Bianca heeft de paarden net zo gek als de baas grapje
Ik zie er weer uit als een malloot, heb zo'n neusstrip op nu wachten tot hij droog is en dan even pijn lijden! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
@ Mistid hoe is het met je neus eigenlijk? Weer helemaal heel?
Mijn schimmel graaft ook. We dachten dat mijn ruin dat altijd deed maar nee. Schimmel staat de hele tijd met de voorbenen erin en te klooien. Wie had dat gedacht van de Diva.
Tussenschotje staat scheef wat er op neerkomt dat ik constant een verstopte neus heb, of een drupneus die ik niet kan ophalen. Heeeeel vervelend maar de dokter wil me nog niet doorsturen naar de kno...
Jantine, zo'n poriestrip! Als je het goed doet zijn alle zwarte puntjes van je neus af als je dat ding eraf trekt, maar ik doe het op een of andere manier nooit helemaal goed . Desondanks helpt het wel want ik heb zelden last van puistjes op mijn neus. Vriendin plakt haar voorhoofd, neus en kin er mee vol
Ahh zieke poezen en honden Rhino kan niet wachten tot paardenland weer "normaal" is. Manty's en dragqueens zie ik in de slijterij in Amsterdam wel eens voorbij komen
Hier druk met werk, weinig rijden, paard is vanaf t weekend weer de pineut!
Dank je voor het compliment Mirthe... Wiso staat wel andersom te graven maar slapen is zo fijner Hier sowieso drie fanatieke gravers: Wiso, Frits en Erik
haha, nouja, scheelt dat ik ze niet nodig heb. Voor anderen zou het misschien een uitkomst zijn. Hebben ze die dingen dan ook voor onstoken cystes ?
mistid
Geplaatst: 08-03-12 22:53
Wij hadden ook zo'n Duitser, maar ik heb geen idee meer welke het was. De Vos kan er ook wat van trouwens. Die vieze dikke mee-eters heb ik gelukkig niet, ik heb soms best medelijden met mensen van mijn school, er loopt meer etter/pus dan gezicht rond
Hahaha leuke foto, Amaretto heeft ook duits bloed (kuilen graven) en dan lekker met de voorbenen er in. Resultaat met die regen is dat hij 3 voetenbadjes heeft hihi.
Die van graaft gelukkig niet in de bak. Daar schraapt zij alleen de bakrand naar binnen want onder de omheining staat wat eetbaars? Je ziet wel dat het daar is omgeploegd. Scheelt mij weer scheppen..