[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:39

@ sannn hier is de wei ook gemest vandaag. dus opzich wel goed maar dat het land onder water staat hoeft ook weer niet

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:39

Ik ben heel aso en wil alle punten zelf houden }>

Leuk Evelien :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:43

jammer.. hoop zo eens een keer 180 met de cross te halen. Op een of andere manier lukt het me niet op de cross

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:45

Kim: heeft het druk met het organiseren van een evenement voor het goede doel! Leuk dat je je daarvoor wilt inzetten.
Bvw: wil alle punten zelf houden. Wel fijn dat de dressuur zo lekker loopt.
Evelien: leuk dat de vrachtwagen al op korte termijn gerealiseerd wordt! Fijn dat Caap zo goed liep met de les.
Itsmexx: iets te veel regen van het goede. Wel balen dat nu alles onder water staat.
Sann: heeft ook flink wat regen vandaag.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:47

dat is wel jammer als het niet lukt, maar blijft natuurlijk ook een jury sport.
Frits liep in wb heel fijn in de dressuur en had "maar" 179, op de foto vond ik het ook niet verkeerd lijken.
Zal even kijken of ik wat dressuur foto's kan uploaden...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:55

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:57

Echt een boel dus hier die M of hoger rijden. Ik wil dat ook erg graag. Heb nu een paard waarbij de moeilijke dingen vanzelf gaan maar blijf altijd zo onzeker over mezelf.
BVW is remi hahahahahaha Ik zou ze ook lekker zelf houden al die punten :D
Super Evelien dat er een vrachtwagen komt. Wij willen er ook dolgraag 1 maar de ''sponsor'' heeft op dit moment andere leuke dingen betaald hahahaha
Geloof dat we nog maar even niet gaan zeuren voor een vrachtwaggel. En zelf sparen... dan kunnen we een fatsoenlijke kopen wanneer we met de fut zijn ;)
Super Sussie dat Weltsieger fijn liep.
Mendy ik snap dat niet, al heb ik je nog nooit een proef zien rijden maar als je toch M1 rijd moet die wp in de L cross toch ook te doen zijn... en als je er nou in de buurt zat. (bedoel het niet onaardig maar ik snap dat niet want je krijgt elke keer zo weinig punten)
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 28-04-11 21:59, in het totaal 2 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:59

ja ik weet wel als hij al fluitjes ofzo hoort en al wat kan zien dat het dan niet goed gaat maar w'bork liep hij echt niet slecht en helaas dus te weinig voor winst.
we gaan gewoon hard aan het oefenen. Terwijl hij thuis en in de lessen super loopt. Okay galop zo nu en dan nog eens een bok maar rest van proefjes gaan gewoon goed.

edit: jury van w'bork was al beetje saggie want ik zei vriendelijk hoi en zei al niks terug terwijl ze me wel aan keek maarja liep ook al 20min uit omdat zie iedereen commetaar gaf. maar ol liep daar echt niet slecht
op naar castenray voor betere dresuurpunten :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:08

http://www.knhs.nl/news.asp?ID=21152

mijn vereniging staat op geen van beide lijsten, heb echt een probleem ben dus geen lid meer van de knhs en kan geen winstpunten meer rijden :oo
en heb nog allemaal wedstrijden staan die ik niet kosteloos meer kan afzeggen :x

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:08

ach ik denk dan ook steek hem maar in je r**t en ga op naar de volgende :D

Ga nu even dvd kijken :wave:

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:11

Evony schreef:
http://www.knhs.nl/news.asp?ID=21152

mijn vereniging staat op geen van beide lijsten, heb echt een probleem ben dus geen lid meer van de knhs en kan geen winstpunten meer rijden :oo
en heb nog allemaal wedstrijden staan die ik niet kosteloos meer kan afzeggen :x

ik neem aan dat de knhs dat niet op de leden kan afschuiven, die kunnen er immers weinig aan doen

gelukkig is bij mijn vereniging alles in orde

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:24

tja ik weet niet,ben bang dat ik de pineut ben.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:26

je kunt ook nog op de lijst staan voor de verenigingen met uitstel he Evony.

