Gomir: ja dat zal wel, maar kreeg net bericht dat ze hem straks zelf brengt, dus dat scheelt voor mij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Talida schreef:Zou het ergens in nederland niet regenen? Ik wil mn hittegolf terug!
Loes_Joery schreef:Goeiemorgen!
Nee Canter, ik ga HBO paardensport doen! Erg uitgebreide opleiding! Mooi meegepakt want het is natuurlijk allemaal paard
maar ik kan ook de management kant op enzo! Ben wel erg benieuwd... maar moet eerst van het jaar maar eens zien te slagen
!
Pinacolada schreef:En Gomir? Weet je al meer??
Onide schreef:Ik doe nooit moeilijk over een beetje regen, maar aangezien het vandaag wel heel hard ging buiten en je de buitenbak ook echt niet inkon zonder zwemvliezen en snorkel ben ik vandaag ook maar binnen geblevenEcht ik ben zoooo blij met de binnenbak! Een paard in de regen rijden oké, dan ga je daarna in de droge kleren.
Maar als je de hele dag door moet werken met een nat pak
Niets voor mij!
Ik rij bijna niet meer op een ander zadel. Heb er zelfs zelf een bijgekocht laatst. Vind het heerlijk zitten en past bijna altijdCitaat:Heb een zadel te leen nu, kijken of hij hier beter op reageerd.
Nadat ik zo heeerlijk heb gedressuurd stopte hij weer compleet met lopen met mn springzadel.
(Had gister les..)
Dus vanavond maar eens kijken hoe hij het doet! (Ik heb verenigingsspringles)
Het is een stubben siegfried. Iemand ervaring?