ook wel even voorstellen.

Imke, het is misschien niet zo bedoeld maar je bericht komt niet echt vriendelijk over.
Als je dochter crosst kan ze daar ook verslagen over plaatsen in de daarvoor bestemde topics. Het is niet zo dat je met een paar berichtjes een shirt kan bestellen.

Het is alleen wel zo dat de meeste sgw-ers hier iets ouder zijn dan haar leeftijd. Maakt natuurlijk niet uit, maar ik kan me voorstellen dat er ook andere dingen in een HK topicbesproken worden waar zij nog helemaal niet mee bezig is Knipoog

En dan nog iets, misschien komt er wel helemaal geen 2de bestelronde. Mandy heeft er een hoop werk aan en daar moet je ook maar de tijd voor hebben.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 13:05

imke schreef:
Nou, dat moeten we dan maar eens gaan proberen!

OK dan! Heeft je dochter zelf ook een account zodat ze zelf ook mee kan praten als ze dat wil?