En de koekjes zijn heerlijk.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_lautje_ schreef:Je vind het paard toch erg leuk Shanouk? Persoonlijk zou ik toch bang zijn voor z'n voeten.
_Sim_ schreef:Nog maar 2 weken Sannnn? Dat is snel gegaan. Hierna vervolgstage, maar je weet nog niet waar?
Sannnn schreef:_Sim_ schreef:Nog maar 2 weken Sannnn? Dat is snel gegaan. Hierna vervolgstage, maar je weet nog niet waar?
Nee, van school nog niets gehoord. Alle 4 de sport medische centra die ik gemaild/ gebeld had hebben geen plek voor Thim studenten, ze hebben allemaal een contract met de Hogeschool van Utrecht. Goed balen voor mij dus, nu aan de persoon in kwestie gevraagd of ze zo'n plek had. Afwachten dus, 9 december komt ze op mijn stage. Maar ik neem aan dat ik voor die tijd al weet waar ik moet beginnen. Officieel hebben we kerstvakantie vanaf 14 december en moet 2 januari beginnen. Reken er alleen maar op dat ik weer pas eind januari begin, kan het alleen maar meevallen.![]()
Snoekiej schreef:Ik vind het ook ietsje minder idd San. Hij moet weer achter RJ aan!
Klopt Lau. Maar mijn instrice zegt weer dat de smid er aardig wat aan kan doen, dus die vond het niet super belangrijk.
Sim, hij heeft best ongelijke voeten.
Leuk topic Mootje
_lautje_ schreef:Snoekiej schreef:Ik vind het ook ietsje minder idd San. Hij moet weer achter RJ aan!
Klopt Lau. Maar mijn instrice zegt weer dat de smid er aardig wat aan kan doen, dus die vond het niet super belangrijk.
Sim, hij heeft best ongelijke voeten.
Leuk topic Mootje
Sorry maar dat is echt onzin. Het kan bijgewerkt worden, maar geen enkele smid krijgt ongelijke voeten gelijk. En aangezien hij er op moet lopen en het, het fundament is van het paard zijn juist de voeten het belangrijkste van je paard.
Mootje schreef: