Ik vroeg me ook af, Lielle: Corien is dus nu eigenlijk M gestart, moet ze dan nu ook in het M uitkomen in NL? Gewoon uit nieuwsgierigheid natuurlijk, twijfel er niet aan dat Corien & Jack ook hier kunnen knallen in het M maar op zich is het wel apart, omdat je promoveert zonder de benodigde punten?
dat is dus heel dubbel. Volgens de eerste quote zou ze M in Nederland moeten starten, maar dat mag ze niet omdat ze geen tien winstpunten heeft. Bovendien las ik dat ze Ermelo ging rijden dus moet L zijn. Nu is Lo wel een soort HC klasse dus daarna mag je idd wel weer L rijden, maar ook HC mag in Nl alleen als je startgerechtigd bent in die (hogere) klasse.
De agent zei al: Je seinde naar mij, dus volgens mij wil je mij iets vertellen Hij was ook nog eens prettig voor 't oog! Ik vind dat Corien gewoon M mag starten, ongeacht wat het reglement zegt
kimdepim
Geplaatst: 10-08-11 09:15
Goeiemorgen
Mootje: Haha wat een actie! Gelukkig alleen een waarschuwing aan over gehouden. Vief: Mooi dat het gezellig was! Werkze vandaag.
gisteravond gezellig verjaardag van dienke gehad!! @ vief: ook aan de wijntjes gezeten @ mootje: foei foei foei.... mooi onderheen gebracht dus wel strakke actie!! @ corien/lielle/ discussie L/M: ik heb geen flauw idee
_Noor
Geplaatst: 10-08-11 09:27
Mootje schreef:
Ik vind dat Corien gewoon M mag starten, ongeacht wat het reglement zegt
Mee eens. Einde discussie Lielle, daarom vroeg ik het me dus ook af. Foutje bedankt van de KNHS, maar Corien moet geen gedonder krijgen als ze in NL L gaat starten. Maar ga er vanuit dat ze dat besproken heeft
Lielle er zijn genoeg combinaties die in NL B rijden en in België dus eigenlijk niet kunnen starten en dan daar Bo rijden, het wordt echt als jc rubriek gezien dus die starten daarna in NL ook weer gewoon B.
Lielle, het mag ook niet maar de KNHS heeft het goedgekeud dus ze kunnen Corine niets maken. Mail als bewijs dus dat zal wel goedkomen. Ze moet nog een puntje in het L halen en dan mag ze overal M starten. Dat startvrije zoals in Belgie mogen ze wat mij betreft ook in NL invoeren. Wat een gezeik met die winstpunten.
Lielle
Geplaatst: 10-08-11 10:05
Billy, dat kan ook prima als je startgerechtigd bent in het L. Ik heb vorig jaar exact hetzelfde gedaan met Ukkie, Bo gestart en daarna weer B in Nederland. Maar ik ben wel L sgw startgerechtigd met haar.
Eef, het gaat me helemaal niet om Corien. Ik vind dat ze een superdebuut heeft gemaakt en ik vind het ook raar dat ze nog L moet starten. Maar ik vind het ook raar dat de KNHS zo tegen zijn eigen reglementen handelt.
Wb die winstpuntenregeling, ik vind het een prima systeem en het zorgt ervoor dat paarden worden beschermd tegen onwetende en overambitieuze ruiters, zeker in de sgw. Ik denk wel dat net als in dresuuur en springen de regel zou moeten komen dat je versneld mag promoveren als je twee keer in een klasse bent opgenomen. Nu is dat alleen als je 2 * Z bent geweest.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 10-08-11 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt
_Noor
Geplaatst: 10-08-11 10:06
EvelienH schreef:
Wat een gezeik met die winstpunten.
Zeg dat wel. Nou ja, mooi voor Corien dat het kon!
Zitten met 3 personen op de afdeling.. laten dat nou net mijn minst favoriete personen EVER zijn.. De stilte is oorverdovend
caro29
Geplaatst: 10-08-11 10:14
Zolang zij het zwart op wit heeft van de knhs is het prima. Ze kan nu in Ermelo fluitend rondrijden want Jack en zij kunnen het makkelijk . is een mooie vertrouwensboost na de duikeling in MB
texelse
Geplaatst: 10-08-11 10:15
_Noor schreef:
Zitten met 3 personen op de afdeling.. laten dat nou net mijn minst favoriete personen EVER zijn.. De stilte is oorverdovend