Ik ben dus nu een 7 ons kwijt. Heb wel honger ja. Maar goed, moet het ot vrijdag volhouden. Eet dan bij de moeder van mn vriend en hij wou me zaterdag uit eten nemen. Dus voor die tijd maar even wat eraf krijgen. Moest naar de Wc en ben gewoon uitgegleden.
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-09 13:03
Goeiemorgen
Vervelend dat Woods snottert Vief Beterschap Marieke! Jahoor PB, gaat nog prima Er is nu 0,9 kg af (al was mijn gewicht gisteren niet echt objectief, dus het zal ongetwijfeld minder zijn.) Gaat het bij jou ook nog? Pas maar goed op met je knie
Arme snotter woods PB, auch, doe je wel voorzichtig?
Pff, zo, helft van de middag zit erop, nu nog tot 5 uur werken, bah, mel haat kantoor Ik kan geen polis enzo meer zien straks hihi.
En morgenochtend tot 12. Dan smiddags lekkere lange buitenrit naar de hei.
En zaterdag buitenrit naar hei + pannenkoekenhuis met Amber.
Ach, ik krijg goed betaald, dus dan heb ik bijna mn crossbeschermers bij elkaar, moet alleen nog voorbenen.
Sim
Geplaatst: 18-02-09 14:14
Marieke, dat klopt idd. Ik ben sinds vorige week pas weer begonnen met springen met Sims. Door diverse medische omstandigheden vanaf half september heb ik een paar maanden niet gereden. Kan dus niet zeggen of mijn springdip over is.
Vanmorgen dressuurles gehad. Was wel kkkkkoud, maar toch heerlijk in de buitenbak bij een schraal zonnetje gereden. Ze pakt het werk na die maanden rust toch aardig lekker weer op!
Au PB, dat is niet fijn! Hopelijk ondervind je knie er geen gevolgen van!
Mel, ik hoop voor jullie dat het een beetje droog blijft met jullie buitenrit. Vandaag is een mooie dag maar morgen en de rest van de week wordt het toch regenachtig.
Zoo ik ben alweer een tijdje thuis. Zometeen ff rijden en vnvd vergadering voor ons grote Concours van aankomend zomer.
@ melanie: erg he al die stapels papieren. Waar werk je dan? Bij je vader ofzoiets?
@ simmie: heb ik gemist waarom Sims zo lang heeft stilgestaan?
WolinLotte
Geplaatst: 18-02-09 14:52
Hallowaaaaaaaaaaaaaa mensen van het goede leven!!
Jeutje, wat een bikkels allemaal zeg!! Knap hoor, al die diëten!! En nogmaals Simmie: Woooow 9,5 kilo!!
@Vief: Ik las dat Wolles wat snottert , beetje verminderde weerstand misschien.. @PB: Auw!! @Melanie: Idd... Wat een K-klus
Ik zit nu met mijn laptop op het internet, via mijn gewone computer, gaat toch een stuk beter, kan dus weer normaal bijlezen, zonder dat ik na 10 minuten alweer opnieuw kan opstarten ... Ik moet écht hoog nodig aan mn studie.. mis alleen mn motivatie... het is ook best veel en weet hoe langer ik wacht, hoe meer ik in de knel kom... maar heb niet zo veel zin meer, om wéér die opdrachten door te werken...*zucht*... moet mezelf echt oppeppen...
Ben net even met mn mams bij Wootje geweest, samen Wolin enorme poetsbeurt gegeven en lekker gewandelt met Wolin en de honden. Vanmiddag terug om Wolin even aan de dubbele longe te doen.
Had gister weer les, ging goed, maarja.. Wolin is en blijft een slimme tante...
Sim
Geplaatst: 18-02-09 15:10
rowo schreef:
@ simmie: heb ik gemist waarom Sims zo lang heeft stilgestaan?
Nee hoor, heb je niet gemist. Heb het nooit op bokt vermeld.
