[SGW] Crosstraining Michiel Brons Moordrecht Nieuwe data op p. 17

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Crosstraining Michiel Brons Moordrecht Nieuwe data op p. 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 22:41

Ik moet eerst mijn paard weer goed op de rit hebben, anders ga ik geen crosstraining in en voorlopig kan ik weinig tot niets met dit weer.

Wat is er gebeurd Marchak in Moordrecht? Ik heb datzelfde met de regiotrainingen, dat durf ik dus niet meer nadat ik in Nieuwveen gruwelijk te pletter geslagen ben.....

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 23:03

Achter de wal ligt een redelijk dikke boomstam, iets schuin omhoog, en daar gingen we overheen. De eerste twee keren sprong ze er al dwaas overheen, en de derde keer kon ik 'm niet meer uitzitten en ben ik nogal hard terechtgekomen op m'n rechterschouder en hoofd. Ik schijn ook een paar minuten buiten westen te zijn geweest, al stond ik voor m'n eigen idee vrijwel meteen weer op %) was ook wel een beetje de weg kwijt op dat moment ;) . Daarna is m'n dochter op mijn paard gestapt en die is er bij dezelfde boomstam vanaf gevallen (mijn ego een klein beetje gered). Daarna heb ik zelf nog de in-uitjes een paar keer gedaan, en een paar weken daarna nog een jumpcross en een springtraining, maar op een gegeven moment kreeg ik vreselijke steken in m'n arm, waarschijnlijk zenuwontsteking. Beweeglijkheid is nu nog wat beperkt, maar ik kon tenminste wel weer zelf af en toe een kwartiertje rijden. Tot ik er afgelopen dinsdag dus weer naast lag - zucht.

Edit: profiel aangepast met links en foto's van de training in Moordrecht
Laatst bijgewerkt door MarChak op 17-01-13 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 23:04

Lousje22 schreef:
Word voor mij pas in mei trainen denk ik. Heb 27-2 en 10-3 oefencrossen gepland en dan eind maart wil ik Chaam rijden en eind april Etten Leur.
Heb d'r wel zin in!

Moet er misschien ook niet een nieuw topic geopend worden voor 2013?

Ik zit met precies hetzelfde...