neemt niet weg dat ze een goede kwaliteit hebben hoor!zo ik ga eens vroeg naar bed, morgen vroeg op!!
Gomir: hoop voor je dat je zondag kan starte!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
neemt niet weg dat ze een goede kwaliteit hebben hoor!

! Ik ook joery was lekker soepel, heb dan ook lekker veel gestapt maar ach!
!
! 
Nou dat mag wat mij betreft wel in de krant, dat heeft lang geduurd namelijk... Ik had nu af en toe echt zoiets, van hé, waar is dat hoofd!? Bleek gewoon tussen z'n voorbenen te zitten, zoals het hoort
! 

!!
!
! Weltrusten!
Toedeloe!
Als het net zo'n bodem is als vorig jaar rij ik ook liever niet dan wel
Dat was echt blij dat ik glij

gomir schreef:Veel plezier TD. Maak je het niet te laat![]()
Ik denk niet dat het zondag wat gaat worden, maar ik lees het morgen wel als ik uit mijn werk komAls het net zo'n bodem is als vorig jaar rij ik ook liever niet dan wel
Dat was echt blij dat ik glij
? Morgen weer werken, wel handig als ik dan nog een beeetje fris en fruitig ben dacht ik zo
! Als die bodem inderdaad zo slecht is kunnen ze het wat mij betreft beter aflassen. Hoewel ik me afvraag of die bodem volgend weekend beter is (neem aan dat ze het daar naar verplaatsen, hoewel dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn!). Als ze het parcours een beetje aanpassen aan de omstandigheden zou ik trouwens evengoed nog wel willen springen. Hebben we hier op Texel ook wel eens gehad. Toen zetten ze de hindernissen gewoon 10 cm lager! Nou dat vond ik niet erg hoor
! Maar we horen/lezen het wel... Loes_Joery schreef:Nou ik ben eigenlijk naar een erg veelzijdigpaardje op zoek! Het liefst zo 6/7 jaar, M springen, moet ook wel beetje kunnen dressuren en eigenlijk ook wel een cross hebben gelopen of in ieder geval de capaciteiten ervoor hebben...
Beetje veel eisen he![]()
!

)