[SGW] Regiotraingen regio West 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:50

Zamero schreef:
Inderdaad, kan al die schimmels niet uit elkaar houden hoor, sorry foutje :P

Geeft niet hoor, ik heb dat ook met andere paarden, hihi, was alleen even verwarrend omdat ik niet snapte over welke foto je het had, tot de opmerking van Heleen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:52

Heb er weer zin in :-)

Ik zal alvast een bestelling bij de weergoden plaatsen voor een graadje of 23, droog en met een beetje wind :D

Anoniem

Re: Regiotraingen regio West 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 18:56

Graadje of 18 is prima hoor, beetje regen is ook niet erg merkte ik de eerste keer in Renswoude, beter als die warmte.
Tot zondag en hou ze allemaal heel voor onze laatste training.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 19:38

Fijn dat je er weer bij bent Apple :D

Aan ons groepje: Heeft al iemand zich aangemeld als vrijwilliger om een groep eerder te trainen? Ik vind het leuker om met mijn eigen groepje te trainen, maar anders zal ik Pleun maar uit de brand helpen..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 19:43

Het probleem is al opgelost hoor, Snoekiej!
Hij had mij nog op de lijst staan, maar ik had al afgezegd.
Wij slaan deze laatste keer maar over. Ik ben deze maanden echt haast iedere week op pad om te crossen of voor trec-wedstrijden, het kan ook te veel worden.
Als het nou in de buurt was, was ik nog wel gegaan, maar om die paarden nou weer zo'n 6 uur in de trailer te zetten voor een uurtje trainen, vind ik eigenlijk een beetje te veel van het goede.

Voor iedereen die wel gaat, veel plezier!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-09 19:44

Jammer dat je niet gaat, maar wel begrijpelijk :j
Voor jullie is het echt een heel eind naar Baarle-Nassau!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 19:50

Klopt, als het nou in de buurt was, was ik wel gegaan.
Ik vond het op zich een leuk terrein (jammer van de bagger, vorige keer)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 18:44

Nog niemand terug van de training :D?
Mijn crosstraining was wisselend vandaag. De sprongen pakte ze allemaal super, zelfs het paddestoeltje na 1x. Tussen de hindernissen had ik wisselende controle. Omdat we zulke lange lijnen reden, ging ze alleen maar harder. Alleen bij het heuveltje hadden we problemen. De eerste keer pakte ze het hele lijntje gewoon, maar daarna sprong ze er langs en daarna kreeg ik haar zelfs de heuvel niet meer op! Ze liep echt te protesteren, omdat het haar te veel moeite kostte. Gelukkig lukte het uiteindelijk wel achter Karin's paard aan. Het lijntje daarna sprong ze ook weer gewoon super. Water ging ook netjes, gelijk via een dikke boom erin gesprongen en dat was geen probleem :D

Ik heb van Michiel iig weer huiswerk meegekregen: Meer conditie trainen en veel heuveltjes rijden. Die hebben we hier helaas niet, dus nu moet ik verplicht naar het strand *erg vervelend :D*
Als er iemand is die me eens op sleeptouw wil nemen, heel graag :D Zit helaas wel met een vader die doordeweeks 's ochtends en 's avonds werkt (behalve woensdag), en zaterdagochtend, maar verder wil hij me wel brengen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:38

Ik heb een mega SUPER training gehad, mijn paard deed heel erg haar best en liet zien dat ze in een superconditie is, tot onze grote verbazing sprong ze zelfs na de training terwijl ik even iets tegen mijn vriend zei zomaar uit zich zelf weer het water in, ze wou nog wel een uurtje crossen, dus Michiel liet me nog maar even een lijntje springen. Paard van mijn vriend liep ook prima, was iets moeier maar die hebben we pas 4 maanden dus zijn conditie is nog niet zoals wij hem willen hebben maar volgens Michiel is tie best fit, hij deed in ieder geval zijn stinkende best.
Wat een lekker terrein, overigens heel veel veranderd sinds vorig jaar en wat een leuk springparcours stond er, had zo,n zin om het even te springen.
Heb mezelf ter adoptie aangeboden aan Max Tuytelaars want ik wil ook zo,n achtertuin :D
Helaas voor mij had tie genoeg kinderen ;(
Een superafsluiting van onze regio west trainingen.
Het weer was overigens ook geheel naar wens, droog en niet al te heet!
Heerlijk ook dat we de paarden even lekker konden afspuiten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:40

Fijn Snoek en sas.
Ik had ook een fijne (prive)training bij Rob vandaag. Als ik maar niet vergeet te rijden springt Sim echt alles!

Gaat er nog iemand van hier naar Alice komende week? Ik ga donderdag een rondje rijden daar.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 19:42

Klinkt super :D
Als het goed is moet ik jou ook gezien hebben, maar ik heb je niet herkend. Toen jij begon was ik net klaar.

