[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:23

Biertabje schreef:
GvdT: wat bit rijdt je?!
want ik kreeg vanmiddag dus ook die opmerking, dus dat ga ik nu ook proberen, maar ik heb een watertrens en moest het van Hans ook bij de ringen doen, omdat ze daar antuurlijk die wondjes krijgt, maar heb dan het idee dat ik de ringen vastleg ?!?!
ik wilde het eigenlijk nu nog even halen, maar de winkel is al dicht

mijn springles ging erg goed, ze was super braaf....best jammer, want nu kon hij niet zien hoe ze normaal in het parcours was...
ik heb onwijs gelachen, echt super om weer eens les te hebben van je oud instructeur van wie je vanaf kleins af aan les hebt gehad

Dat is toch positief dat het lekker ging.
Mijn paard is op concours vaak braver met springen dan in de les.

Ik zal wel even een foto maken, ik heb het niet om de ringen, maar wel tegen/over de gaatjes van mijn watertrens.
Is trouwens een dubbel gebroken bit.

Mijn pony kauwt het met 1 keer rijden er af.
Mijn paard heeft iets langer werk.Die doet er meestal een dag of 10 mee. Soms draait ze het zo om het middenstuk maar als ik het bit er uit haal schuif ik het zo weer terug. De volgende dag gaat dat minder makkelijk.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:00

Kim??? waar ben je hoe is het gegaan???

Alle chaamgangers succes!

En natuurlijk alle anderen met wedstrijde ook!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 21:08

jeeh
hij geeft vannacht echt vette vorst aan!

Iedereen vast veel succes.. T seizoen gaat weer beginnen!!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:21

als je een foto wilt maken graag
ik heb ook een dubbelgebroken watertrens

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:43

Voordat ik het vergeet: Alle Chaamcrossers alvast heeeel veel succes

Ik ben na Wanroij nog even langs m'n opa en oma gegaan en daarom nu pas terug. Denk dat Kimmie nu ook al wel weer zo ongeveer terug moet zijn of ze zou nog even zijn moeten blijven kijken. Verhaal moet ze zelf maar posten dat ga ik niet doen.. Zullen jullie toch nog even geduld moeten hebben.
Op de heenweg trouwens nog even een pittstop gemaakt in Heteren (rara wat is er in Heteren ) Heb alvast hele mooie sokken voor m'n verjaardag (uit de uitverkoop )
Keek ook nog even voor een nieuwe winterdeken, maar die krengen waren echt nog hartstikke duur. Ging er 10% af, waren ze nog 130 euro
Ga nog wel even op internet speuren, scheelt echt super veel!

In de auto was het bij ons trouwens -2 graden, dus ik denk/hoop niet dat wij de -8 gaan halen vanavond.
Ik moet morgen ook weer vroeg op omdat ik wedstrijd in Bathmen heb. Is de finale van de viertallenwedstrijd (Clubs strijden tegen elkaar. Iedereen zet een viertal, 4 springers en 4 dressuurders in en de club met de beste punten wint) dus dat wordt vast wel gezellig
Betekent alleen wel dat ik van dat afschuwelijke gele plakband in z'n manen moet prutsen, dat spul blijft bij deze temperatuur al helemaal niet zitten dus dat wordt weer leuk
Verder niet zo veel bijzonders. Ga nu nog ff wat troepjes opruimen en m'n laarzen alvast even poetsen zodat ik morgen nog wat langer in bed kan blijven

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:48

@ Andrea, wat leuk dat je zelf een frontriem gaat maken echt een super leuk idee!!

http://paarden.hobby-site.com/
Volgens mij heb je wel wat aan deze link, dit is een site van een bokker met een heleboel crea-bea. Er is ook een kopje over frontriemen daar kun je vast wel wat mee

Scum

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:50

BT; de kou viel wel mee. Ik kan gelukkig binnen wassen.

Kim; waar blijft je verslagje????

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:50

is bakc uit wanroij

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:51

is bakc uit wanroij

gaat nu even verslagje maken

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:52

schiet op kim

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:56

jaaaaaaaaaaaa, opschieten

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:00

vanochtend om 9 uur vertrokken we richting Wanroij.. we hebben er 2,5 uur over gereden ..
toen we daar kwamen zijn we eerst naar het secretariaat geweest en daarna even een paar m1 en nog 1 m2 gezien (sascha de koning ook hier uit friesland ) en toen ben ik naar de pony gegaan om even met hem te gaan stappen..

om 2 uur zijn we weer naar de trailer gegaan en ging ik me omkleden en opzadelen (okeej dat deed mn vader dat opzadelen )
staat iedereen bij de auto.. zie ik emiel (pony ) ineens weglopen.. maar ik zag geen iemand erbij lopen.. dus ik tegen sake.. PAAAAAAAP EMIEL loopt los
mn vader bick smile.. ohh ben ik de stang vergeten?.. Ik zo.. pak hem dan.. sake maar laggen en niks doen ..
loopt emiel ineens weer langs.. toen zag ik viefje lopen .. dus ik zo VIEFJE!!! .. (jah was even halemaal happy ) naja iedereen dikke lol dus..

