[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 17:07

Ik doe nog gewoon mijn havo-examen en ga ook goed mijn best doen (want ik kan nog zat slagen), maar als ik zak ben ik er gewoon klaar mee. Mam heeft liever dat ik zak en dan gewoon MBO ga doen, dan dat ik slaag en er een jaar tussen uit ga omdat ik dan toch niet weer begin.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 17:21

Alvast bedankt voor de tips!! Er komen plaatsen voorbij waar ik zelf nooit aan zou denken.
Misschien maak ik er maar een surprise-uitje van voor manlief. grote voordeel is dan dat je zelf kan kiezen :=

floor01

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:14

Texelse: Maastricht is inderdaad erg mooi (spreekt een Limburger met vooroordelen :P). Wat buitenlandse steden betreft hangt het erg af of je drukte wel prima vindt of je liever wat meer rust wilt. Wat goede sfeer, mooie gebouwen en niet al te druk betreft: Wenen <3 , Praag of Berlijn. Rome is ook een erg mooie stad, maar wel druk en ver en veel lopen. Barcelona zelf vond ik niet zo aantrekkelijk, maar wellicht ben ik daarvoor niet lang genoeg daar geweest. Venetië lijkt me ook erg mooi!

Mistid: duimen dat je je Havo gewoon haalt! Wat voor opleiding is die MBO dan?

Ik ben inmiddels weer terug van het congres en alweer aan mijn avonddienst begonnen. Ik ben helemaal sufgeluld van al die standhouders vandaag }:0 . Maar ik heb het wel goed naar mijn zin gehad!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:23

Floor waar in zud limburg woon je eigenlijk? Ben heel nieuwsgierig, ik ga er namelijk heel vaak heen ga op vakantie

Mirthe succes dan met je havo exmanen, verstandig dat je nog even goed je best gaat doen. Havo is natuurlijk altijd beter dan mavo ;)

Texelse, om het je nog moeilijker te maken, Brussel is misschien ook erg leuk

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:24

Even tussendoor: Hoeveel dressuurcombo's gaan er ook alweer in een uur? :?

Texelse, wat voor iets vind je zelf leuk? Wat wil je doen tijdens een vakantie?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:24

normaal 8 in het uur

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:35

Oooooohhh dan! Ik mag zondag toch starten (als ik niet te ziek ben natuurlijk) en ben nummer 28, ring begint om 9.30. Mijn chauffeur moet 's ochtends nog weg en ik was al bang dat we het niet gingen halen, maar dat moet dus makkelijk kunnen zo :) Ik hoef dan pas om een uur of 1.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:36

BVW: Mijn ouders wonen op Heijenrath, dat ligt tussen Slenaken en Epen in. Waar kom jij vaak dan?
Annetje: ik dacht ook 8 in een uur...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:37

in heijenrath :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:47

Mooie steden lees ik hier ik zou ook wel een x naar Venetië willen :)

Mo das wel balen van je exeem! Even de zee in ;)
Sim lekker gesprongen dus!
Lau en Karen konden niet omda de meester ziek is.
Mm bleef bank hangen moet 2 paarden rijden en de bak slepen!
Snoek heeft en gaat zo wee hard werken!

Heb mijn jackilas ook gereden hij lijkt het knopje dresuuur flink te hebben ontdekt! Erg fijn rijden zo :)
Nu naar de stad even kijken voor wat leuks!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:01

Venetië is prachtig <3

Afgelopen zomer heen geweest met mijn toemalige vriend. Heb er echt van genoten. Geweldige stad!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:45

Barcelona is hele gave stad! Echte aanrader, maastricht ben ik ook nog nooit geweest. Wil ik ook nog keer naar toe. Parijs vond ik minder, vond die Fransen zo nu en dan zo onbeschoft..
Had nooit verwacht dat de cross uitverkocht zou zijn voor de OS!
Zou er toch nog eens over na gaan denken Mirthe, een HAVO diploma is toch altijd mooi meegenomen. Ookal ga je MBO doen. Heb zelf ook VWO maar doe nu HBO, toch hoor je veel positieve reacties als je zegt dat je VWO hebt. Misschien denk je nu van kan prima zonder diploma, maar als je er later maar geen spijt van krijgt. :) Succes iig!
Werkse Snoek!
Top dat je les goed ging Sim. :D
Succes met je avonddienst Floor.