@ Sim, ik ga helaas niet naar Alice. Heb introductieweek in Leiden vanaf morgen. Fijn dat ie ook weer zo lekker ging :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:52

Wij zijn ook weer geweest :-) Iets rustiger aan gedaan aangezien we eigenlijk pas weer sinds kort aan het springen zijn. Kev pakte het lekker op, geen aarzelingen, mooi voorwaarts :-)

Ik was nog nooit in BN geweest, maar dat is echt een leuk terrein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:09

Simmie schreef:
Fijn Snoek en sas.
Ik had ook een fijne (prive)training bij Rob vandaag. Als ik maar niet vergeet te rijden springt Sim echt alles!

Gaat er nog iemand van hier naar Alice komende week? Ik ga donderdag een rondje rijden daar.

Was jij met grote schimmel?
Neem tenminste aan dat Rom niet meerdere 1 mans groepjes had.
Vervelend trouwens voor de instructie en organisatie dat mensen zich niet netjes afmelden, had het idee dat meerdere groepen kleiner waren als op de lijst, hoewel wij natuurlijk niet de meest recente lijst zien.
Tja dat blijven rijden herken ik, denk vaak ach ze gallopeert fijn en verwacht dan ook dat ze gewoon springt terwijl mijn lieve kleine schimmeltje dan denkt als jij niets doet, doe ik het ook niet, ik moet scherp blijven en blijven rijden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:21

Nee, ik heb een kleine zwart-bruine. En ik was niet bij Rom maar bij Rob.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:40

Simmie schreef:
Nee, ik heb een kleine zwart-bruine. En ik was niet bij Rom maar bij Rob.

Haha, ik zit ffe te slapen, ging er vanuit dat het over de regio west training ging aangezien dit topic zo heet en toevallig had Rom (scheelt maar een letter) iemand alleen in de les, mijn vriend zei net al dat was een man hoor!
Excuus voor de vergissing.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:55

geeft niet, ik zorg ook zelf een beetje voor de verwarring door hier wat te melden over mijn training die niet eens van de regio west is. Sorry... :o

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 22:53

Iemand al iets vernomen van Margreet?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 20:16

Bento1988 schreef:

Ik ben benieuwd naar de reden van je vraag, klinkt of er iets gebeurd is?

AnneOkona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:59

MJ_ schreef:
Bento1988 schreef:

Ik ben benieuwd naar de reden van je vraag, klinkt of er iets gebeurd is?

Ja ik heb net een mail van Pleun gehad.
Even voor julllie info, groep 1 & 2 waren bij elkaar gegaan, aangezien de groepen anders wel erg klein zouden zijn.
Ik rij normaal in de groep gevordereden pony's, maar i.v.m. privé nog ik gelukkig in de 2e groep.

Affin Margreet had een aantal weigeringen op de hindernig van de met zwarte folie ingepakte strobaal (zo'n grote)
Uiteindelijk sprongen ze deze, maar het voorbeen bleef achter. Het gevolg was een val van Margreet en over haar heen een val van haar paard.

Ze bleef liggen, was wel aanspreekbaar, maar zeer erge pijn. De ambulace is gekomen om haar naar het ziekenhuis te vervoeren.
Daar werden 7 gebroken ribben geconstateerd, een ingeklapte en geperforeerde long en diverse inwendige kneuzingen.
Wat ik betrepen heb is dat ze nog in Tilburg op de Medi Care is.

Langs deze weg, Margreet, heel veel sterkte!! |(

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:06

Jeetje, wat een heftige val :oo
Sterkte ook van mijn kant, al denk ik niet dat ik margreet ken (gaat het om een ponyruiter?).

Ook naar voor degenen die het gezien hebben...

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:07

Jemig wat erg zeg %)
Dat is wel erg heftig aangekomen.
Heel veel sterkte, Margreet!!!

AnneOkona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:15

MJ_ schreef:
Jeetje, wat een heftige val :oo
Sterkte ook van mijn kant, al denk ik niet dat ik margreet ken (gaat het om een ponyruiter?).

Ook naar voor degenen die het gezien hebben...

Nee, een mevrouw van in de 40 (ik hoop dat ik gelijk heb, anders sorry!!!)
Een ervaren iemand die al jaren de training volgt (volgens mij)

Heeft een bruin paard, en komt uit Pijnacker..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:43

Altijd naar zulke dingen. Voor alle betrokkenen.
Heel veel sterkte voor haar.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 23:04

Oh dan is het toch de margreet die ik ken, heb ook veel samen met haar de trainingen gereden. Jeetje schrik er toch van, hoop dat ze goed en vlot herstelt!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:53

jeetje die ken ik ook...

Margeet heel veel beterschap.