Ik vind het al vervelend dat ik niet weet wanneer ik zaterdag moet, maar voor jou is het inderdaad helemaal irritant. Vervelend zo. Dit is pas de tweede keer dat ik semi officieel start, maar daar waar Vlietlanden echt super geregeld was en alles duidelijk, is dit nou niet echt een goede reclame naar de beginnende SGWer toe.
Nou ja positief blijven, dus we gaan er maar van uit dat de cross zelf alles helemaal goed maakt.
Jee Bianca das ook wat!! Hopelijk loopt het morgen allemaal een beetje. Succes in ieder geval!! Hier is het gelukkig nog steeds droog. Paardjes lopen nog lekker in de blote kont buiten en ik laat ze zo lang mogelijk buiten
Sim
Geplaatst: 21-07-11 18:12
MelanieB schreef:
Het regent hier keihard..
Hier niet. Wel een donkere lucht, maar het ziet er naar uit dat die overwaait.
Komt zo wel Sim Hier begint het eindelijk iets rustiger te worden..
Sim
Geplaatst: 21-07-11 18:39
Nee hoor, ik heb het weggeblazen. Zul je zien dat als ik zo in Ermelo sta dan de bui op mijn hoofd krijg. Sms je later nog Mel.
bianca1980
Geplaatst: 21-07-11 18:39
Hellup hou het ff droog, ik moet aan de vijver werken anders loopt die leeg....hier schijnt de zon vollop (nog wel dan).... Heb wel het probleem gevonden. (ooh trouwens.... als het straks enorm gaat gieten hoef ik hem niet zelf te vullen, scheelt weer ff gratis water....
Bienotje
Geplaatst: 21-07-11 18:40
Hier ook nog niet, wel een opkomende wind. Wilde vanavond gaan rijden dus hoop wel dat het droog blijft eigenlijk
Ik heb geen twitter Lielle, maar morgen zou het toch beter weer worden dan zaterdag? Waarom laten ze morgen dan niet doorgaan en lassen ze zaterdag af?