Morning!
Zegguh, ik heb best wat herseninhoud maar toch echt maar maatje 55 (van hoedje, cap weet ik eigenlijk niet).
Gister met Jer naar de binnenmanege, hij was wel braaf maar het duurde lang voordat ik zijn aandacht erbij had. Er waren veel andere paarden én jurycursus. Dan merk ik dat hij niet veel buiten staat. Straks gaat muti hem een poosje in de paddock zetten, die is mooi vlak. En dan ga ik vanavond wandelen en mag ie ook nog even in de paddock. Morgen springles. M.S. heeft mijn groom ingepikt dus moet alleen
Ronald had gister allemaal politie gezien vlakbij huis,hoor ik net van muti dat er een dode vrouw is gevonden daar... bah zeg. Waar had je dat eigenlijk gelezen moesje???
Snoek, ik vind het wel verstandig dat je even wacht. Even dit hoofdstuk goed afsluiten!
Texelse, 's nachts moet je toch slapen?!
Mirthe, gefeliciteerd met je cijfer 
Weule, ben jij zo'n z**kerd die stipt om half 9 aan de telefoon hangt?! 
Wij gaan volgend jaar trouwens met een groepje naar de Vrienden van Amstel Live. Dat bestaat dan 15 jaar. Is pas in januari 2013 en de kaarten zijn nu al bijna uitverkocht! 
Edit: Mootje, misschien gaat je weerstand wel iets omlaag door het afvallen + anders eten en ben je daarom ook wat vatbaarder voor snotjes
Wel knap dat het afvallen zo goed gaat dames!!!!