Simmie schreef:
Door diverse medische omstandigheden vanaf half september
Al last van de darmpjes, stelletje fanatieke eier-eters!!??
Heb net de zadelmaker, paardentandarts, osteopaat, de kliniek, en paardenmasseuse gebeld.. Het is nogal wat , allemaal voor een check-up van Wolin voor we straks weer wat harder aan het werk gaan .
En kreeg een mailtje dat mijn vakanties zijn verwerkt.. hehe, goddank, kan ik eindelijk mijn vakantie gaan boeken!! Ik heb ook week 18 een week vakantie (meivakantie), dus ik kan naar hartelust koninginnedag vieren en die week gaan de paarden weer het land op, best handig weekje vrij dus . Pak van m'n hart, al dat geregel. Nu alleen m'n schoolwerk en dan ben ik helemaal gelukkig .
Met mijn eitjes gaat het ook goed . Ben dus samen met Hilde gister begonnen . Heb helemaaal geen last van de honger . Had ik niet verwacht. Misschien komt het wel omdat ik de hele dag druk ben geweest op school met praktijk. Dat ik er geen tijd voor heb om aan te denken . Dat denk ik .
Wat ontzettend fijn Marielle! Jouw dag kan niet meer stuk!
mistid
Geplaatst: 18-02-09 17:16
Fijn Lotte
Vandaag weer op Angel gereden, hij heeft wel een lekkere galop
rowo
Geplaatst: 18-02-09 17:30
Super Marielle Eindelijk weer aan de slag!!
@ simmie: ik dacht al iets gemist te hebben, maar valt dus mee. HOpelijk gaat het snel weer voortvarend met Sims!
Zoë ging redelijk vandaag, ze ontspande gelukkig op het eind helemaal, zelfs op de balkjes. Morgen concours, dus was er wel blij om. Omdat ik zelf mega last van mijn rug heb, wel ff met slofje gereden. Moet ik dus maar vaker doen. Donderdag had Zetje nieuw beslag gekregen, zaterdag lag het linkervoorijzer eraf (maandag er weer onder gemaakt) en net zag ik dat haar rechtervoorijzer er half onder weg lag Die knol heeft ALTIJD wat. Vnvd moet ie er weer onder anders kan ik morgen niet mee doen. Heb dus ook al niet gereden vandaag! %&U$*(#(%U(#)#)_$%*%(
Laatst bijgewerkt door rowo op 18-02-09 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt
@ melanie: erg he al die stapels papieren. Waar werk je dan? Bij je vader ofzoiets?
Ja bij mn vader op kantoor Zo, ik ben klaar en mag over 10 minuutjes lekker naar huis, en dan zo gelijk eten omkleden,opzadelen en naar springles
@ Mariëlle, top zeg!!! Super!
Rowo, wat irritant zeg!
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-09 17:44
Goeiemiddag Vorstin heeft vandaag een dagje vrij gehad. Ik ben fanatiek mijn tuig gaan poetsen, en ik mocht Aquila rijden Heerlijk gereden, wat een fijn beest is het toch Lilian zei zondag voor de grap nog dat ik hem wel mee mocht nemen naar een crosslesje, maar ik denk niet dat ze het meende helaas. Zou wel gaaf zijn
Wat fijn Marielle Neehoor Lotte, nergens last van Leuk paard Mistid Balen Mandy. Daar zou ik ook goed pissig van worden!
Gefeliciteerd marielle! Mandy: Dat is wel balen zeg. Soms wou je dat die ijzers er permanent onder gestopt konden worden. Snoek: Zou er toch maar op terug komen Wie weet meende ze het serieus.
Ik ben gestopt met het dieet. Werd vandaag heel misselijk en wee en slap. En zeker omdat mn ene been al totaal geen spier meer heeft (ene been heeft 6 cm minder omtrek dat het andere ) is alles al slap. Vind het wel jammer want was toch al bijna een kilo kwijt. Maar even gewoon goed mager eten en niet snoepen.