Icaro is een stuntpiloot op dat vlak. Ga straks eens bekijken met de smid over wat tips and tricks en eventueel aanschaf basismateriaal. Dit soort zaken vallen nogal eens voor en dan kan ik in ieder geval het ijzer er zelf al veilig afhalen. De smid denkt dat hij ergens aan is blijven hangen met zijn achterijzer, ik denk dat hij gewoon de boel zelf aftrapt. Hij strijkt, ik hoor hem regelmatig eens goed aantikken en met rollen staat hij op als een koe: kont eerst omhoog en dan de rest. Dan trapt hij ook elke keer op zijn eigen voeten. Al zo vaak gehad dat een ijzer er nog onder hangt maar dat die rivetten eraf zijn.
Zijn hoeven zijn nooit beschadigd als hij ijzers verliest, ze vallen er gewoon letterlijk onderuit.
Als mijn planning het toelaat ga ik hem dan maar gewoon inschrijven voor alle proeven. Tussen 10/6 en 8/7 heeft hij sowieso wedstrijdverlof omdat ik in Lapland zit
MF: als dat sprongetje op voorhand voor jullie werkt, gewoon blijven doen. 't Zit misschien tussen de oren maar never change a winning team.
Verder een lelijke, jaloerse opmerking gekregen van de eigenaar van stal vandenbis*schop. I was not amused
Zijn kinderen zijn ook aangesloten bij onze lrv club en rijden enkel de springlessen mee. Wil nu niet het hele verhaal openbaar zetten maar ik vond het verre van professioneel. Meer via pb
klinkt als typisch "paardenvolk" gedrag, zoals mijn vriend dat dan zou zeggen
alleen viel dat dus tegen. Kreeg geen één afstand goed gereden, pony was zo chagrijnig als de pest
en vorige week liep hij zo goed
Ok ik overdrijf maar t was niet het gevoel waar ik op gehoopt had^^T kan dan zondag alleen maar beter gaan zeker? haha. Wel nieuwe ijzers sinds gisteren en zalige uren voor zondag (rond half twaalf dressuur en dan rond twee uur springen en cross, perfect voor nog een ontbijtje in de B&B 's morgens
). Heb dan uiteindelijk ook een box gereserveerd in Ges.ves. Thanks voor de tip MF en Antonius!

normaal zetten ze dorp pas af vanaf 8u, leuk dat ik daarstraks dus een bord zag staan bij het thuiskomen. Of ik had mijn auto vantussen kermiskramen mogen vissen. Voor 's avonds tjah, wordt afwachten. Als ik tegen 13u30 vertrek op wedstrijd ben ik tegen 15u30 normaal thuis. Ik vrees ervoor dat ik dan dichtbij parking ga vinden. Zeker met het mooie weer dat ze voorspellen zal er een pak volk komen.