[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 18:29

Dit vind ik nou echt een gaaf jasje, Vief!
Gefeliciteerd met je punten, Corien!
Fijn getraind dus, Snoekiej.
Caroline heeft ook lekker gesprongen.
Leuke foto Mo, actief aan de schoonmaak dus.

Mijn ZZ-L wedstrijd is volgende week zaterdag, de 8e, in Velsen.
Daarna laat ik de dressuurwedstrijden voorlopig weer voor wat ze zijn en gaan we weer lekker springen, crossen, TREC en endurance rijden. Er zijn te veel leuken dingen om te doen met je paard :D

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 18:31

Heleen, dat probleem heb ik ook... Tot oktober zit ik al volgeboekt met dressuur / springen / crossen en buitenrit-weekendjes weg :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 18:32

@ mo last van schoonmaakwoede haha. Goed voor de stress.
Over de voltes: Ik had wel door kunnen rijden met hem want hij redt zich wel maar ik wilde wel dat paard enigzins zou luisteren. Hij heeft enorm veel vermogen en als hij wat groot zit zoals hij op de laatste hindernis ging dan voel je hem enorm rekken en zie je zijn voorbenen voor zijn borst. Maf beest.
@ heleen klopt dat er veel te veel leuke dingen zijn om te doen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 19:37

Mo: Alles nu klaar hoop ik :(:) Wel goed van je!! Fijn dat je paard rustig bleef.
Caroline: Fijn dat hij goed aan wilde pakken :) Kun je idd beter even een volte maken!
Lotte: Klopt.. Was echt een gedoe.. Wel vervelend dat de NS de site dan zo slecht bijhoudt.. Anders was ik mooi nog even blijven wachten :\
Snoek: Fijn dat het zo lekker ging!

Ik had eigenlijk al in Enschede willen zijn, maar mijn mama heeft een heerlijke taart gebakken en toen ook nog eens aangekondigd werd dat mijn lievelings-prakkie gegeten zou worden... ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 19:39

Vief, Altijd handig om even bij je ouders te blijven plakken om te eten!

Ik zit inmiddels op de bank te wachten tot de vloer droog is.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 19:45

Goede avond!

Vief :~ wouw!!
Snoek hier in rijnsburg :) 13 mei waddinxveen :)
Jetske lekker dagje dus :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 19:47

Vief: Wat een mooi jasje!
Caroline: Fijn dat je ruin zo goed sprong, het is dan idd wel verstandig om hem even te laten luisteren.
Heleen: Gaaf hoor, ZZ licht!

Ik was vanmorgen op cc geweest. Het ging naar omstandigheden eigenlijk niet zo slecht.
Eerst het vosje, die was voor het eerst buiten en dat is nogal een kluns. Hij vond het ook allemaal nog best wel lastig allemaal op zo'n groot veld haha. Had 186 en 178.

Daarna de zwarte. Ik had het geluk dat ze net met die trouwkoets gingen rondrijden en zij is echt als de dood voor menkarretjes, ze raakt dan compleet in paniek. Ik wou me al bijna afmelden maar toch maar gestart. Mevrouw was een beetje dwars en had veel spanning erin. Vooral de eerste proef toen dat karretje heel mooi in haar zicht stond. Had daar nog wel 185 punten, terwijl ze behoorlijk aan het bokken was :+ Tweede proefje vond ik een stuk beter en had ik 171, beetje jammer. Maargoed, in mijn gedachten zag ik me al dat hele veld over stuiteren dus dan viel dit wel heel erg mee :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 19:56

Anthea gek paard in de ring := die van mij schrok ook (doet hij anders nooit ;) )

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:40

Heeft hij weer van geleerd ANthea!
Corien: Gefeliciteerd!
Mo: En alles schoon?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 00:35

