Oke, iig bedankt voor tip. Ik zal me eerst eens opgeven. Misschien is er wel een leuk B&B in de buurt en ik ga even kijken wat de L tijden vorig jaar waren.
Yolien
Geplaatst: 23-03-09 13:37
Sim, jij hebt vorig jaar volgens mij bij in het dorp geslapen in het hotel. Heeft je paard bij de Molenhorst gestaan toen?
Wij sliepen in het oude klooster en Sims stond bij Wim L. Kan best de Molenhorst geweest zijn gezien het adres van die stal waar Sims stond.
TeeGee
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-09 13:40
Hmm, vorig jaar was de L dressuur paarden op zaterdag heel vroeg en het crossen aan het einde van de dag.
Sim
Geplaatst: 23-03-09 13:41
TeeGee schreef:
Hmm, vorig jaar was de L dressuur paarden op zaterdag heel vroeg en het crossen aan het einde van de dag.
Conclusie: jij komt ook gezellig vrijdags en dan gaan we 's avonds gezellig een happie eten.
gr_roos
Geplaatst: 23-03-09 13:45
Ik slaap wsl 3 kwartier bij het terrein vandaan. Daar woont de eigenaar van Rabette der volle zus en die heeft net een veulen gekregen. Kan ik dat mooi in 1 keer combineren. Ik ga pas zaterdags heen, heb vrijdag nog een bruiloft dus heel vroeg zal ik niet vertrekken.
Was prima geregeld vorig jaar. Dit jaar zal ik zeker weer bellen voor een stal daar. Klooster was wel leuk, maar enorm gehorig, dus daar ga ik een alternatief voor zoeken.
Klooster is inderdaad erg gehorig. Ben blij dat ik daar niet hoef te slapen. Is zowiezo maar een rommeltje daar, geen aanrader wat mij betreft. Ik ken nog wel wat een B&B adres bij ons in het dorp (ongeveer 5/10 minuten van de stallen. Kan via PB
Zie net dat ik vrijdag 1 mei vrij heb genomen ivm Koninginnedag de dag ervoor. Dus even kijken hoe ik alles ga doen. Heb iig een mailtje gestuurd of ze enig idee van tijden hebben, dus ochtend of middag.
Mirie
Geplaatst: 24-03-09 16:31
even heel iets anders.. Een hele goede kennis van ons is parcour bouwer in de vlietlanden. hoorde afgelopen weekend, dat dit jaar de cross wat "pittiger" wordt.. aantal nieuwe sprongen en hindernissen, en ze zijn al even bezig met het opbouwen!! voor elke klasse/rubriek is er een afsprong (nieuw)
aangezien het dit jaar 3 dagen is, al heel veel aanmeldingen hebben willen ze de dressuur waarschijnlijk op vrijdag doen, en voor de oefencross een springparcour..
Dit is wat ik afgelopen weekend kreeg te horen van iemand die actief met de vlietlanden bezig is
gr_roos
Geplaatst: 24-03-09 17:16
Vlietland is dit jaar NK, daarvan wordt de dressuur van de L en M en soms zelfs Z altijd daags ervoor gereden. Is iets waar de meeste al rekening mee hebben gehouden
Als je de inschrijving geopend is kun je je gewoon opgeven. Als het niet lukt met de wp's kun je niet op het NK starten. De organisatie checkt de wp-standen bij de KNHS.
bianca1980
Geplaatst: 24-03-09 17:29
TeeGee schreef:
Roos, weet jij of ik nu al Vlietland op moet geven voor het NK en dan eventueel weer afmelden of wijzigen als het met winstpunten niet lukt?
Zou ik wel doen, want volgens mij gingen er daar een paar plat mee vorig jaar, waaronder toen JENGA, die uiteindelijk dankzij en via via wel nog mocht starten op het NK maar ook te laat had opgegeven omdat de datum tot waar de punten nog meetellen en de sluitingsdatum over elkaar heen schoven.