.Buiten mij mag alleen mijn moeder een rondje op Wolin of een buurmeisje met mij er naast, dat is geen probleem voor Wo, maar een bijrijder zoeken begin ik niet aan
.. Dat is vragen om ongelukken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.. Dat is vragen om ongelukken.
.
Heb echt enorm veel appelflappen gegeten, die had iemand zelf gemaakt
Vanochtend op stal gewerkt, en nu zit ik lekker thuis 
Wel fijn dat die mensen hem nog steeds willen. Dan zijn ze er ook wel gek van
.
. Morgen lekker vrij!
? Wij verwachtten je 
.
.

!
Hoop dat hij straks helemaal goed door de keuring komt
!
Om half 6 maar gaan slapen en vanmiddag om half 2 eens uit bed gekomen
Daarna lekker naar Woll en zit nu weer bij mijn ouders. Heb weinig van het mooie weer van vandaag meegekregen

.. Soms is het niet anders. Vind de tip van Yvet ook wel goed, een stuk afzetten dat je ze los kan longeren
, misschien kan iemand een keer balkjes voor je neerleggen.. Merk wel aan Wo dat ze na al die vorst weer wat wil gaan doen, maar het bakspelen vind ze ook erg leuk en het houdt haar lekker in beweging en frips in de kop. Als ze maar gewoon beweging krijgen, al is het maar door middel van spelen met paard of baas
..
.
, wat een gangen heeft dat paard
. Ze heeft met de buurvrouw staan spelen en rauzen, ze had het er nogal druk mee... Begreep dat in maart een nieuwe bodem in de binnenbak komt, gelukkig maar, want deze is echt 3x niks
...

!! Enne.. Coco? Naar d'r kleur
.
. Milka, Chocolatte, Lara & Tara vind ik leuke namen voor haar. Tara vind ik echt heel leuk!