Anthea: Vervelend die trouwkoets, wel stoer dat je toch doorgezet hebt en met bokken erbij vind ik die 185 heel netjes.
Mo: Lekker die schoonmaakwoede, ik heb nog een kamer voor je in de aanbieding :Y) .
Veel succes met je wedstrijd morgen.
Vief: Lekker taart :9 .
Heleen: Er zijn inderdaad veel te veel leuke dingen om te doen, dat maakt ook zo leuk :D .
Dat volgeboekt zitten ken ik ook wel, is ook heel leuk, maar de allerleukste dingen vallen natuurlijk allemaal op dezelfde datums.
Jetske: Fijn dat je lekker (en droog) gereden hebt.
Caroline: Netjes ! Zeker voor zo lang niet op concours geweest te zijn.
Shanouk: Leuke oefening, ben wel nieuwsgierig moet je maar 1 cavaletti op de volte neerleggen of meerdere?
WL: Lekker uitgeslapen.
Corien: Gefeliciteerd!

Ben vandaag naar sgw Castenray geweest, heerlijk gereden foutloos in de cross, wel wat tijdfouten want ik heb lekker rustig gereden, en midden in de waterbak een pirouette gedaan door een iets opdringerige fotograaf ;) . Ik had verder bagger gedressuurd met 184 :o en een balk in het springen.
Bij de nakeuring was Bandido allen zo vriendelijk om bovenop mijn teen te springen op het asfalt, hij is nu blauw en doet onwijs zeer. Dus ik liep kreupel bij de keuring maar het paard liep gelukkig goed :+ .

Vanochtend om 5 uur opgestaan en om half 9 s'avonds waren we thuis :7 , want we moesten helemaal naar het (heel de dag zonnige en droge :D ) zuidelijke Limburg, dus ik ga lekker mijn mandje opzoeken :Z .

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 09:42

Dus alle omstandigheden nog goed doorgekomen, Anthea! Gefeliciteerd met je puntje!
Evie, klinkt als een geslaagde sgw, behalve je teen dan. Hoe is het nu?
Hoe was de taart Vief?

Ik heb vanmiddag met mijn vriendin afgesproken om eens gezellig bij te kletsen, ben ik bijn stem kwijt :+ . Ik hoop dat ze liplezen kan :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 09:43

Goedemorgen!
Ik heb vandaag een dagje school-werk gepland. Eigenlijk geen zin in, maar moet toch even.

Evie: Super van je foutloze cross.
En wat fijn dat het daar de hele dag droog was! Hier bij ons in Groningen was er 's middags even een flinke wolkbreuk, maar daarna scheen de zon ook wel weer.
Corien: haha ja het blijven paarden he.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 10:54

Goede morgen!

Evie top dagje dus! lekker :D
Anthea veel succes met je school werk, tis toch bagger weer >;)

Wou eigenlijk naar het strand, eerst maar even kijken of het nog wat word kwa weer vandaag... anders word het binnen rijden :+

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:38

:wave:

Mo: haha schoonmaak aanval :))
Evie: super van je foutloze cross!
Anthea: Toch nog een puntje met allebei. Netjes hoor!

Net springlesje gehad. Nog wat extra voorbereiding op ons M debuut over 1,5 week. Zondag hebben onze laatste wedstrijd in de L :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:42

De taart was erg lekker. Kwarktaart met aardbeien en cranberries :9

Ik lag vanochtend al vroeg in het zand :=
Vorige 2 monsters ben ik nooit vanaf gevallen en bij Woll staat de teller inmiddels op 3. Frustrerend :7
Gelukkig viel het mee. Was Woll aan het uitrazen en de bocht iets te krap genomen waardoor ze op C opeens rechts-links-rechts deed en daarbij de laatste galopsprong met een huppel en haar hoofd naar de grond, toen was het een mooie koprol. Ze had 3 dagen vrij gehad en dat was dus goed te merken. Gelukkig daarna nog wel even lekker gereden :D
Nu gauw omkleden en Twente aanmoedigen *\o/* *\o/*

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:44

Oh lekker Vief :9
Niks bezeerd met je val?

Veel plezier :)) !

