Vanmorgen weer lekker gereden zonder protesten. Het gaat de goede kant op . Morgen weer longeerdag en even naar Neu Versen de cross bekijken..
muts_marijke
Geplaatst: 08-06-12 13:33
Hoi hoi
@ BVW beetje laat maar alsnog succes vandaag! @ F_E doodsbange zoon naar de tandarts. Sneu. Fijn dat je bij een bijzondere tandheelkunde zit. Fijn dat er iig 1 kies gelukt is. @ Mendy niet handig een in-de-weg-staande-kruiwagen. Beterschap @ Kris na een enting rijden wij ook nooit. Als de smid is geweest stink je zo onwijs, ga je dan zo door naar de zaak? @ Margreet en Noor bedankt voor de kaart! en mensen rennend in pyama is altijd leuk! @ Evelien gefeliciteerd met je veulen! @ Sannn veel plezier!
Vanmorgen lekker bijgekletst met vriendinnetje, koeken en thee en net effe kennissen bekeken in hun trouwkoets die bij ons over de weg ging. Leuk leuk. Nu vanmiddag helemaal niks.
Sannn, Is goed! Ik had express al niet gereageerd! Marijke, ideetjes aan het opdoen? Caro, Fijn dat het rijden weer zo goed gaat! Ben je nog teruggeweest naar Rieks, of hoefde dat niet?
Net supergezellig gelunched met twee collega's! Dat doet een mens goed
@ Moootje eigenlijk moet ik eerlijk bekennen dat het me steeds minder doet. @ Sannn heerlijk daggie. Succes met je brief.
daNiielle_
Geplaatst: 08-06-12 14:00
Hallo!
Leuk bijlezen over het uitgaan en opgehaald worden. Ik moest altijd om twee uur precies thuis zijn, geen minuut later. Gelukkig nooit wat geks meegemaakt als ze me kwamen ophalen. Bvw heel veel succes met de presentatie!! Margreet hahaha zou er vast heel leuk uit hebben gezien, die mensen met hun pyjama over straat. Eef gefeliciteerd met het veulen, zag de foto op facebook, hij is heel leuk! FE Arme Joey Gelukkig is 1 kies er al uit. Sann veel plezier in Hernen vandaag.
Oh nee, geen noodweer... Blijf maar mooi daar. Was blij met een beetje wind en zon, ik hoop dat de selectie zondag door gaat.
Vanochtend al gereden en een buitenrit gemaakt. Perfect gaf me zomaar een rug massage. Was haar rug aan het poetsen, maar ze vond dat ze dat dan ook bij mij moest doen. Kietelt enorm met die tanden zo haha. Vervolgens in de wei bleek ze ook nog hengstig, drukt ze haar kont in de neus van de buurman... Die snapte er niks van....... Toen is ze maar weg gelopen haha, oren in de nek...Mevrouw zal wel beledigt zijn. Haar hoofd had echt iets weg van deze smily: ' '
Annetje
Geplaatst: 08-06-12 14:02
Hahaa Sann, ik vind de actie van je moeder geweldig! Mijn ouders komen me nog steeds oppikken als ik geen ander vervoer kan regelen. Ik heb zelf geen rijbewijs dus moet wel op een andere manier overal heen en weer terug. HH heeft ook al zo'n geweldige moeder Evelien heeft een veulen! gefeliciteerd!
Viesje heeft gestapt en wat gedraafd aan de lange lijnen. Volgens mij was hij niet eens stijf van gisteren. Spieren waren met het rossen ook niet gevoelig, dus dat is mooi. Hij staat nu met de regenjas aan buiten. Het is eigenlijk te warm voor de jas, maar zonder vatten zijn rugspieren vast weer kou, dus dan maar zo.
Kris, En wat stinkt meer... Als je naar je paard ben geweest of een uurtje flink zweten tijden bijv. bodypump Haha Daan, de intentie was iig goed! Anne, Fijn dat Viesje niet stijf was van gisteren.
Gefeliciteerd Bianca! Heb je al een baan op het oog?
EvelienH
Geplaatst: 08-06-12 14:43
Hebben wij goed verzonnen Mama vind het niet erg om in een tent te slapen, dat scheelt. Hoop alleen dat ik weer op dezelfde plek kan staan, denk dat ik halverwege vast sta in de prut....
Slaapt je moeder in een tent en jullie in de VW Goed geregeld, Eef! Wat een schatje! Echt een mini-Wendel Volgens mij is Wendel wel een lieve mama, of niet?
@ BVW jeetje mooi cijfer. Gefeliciteerd!! @ Sannn we rijden weer zonder protest maar niveau is momenteel BB. Aanleuning is nog bagger want mevrouw zit nog steeds in de vakantie modus. Volgende week maar eens het bos in. @ Eef ziet er goed uit. Wendel lijkt mij een lieve moeder.
gr_roos
Geplaatst: 08-06-12 14:54
Leuk veulen Eef, met moeders ook alles goed. Hij is al aardig aan de maat of lijkt dat zo?
gr_roos
Geplaatst: 08-06-12 14:56
Leuk veulen Eef, met moeders ook alles goed. Hij is al aardig aan de maat of lijkt dat zo?