. Meneer was klaar met de smid en wilde zijn been terug. Helaas voor hem was de smid nog niet klaar. Smid houdt vast en Gio begon te gillen
We lagen allemaal in een deuk. Dat beloofd nog wat voor de toekomst.@ Texelse nog wat leuks tegengekomen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
slecht voor de vetjes!
ZO BLIJ

en
voor de tandarts

Zondag de hele dag secretariaat gedraaid op het outdoor concours van de ponyclub en tussendoor nog even bixie gejureerd. Aan het einde van de dag was ik echt gesloopt. Dus meteen mijn bed in gedoken toen ik thuis kwam. Gisteren de hele dag gewerkt en 's avonds les gegeven. Vanochtend ook weer gewerkt en 's middags les gegeven. En vanavond Weltsieger gereden. Die had gelukkig weer wat energie op gedaan en was weer lekker voorwaarts. Hij liep erg lekker in draf en gallop. Alleen de overgangen draf/stap wilden weer niet echt mooi vloeiend gaan. Morgenochtend ben ik vrij en ga ik even lekker bijslapen. Daar ben ik echt aan toe!

Was hij verder wel braaf?
website: http://www.aiecworld.com/
.
. 

Maar lees dat je morgenochtend gelukkig even vrij bent.

, nu wel ruimte voor de Belisar?
, maar eerst tentamens maken.
: Wat balen, dat Rabette niet drachtig is. Jammer hoor. Je had hier zo op gehoopt...
Knap hoor.
Wij nog in die theedoek gekeken, maar daar was ook geen filmpje te zien
. Balen, balen, balen, want het was de bedoeling dat de instructie er nog even naar zou kijken. Een deel hebben we nog wel, maar van 1-tje is alles weg........

Afbeelding is vd zwarte ik krijg ook daar bruine van

Wel erg balen, kun je die niet meer even nakijken.