Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ah de 21e dus
Leuk leuk!! Zin in!
ik ben zelf ook gevorderd en zo hebben we nog een aantal combi's dus zou leuk zijn als er weer een nieuwe combi bijkomt
altijd gezellig 
Ilsiie schreef:Ik meld mij ook even in dit topic! Hou het even in de gaten, ben afhankelijk van vervoer, maar ga zeker proberen binnenkort een keer mee te doen!!
Hoe snel zijn de groepen doorgaans vol?
Of hoe vol zijn de data in juli momenteel? (m.n. 21 en 29 juli?)

Vincy schreef:Wat vind ik het toch jammer dat dit niet iets meer in de buurt is voor mij...
Dit is echt leuk! Lijkt me leuk om nog eens te komen, maar goed, dat duurt nog wel even denk ik
so I hear ya.
hihi
Mijn vader heeft tot juli steeds dat hij moet werken en daarna gaat hij op vakantie tot eind juli
Dus kan pas daarna.. Karrimh schreef:je mag hindernissen springen waarvan Richard denkt dat jullie als combi aan toe zijn. uiteraard blijft hij begeleiding geven t/m na de sprong waar nodigik ben zelf ook gevorderd en zo hebben we nog een aantal combi's dus zou leuk zijn als er weer een nieuwe combi bijkomt
altijd gezellig
ik zou zeggen; kom een keer en je zult zeker heerlijk hebben gereden
LuffB schreef:Karrimh schreef:je mag hindernissen springen waarvan Richard denkt dat jullie als combi aan toe zijn. uiteraard blijft hij begeleiding geven t/m na de sprong waar nodigik ben zelf ook gevorderd en zo hebben we nog een aantal combi's dus zou leuk zijn als er weer een nieuwe combi bijkomt
altijd gezellig
ik zou zeggen; kom een keer en je zult zeker heerlijk hebben gereden
Ik heb toen je dit net organiseerde een keer een puppy les gevolgd en vond toen der tijd de begeleiding wat tegenvallen, dus vandaar mijn vraag. (waarschijnlijk omdat mijn paard alles braaf deed en het goed ging). Wie weet geef ik me binnenkort eens op voor bij de gevorderde:D
Ben ong twee jaar geleden geweest. Ik denk dat ik me maar eens ga laten verrassen:)