Met losrijden was het heel koud .. maar miel liep lekker .. en ik was totaal niet zenuwachtig.. toen moest ik naar de bak.. Zap sport --> ron boshard en cameraploeg ben ik ook 100 keer tegen gekomen .. maar toen ging ik de baan in en emiel maakte lekker front.. .. en was totaal niet kijkerig.. naja ik begon met de proef.. stond die al niet stil met schouderbinnenwaarts sprong hij aan.. met midden/en uitgestrekte draf hele tijd aangalloperen.. en met alles aangalloperen.. het was echt een spanningsbolletje joh.. ik hoefde maar iets te vragen en boem.. naja de gallop oefeningen gingen dan nog wel redelijk
had 166, 155 en 165 punten ofzo. --> 54 %
deden 13 mee.. en jah kim was dus 13e.. hij had niet echt zn daggiej geloof ik.. wel heel erg balen,, maar ben al heel blij dat ik daar heb mogen rijden

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:02

Demmit, heb ik flink geoefend op de nieuwe M1 proef, lees ik net op Bokt dat er nog gewoon de oude proeven gereden worden .
Ik dacht dat gewoon, omdat in Chaam ook al de nieuwe proeven gereden werden.

Tssss

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:02

mooie plek KIM! mag je best trotst op zijn hoor!! vind het knap dat je uberhaupt daar mag starten!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:03

oohhh, jammer, terwijl het losrijden zo lekker ging!
Nou ja, iedereen heeft wel kunnen zien zien hoe stoer emiel is (want die zag er ongetwijfeld heel stoer uit ). Jammer dat dat niet het doel was

Maar ik vind het ook al heel gaaf dat je daar mee hebt kunnen rijden, dat deed en doe ik je niet na!!!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:07

haha.. jah volgende keer beter
ach er werd zowieso in het Z1 niet bepaald goed gereden
sommige staken en kijkerig.. en Z2 werd juist goed gereden..

goede vriendin van mij is in het M2 KAmpioen geworden waaah (daimy de hoog.. uit overijssel )

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:13

Vief; was er in heteren geen hengsten-iets ofzo?

kim; jammer dat de proef niet zo ging, maar toch heel leuk dat je hebt mee mogen doen daar!!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:18

kim: netjes gedaan hoor!! Ook al ging het niet helemaal zoals het moest, maar dat je daar mocht komen is al geweldig!

Scum: das idd balen.. Maar je kunt t ook zo zien: je kent ze vast
( zeg ook maar iets )

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:22

Zou maar zo kunnen maar ik was naar de Divoza geweest
Super van Daimy hoor!!

Ik vond ook dat er niet bepaald goed gereden werd in het Z1

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:31

Kim: jammer
Canter: hoe was je open dag vandaag? Had ook nog langs willen komen, maar heb er helaas geen tijd voor gehad.
Scum: !!

Vandaag Killea voor de 2e keer met de Myler gereden en weer pakte ze dit bitje lekker aan. Kruipt niet achter de teugel en gaat ook niet lopen pullen. Ik kan haar mooi van achter naar mijn hand toe rijden en ze blijft mooi gesloten en zelf haar koppie dragen.
Ook het springen ging erg lekker en ze breekt niet af op dit bitje, wat ze soms met een ander bitje wel kan doen.
Mijn springinstructeur heeft er ook nog even mee gereden en die vind het ook een wereld van verschil hoe Killea op dit bit reageert.

Ik neem het morgen mee naar Chaam. Ik zal er niet mee mogen dressuren omdat de ringen sleuven hebben voor de bakstukken en teugels. Ik heb wel de bakstukken aan de sleuven vastgemaakt, maar de teugels gewoon aan de grote ring zitten, zodat er geen hefboomwerking is.
Ik hoop dat Rob J. of iemand anders van de organisatie mij kan vertellen of ik er wel mee mag springen en de cross rijden (als ik het springparcours goed doorkom uiteraard ).
Het mondstuk is wel level 1 (toegestaan op wedstrijd).

Zie http://www.toklat.com/myler/mbits_features.html voor het myler bit waar ik nu mee rijd. Ik krijg als het goed is donderdag het juiste bit waar je dus ook mee op dressuurwedstrijd mag met D- of bustrensuitvoering.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:33

Haha, de Divoza in Heteren is me ook erg bekend
Toevallig was er in Heteren vandaag ook iets te doen met hengsten ofzo geloof ik

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:34

Simmie; fijn dat Killea zo goed op dat Myler bit reageert!!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:36

Ik ben er ook erg blij mee Jitske!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:46

super Simmie!!! mare dat bit waar je dressuur mee mag rijden, mag je daar ook mee springen, want daar zie/lees ik niks over...

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:53

BT, ja dat mag.

En nu ga ik afnokken, want om half 5 gaat dat rotding..........
Ben pas laat terug morgen, want ik ga pas om 16.20 uur de cross in.
Weet dus niet of ik nog online kom morgen.

Chaamers, ik zie jullie morgen!