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:51

Oei Vief := ...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:04

Viel mee hoor verder :)
't Is daarnaast ook wel een teken dat Wolles echt lekker in haar vel zit met al die praatjes.. :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:07

:D Fijn is dat he?
Ik merk aan Wolin dat ze echt een blij paard is, ze galoppeert de wei in, af en toe neemt ze even een sprintje en ze glimt je tegemoet 8-) ... Op het moment is ze lekker hengstig :roll: .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:09

Zo Vief, dat klinkt heffie... :D ze had er idd zin in.

Ik ben met Bull ook goed overgekomen, de stallen bij Lozeman zijn niet heel erg hoog waardoor hij al lekker kan snuffen via de bovenkant met zijn twee buren, maar hij doet dus niks, ze zeiden al, mocht hij zich toch teveel hengst gedragen moeten we even wat verplaatsen, vooralsnog kan hij in deze box blijven.
Het rijden was wel even spannend smiddags, er is veel meer bedrijvigheid en rumoer dan op de oude stal, voor Bull dus alles heel spannend, alles wat hij hoort wil hij zien en dat kan dus niet altijd en dan word hij een beetje groot en rillerig. De binnenbak is nu ook geen 30 bij 60 meer maar 20 bij 40 dus tja......als je andere paarden wat engig vind. :(:) ...................................???? het gevolg laat zich al raden, er reden 4 paarden om mij heen en op een gegeven moment ging 1 friesje aangalloperen uit tegengestelde richting, voor ik nog knipperen met de ogen vlogen we vanuit de hoek in 1 flits over de X... :o heb geen zand gehapt, maar schat zo in dat dat nog wel een keer gaat gebeuren..... :D later toen zij eruit waren heb ik zelf even gegaloppeert, maar dat kan ik dus zeker niet doen met andere paarden erbij, want dan vliegt hij mij straks door de muren heen.
De koker is al helemaal terug in oude staat... }> alleen zijn alleen de plek van ballen eraf snijden is nog wat lobbig, maar ziete r ook keurig schoon uit.
Vandaag gaan ze hem in de stapmolen laten wennen en voorlopig blijft hij wel tot de hemelvaart binnen, eerst even wat wennen voordat hij uberhaupt buiten komt, want dan voorzie ik gelijk al problemen als ik dat nu al doe.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:16

Fijn dat Bull goed is overgekomen Bianca!
Vief: haha stoute Woll :D Gelukkig het je je niet bezeerd
Corien: Hopelijk kun je naar het strand. Hier is het de hele dag mooi. Vanmorgen zonnig, nu bewolkt maar wel droog.
Heleen: Veel plezier vanmiddag, hopelijk kun je wel wat praten dan!!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:20

Fijn dat Wolin ook zo lekker in haar vel zit. Woll geef ik nog een klap op haar kont.
Anders staat ze voor het draadje al met haar kop aan de grond :+

Bianca: Fijn dat de verhuizing goed is gegaan en Bull zich op stal goed gedraagd :D
Kan me voorstellen dat dat wel even spannend is! Is er anders geen buitenbak? Woll is dan eigenlijk braver omdat ze alles beter kan overzien en geluiden beter kan plaatsen enzo :)

Anthea: Lukt het al wat met je schoolwerk. 't Is er wel een dagje voor :\
Gefeliciteerd nog met je wp!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:39

Vief, ja het gaat opzich wel. Ik ben bezig met het project. We zaten met 4 in een groepje maar 2 laten telkens niks van zich horen en hebben hun stukken nooit aan ons laten zien. Dus nu hebben we besloten om het verslag met z'n tweeën in te leveren. Onze projectbegeleider zei ook al dat hij ervan uit ging dat wij het met z'n tweeën in zouden leveren. Dus dat is even wat extra werk.

Heb jij trouwens al weer plannen om met Woll op concours te gaan?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:42

Ohw dat is altijd wel heel vervelend... :\
Hoop dat jullie het met zijn tweetjes af kunnen krijgen :(:)

Had het er vanochtend nog over dat ik mijn startkaart weer wil gaan activeren :)!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:49

Ja dat is zeker zo. Maar ik heb ook geen zin dat ze van ons werk gewoon meeprofiteren. Ik had al vanaf het begin mijn twijfels over die twee.

Leuk dat je je startkaart weer gaat activeren :))