Ik heb trouwens gister nieuwe cross beschermers besteld, de vertegenwoordiger had ze gister mee en ik vond ze zo mooi dat ik ze direct heb besteld. We moesten toch nog een crossset er bij en ik wilde graag bruine. Kan mijn bijna nieuwe set in het zwart naar Geert. :D

Hier het linkje, vind ze in het eggie nog mooier http://www.kentucky-horsewear.com/nl/products/view/20

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:33

Die had ik ook gezien Marijke. Maar vond ze behoorlijk duur.
Wat ben jij nu kwijt voor dit setje?? (mag via pb)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:36

Huisje aan de Moezel lijkt mij wel leuk Texelse. Dan kun je toch ook lekker wandelen? En je kunt vast wel in de buurt ruines bekijken, lekker zonnen, uitrusten enz... Als je echt uit wil rusten lijkt me zoiets beter bij je wensen passen dan een weekje stedentrippen.

MM ik ben ook niet zo goed, maar dat gaat niet enkel over de dressuur vrees ik O:)

BVW en Sussie hebben echte dressuurtoppers staan op stal lees ik! Leuke foto's BVW. Hij oogt best soepel, dat had ik om eerlijk te zijn niet verwacht omdat hij vrij lang lijkt op de andere foto's die ik gezien heb.

Evony: mijn club staat ook niet in de lijst, maar in allebei niet :n Ik zal mijn club eens mailen met de vraag hoe dit zit.

[edit] Trouwens net nog Viesje 'gereden' Lekker zonder zadel en met een halster met 1 touwtje eraan rond gecrosst. Ging wel lekker :D Viesje wat lekker ontspannen en ik hoorde in de galop steeds zijn onderlip flapperen. Meneer vindt alles best.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 22:57

*\o/* Wij hebben het bootje gesprongen in Lelystad!! :):)

* Gaat even bijlezen *

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:01

muts_marijke schreef:
Mendy ik snap dat niet, al heb ik je nog nooit een proef zien rijden maar als je toch M1 rijd moet die wp in de L cross toch ook te doen zijn... en als je er nou in de buurt zat. (bedoel het niet onaardig maar ik snap dat niet want je krijgt elke keer zo weinig punten)

hahaha zo moeilijk is dat niet hoor !!!! Mijn vorige paard liep Z1+13 met 220 punten in het ene weekend en de week erop mocht ik blij zijn als ik weer tussen 180 en 195 uberhaupt zou zitten (heb ook wel 178 enzo gehad) Zij wist op een gegeven moment precies dat het om SGW ging en dan was het als volgt : halthouden kennen we niet dan kom ik op twee achterbenen, uitgestrekte draf doen we in galop, wijken kan ook in galop, verder wil ik niet stappen en de rest van de proef doie ik gewoon dwars.. }>
Zo kom je snel naar beneden in je punten hoor... :D :D Z1 met winst of niet....maar een B of L 1 proef kon drama zijn.

Bull is daarentegen een stuk evenwichtiger (althans nu nog... :P )

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:09

Bianca, als ik dat zo lees vind ik het nog knap dat je 180 haalde!
Noor gaaf! Foto??
Annetje wat heerlijk zo'n paard! Frits is idd vrij lang maar wel lekker soepel.
MM mooie beschermers :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:10

@ Noor goed gedaan!
@ MM zien er mooi uit.
@ Bvw leuke pics van Frits. Ik blijf het grappig vinden dat mijn schimmelmerrie en jouw Fritsie familie van elkaar zijn. Hoeveel kun je verschillen qua uiterlijk hahahah

Verder lees ik momenteel vooral mee want ik heb met 2 weken Boa examen en moet nog veeeel doen dus probeer mij zoveel mogelijk te bannen van Bokt anders wordt dat hem echt niet. Op het werk wordt er behoorlijk wat druk op gelegd en dat is niet erg prettig. We moeten naast een fulltime baan, eigen leven in 5 weken even Boa halen

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 23:10

Zo, even wat bijgelezen. Ik ga bij de SGW's ook meestal als een malle door de baan bij de dressuur, ben blij dat ik Jer dan tussen de hekjes kan houden :o Vorig jaar in Oudkarspel ben ik er na de dressuur ook meteen afgestapt en ben aan de hand terug gelopen, want anders had ik vliegles gekregen ;) Komt vast goed, Mendy. De aanhouder wint (meestal).

