Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
texelse schreef:Sterkte Lielle!
Fijn dat het zo goed gaat met Rabette Roos, maar ik kan me voorstellen dat je rond de 7,5 maand met krom getrokken tenen zit. 11 maanden kan heeeeeel lang zijn...
Onze beestjes gaat het prima. Ponylief doet verschrikkelijk haar best op het nieuwe adres. Probleemloos mee naar de clubles geweest, al langs de weg geweest, en ook al lekker opgenomen in het paardengroepje daar.
Paard van jongste gaat het ook al beter oppakken. In het begin is het toch zoeken naar de verhouding voer en arbeid, alles moet even wennen, elkaar leren kennen. En die fase is nog lang niet afgesloten, maar het gaat gewoon steeds beter en beter. Lekker om dan langs de kant te staan en mee te genieten van de blijdschap van een ander.
Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van je paard oppoetsen met een doek met spiritus? Wij hadden er nog nooit van gehoord, maar volgens deze meneer uit friesland gaan ze er mooi van glimmen, dat kan ik me wel voorstellen, maar worden ze er ook wat heter van, en daar kan ik me ook wat bij voorstellen, maar om het nou uit te proberen? Als je zelf spiritus over je huid wrijft krijgt het ook een verfrissend gevoel, het is natuurlijk alcohol. Heeft een van jullie hier ervaring mee?