Gelukkig is onze manege overdag altijd vrij (een grote 30 x 60 hal een een 25 x 40 hal) 's avonds wel veel clublessen, maar meestal kan ik het wel zo plannen dat ik wel kan rijden. Als ik starks ook alleen in de avonduren kan rijden zal het wel een stuk lastiger worden. Lessen zijn \vaak van half 8 tot half 10 dus dat zijn niet echt gemakkelijke tijden om ervoor of erna nog te rijden. Maandag en vrijdag en in het weekend altijd iig 1 bak vrij.
billy1
Geplaatst: 16-12-10 20:45
weule schreef:
billy1: keer blond doen?? helemaal wat anders.
je PB net gelezen, ga morgen bezig en binnenkort maar keer 'daten' hahaha (wat zal de rest nu nieuwsgierig zijn....)
Haha zo origineel is blond niet hoor! Ben tot mijn 24e altijd blond geweest Ja daten klinkt goed
Gezellig zo met elkaar praten via PB en dit topic Soms wil ik idd weer ineens blond haar, ach ja zo ben ik ook jaren geweest dus dat zit er toch nog wel een beetje in. Ga morgen mar eens met de kapper overleggen wat zij denken dat een goede kleur is. Lijkt me verstandiger! Vond je het plaatje niet rood genoeg dan???
Feline is een mooie naam! Doet mij altijd aan onze oude merrie denken. Daarmee is de hele paardenhobby begonnen. Mijn vader heeft die ooit aan mijn moeder gegeven als verjaardagskado. Roos fijn dat het goed gaat met de merrie en ook met jou natuurlijk! Noor wat aardig van de stagiar! Billy ik vind het een mooie kleur! Texelse waar in het noorden?? Ik heb een klein vermoeden iig! Whahaha Vief idd hippe smiley! Kim ideaal hé, al die binnenbakken! Waar ga jij altijd heen? Billy nieuwe auto gekocht??
Wat een K U T weer zeg! Baggerbende. Gister was ik nog even op oefenparcours geweest. Werd georganiseerd in de bak waar ik anders altijd gewoon rij. W vond het maar apart dat er nu hindernissen stonden! Maar heb een rondje 1m gedaan en een rondje 1.10. Ging beide wel lekker, maar 2 rondje ging ik iets te veel prutsen en daardoor 2 balkjes. Toen nog een paar lijntjes daarvan opnieuw gedaan en toen ging het prima! Dus weer een goed gevoel aan over gehouden. Toen C nog gedaan en die ging prut. Vond alles ook erg vreemd, en was dus erg gespannen!
Sannnn
Geplaatst: 16-12-10 21:06
Zo is 'ie gaaaaf!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 16-12-10 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 16-12-10 21:06
Leuk, maar hij blijft oranje....
billy1
Geplaatst: 16-12-10 21:07
Tja mijn huis is ook oranje en ik hou er wel van. Moet er nog een poosje op wachten maar dan komt ie wel
Sim
Geplaatst: 16-12-10 21:09
Jij moet er tenslotte ook in rijden Billy! Ik reed in een gele mini, vindt ook niet iedereen geslaagd. Maar ik vind het een geweldig karretje!