@ Bvw: mooie foto's!
@ Sussie: is Pancho eigenlijk alweer fit genoeg om weer te gaan starten? Fijn dat W het goed deed!
@ MM: wat voor beschermers heb je gekocht (merk)? Succes alvast met je drukke dag!
@ Sannnn: nog kunnen rijden?
@ Corien: Jack was dus ook een Totilasje ;)

Wij hebben de hele dag mooi weer gehad hoor. En pas de laatste 5 minuten van de training een paar spetters. Op de terugweg wel een paar flinke buien!
Heb weer heel fijn getraind, Jer was errug fanatiek en heeft weer veel geleerd. Hij vond de piano wel moeilijk/spannend de eerste keer, maar had meer het idee dat hij op het witte grind keek. Bootje was ook heel spannend, maar na een paar weigeringen (even goed kijken ;) ), ging hij er keurig over :j . Reed wel een beetje in een beginnersgroepje moeders vond het niet om aan te zien := , dat hield wel wat op. Maar kon genoeg andere dingetjes doen gelukkig.

Morgen even hardlopen, naar de kapper, mesten, Jer doen en 's avonds uiteten want mijn oudste broer is morgen jarig. Zal wel een rare dag worden...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 23:10

@ Bvw: filmpje zelfs, moet moeders even uploaden van haar bb.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:15

Ik had met Vero in de normale dressuurwedstrijden eigenlijk nooit geen wp en bijna altijd prijzen. Bij de 2 SGW's die ik met haar gereden heb presteerde ik het bij 1 wel om onder de 180 te rijden. Heb met haar officieel nooit B dressuur gestart, ben in het L1 begonnen. Heb dus ook heel hard gelachen toen ik die punten terug kreeg in Neede. Nooit verwacht dus onder de 180 in het B. :P
Fijn Noor, dat bootje ken ik niet. Foto? Klinkt iig super! Hebben jullie nog foto's gemaakt? edit: zag het al staan, ben benieuwd. :)
Ik heb helaas niet kunnen rijden, regen maakt me niet zoveel uit. Maar onweer zo nu en dan doe ik niet aan. Morgenochtend maar ff longeren en dan komt het vast goed morgenavond.
Leuke foto's BVW!
Gave beschermers MM, had ze al gezien. Vind ze echt mooi. Bruine staan ook nog op mijn lijstje, maar heb nu goede zwarte.
Succes Caro met je examen en alles.

Ik heb lekker Made of Honour gekeken. Zo'n man wil ik ook wel. ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:19

bvw schreef:
Bianca, als ik dat zo lees vind ik het nog knap dat je 180 haalde!

het zal ongetwijfeld ook weleens veel lager zijn geweest, maar dat is al zo'n stuk terug.. :o . Met het NK gaf ik me vrijwillig op om de dag ervoor te starten... ;) dat was niet voor niets.....maar dan reed ik wel goede punten... :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:21

Bvw: heb er zelfs bewijs van, filmpje van vorig jaar :D
http://www.youtube.com/watch?v=ZONnkSkZ ... ideo_title
Heb het van de winter niet meer gedaan, wel nog 1x geprobeerd, maar toen was de rem kwijt en dat vond ik niet zo handig :+

Noor klinkt of je fijn gereden hebt. Ben benieuwd naar de fotos/filmpjes

Grappig dat jullie op een cross minder goed kunnen dressuren dan op een dressuurwedstrijd. Ik neem aan dat de paarden ook wel doorhebben dat er gecrosst mag worden die dag, worden ze natuurlijk al een beetje happy van!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:29

wat een relaxt fimpje! Grappig hoe je hem "inparkeerd" om via het blok op te stappen _O-
Maar hoe kom jij aan een appaloosa met zulke manen en staart! Ze staan er toch om bekend dat ze wat sprietjes hebben?