Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
renskek schreef:ja...maar hij wordt al uitgebreid besproken bij het springhunkencheck topic, dus hij stelt zich nog wat afwachtend op
viefdepief schreef:Hmms..
Vandaag op een pony van stal gereden. Dezelfde als waar ik een paar weken terug wat foto's van had laten zien
Maar dat zadel heeft dus afgegeven en nu is mijn broek zwart
Geen mama in de buurt helaas, maar het is denk het slimste om hem eerst even in de biotex te doen toch?!
Biem schreef:Had ik jullie trouwens verteld dat ik een nieuw bruin hoofdstel hebEcht bjoetifull..
Vieva: nog gereden vandaag?
Jiska schreef:nee vieva was te druk met het aanpassen van dr profiel (geintje hoor... niet dat er dan weer een boktrel komt!)
rowo schreef:viefdepief schreef:Hmms..
Vandaag op een pony van stal gereden. Dezelfde als waar ik een paar weken terug wat foto's van had laten zien
Maar dat zadel heeft dus afgegeven en nu is mijn broek zwart
Geen mama in de buurt helaas, maar het is denk het slimste om hem eerst even in de biotex te doen toch?!
Mijn moeder smeert op de vlekken altijd eerst Vanish op en doet hem dan in de machine of in het water...
edit: iig niet te lang laten liggen!
Yolien schreef:Wil iemand de boktrel samenvatten aub?? Heb weinig zin om 25 pagina's bij te lezen eigenlijk......
mag ook per pb!
Yolien schreef:tnx, das snel, lijkt overtoom wel!
Yolien schreef:Is het ook niet Muislover en wat dat kwaad worden betreft ben ik het al helemaal met je eens.
Heb je profiel net maar eens even bekeken en je hebt een hele leuke pony!