Icaro is een stuntpiloot op dat vlak. Ga straks eens bekijken met de smid over wat tips and tricks en eventueel aanschaf basismateriaal. Dit soort zaken vallen nogal eens voor en dan kan ik in ieder geval het ijzer er zelf al veilig afhalen. De smid denkt dat hij ergens aan is blijven hangen met zijn achterijzer, ik denk dat hij gewoon de boel zelf aftrapt. Hij strijkt, ik hoor hem regelmatig eens goed aantikken en met rollen staat hij op als een koe: kont eerst omhoog en dan de rest. Dan trapt hij ook elke keer op zijn eigen voeten. Al zo vaak gehad dat een ijzer er nog onder hangt maar dat die rivetten eraf zijn.
Zijn hoeven zijn nooit beschadigd als hij ijzers verliest, ze vallen er gewoon letterlijk onderuit.
Als mijn planning het toelaat ga ik hem dan maar gewoon inschrijven voor alle proeven. Tussen 10/6 en 8/7 heeft hij sowieso wedstrijdverlof omdat ik in Lapland zit

MF: als dat sprongetje op voorhand voor jullie werkt, gewoon blijven doen. 't Zit misschien tussen de oren maar never change a winning team.