Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rosalie123 schreef:Ik heb even een vraagje, ik ga dus voor de eerste keer L en heb er niet zoveel verwachtingen van, aangezien we het vertrouwen in het springen sinds de laatste keer een beetje kwijt zijn. Stel, hij weigert tijdens het springparcours, moet je dan ook vrijwillig verlaten (afgroeten) om te voorkomen dat je verliespunten krijgt? Ik wist wel dat het in de cross moet, maar vroeg mij af hoe dat bij het springparcours zat.
Springschoenen zijn ook een drama, moet wel met een bontrandje en beslist geen anti-draaiknop anders daar ook wondjes.
Lappie_Lap schreef:Heb je crossbeschermers voor hem gevonden? Welke?
Die van mij heeft van die ene keer alweer soort van plekjes acherop zijkant kogel ... en dat zijn al de NEW Fleeche
Mijn tijden waren al wel weer veranderd, heb nu nog iets meer tijd tussen dressuur en springen
) Maar rijden viel tegen na 15 minuten doet het wel erg pijn als de huid iets beweegt. Moet ik me paard maar even naar jou brengen om te laten trainen
Kylyco schreef:Mijn dressuur is ook iets naar voren. Maar moet nog even kijken of ik tussen in kan lopen. Heb ongeveer 45 minuten om te lopen(op en afzadelen niet meegerekend). Dat is een beetje weinig. Dus denk dat ik maar weer heel vroeg uit bed moet.
Mirthe: De grote dikte valt mee maar het is een beetje langgerekt. Hoopte dat de meeste pijn vandaag wel weg getrokken zou zijn(we willen altijd sneller dan snel) Maar rijden viel tegen na 15 minuten doet het wel erg pijn als de huid iets beweegt. Moet ik me paard maar even naar jou brengen om te laten trainen