Het regent hier al hele tijd. Grrr, net onweerde het ook en het ziet er nu ook niet goed uit. Wil eigenlijk What nog rijden, maar met die onweer zo nu en dan durf ik het niet aan. Morgen wedstrijd en gisteren ook al niet gereden. Anders morgen ochtend maar ff longeren ofzo.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:59

@Annetje: eigenlijk wil ik van alles, en dus te veel, maar het belangrijkste is gewoon even weg van de stress, en als het kan een beetje uitgerust terug komen. En met een stedentrip kom je vaak niet uitgerust terug, maar vind ik op zich wel weer erg leuk...
Maar er kwam hier nog een optie voorbij: een huisje in de Eifel of Moezel, dus rustig, dat is wel fijn, maar misschien ook wel saai... Tja, ik ga eigenlijk nooit weg, en als ik dan een keer in m'n hoofd heb om weg te gaan dan heb ik een lijst eisen waar je niet goed van wordt, en dan vind ik zelf eigenlijk dat ik me verwend gedraag :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:02

Hellow

Ik ben braaf geweest. Heb de bak gesleept en Zeusje gereden. Zigo kan ik me niet alleen mee redden en Geert was er nog niet weer. Net gauw gegeten en Geert is naar Andor toe. Durf met het onweer ook niet te rijden. Heerlijk lamme dag gehad. Ben ook moe en ga op tijd slapen. Morgen lange mega drukke dag.. 25% op 1 art na keuze loopt altijd super. Moet van 10.00-21.00 dus rennen vliegen en blijven lachen :z
Zaterdag nog zo'n dag. Alleen dan tot 17.00 en zondag cross les. Daarom vandaag lekker kalm aan gedaan.

Mirthe ik zou ook mijn school wel afmaken! Straks krijg je spijt.
fijn dat Jackilas zo goed loopt corien!
En Joki super dat jou paard ook goed liep.
Er rijden er hier een hele boel ook heel goed dressuur he. Had dat eigenlijk niet zo verwacht. noor z, Heleen z, Corien M. Jeee ik heb nog een lange weg te gaan :Y)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:12

Mirthe: zou je havo wel afmaken, zo erg is het de tweede keer ook niet (spreek uit ervaring) je houdt iig voldoende tijd over voor de paarden ;) Maar dan heb je iig je havo op zak!
Sann: stuur de regen maar hier naar toe, we kunnen het goed gebruiken :D

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:34

(bericht verwijderd, meost prive zijn ;))

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:07

lau heeft galoptraining gedaan
sim heeft vroeg springles gehad
texelse is vakantie aan het bekijken
snoekiej druk met werk
mirthe heeft wel een leuke opleiding gevonden. Ga je daar ook heen als je slaag voor je Havo of ga je dan naar HBO
marijke heeft netjes de bak gesleept en lekker met zeus gereden.

op het werk was het vanmiddag niet zo heel erg druk maar komt denk ik door het weer. Jeej wat slecht. super grote hagelkorrels en straten/daken etc was gewoon helemaal wit. Met scooter terug naar huis was ook nog eens super glad.
Wilde ook rijden maar met onweer en zo'n harde regen stap ik er niet op.
morgen nog dagje werken van half 9 tot 7. daarna proberen te rijden met zoeff en zaterdga wedstrijd met zoeff en bay.
Stond lekker gepland. 4 proeven na elkaar om en om(gaat niet lukken met losrijden)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:10

Regen?? Hier scheen de hele avondje het zonnetje nog :D. Heb nog even heerlijk een buitenrit gemaakt met Sofie :).

Verder de hele dag onderweg geweest. We zijn druk bezig met het organiseren van een evenement voor het Ronald Mc Donald fonds. Super leuk, maar het valt zeker niet mee. We gaan 18 juni een dag organiseren voor gezinnen met allemaal leuke activiteiten (springkussens, klimwanden, rolstoel race, vuurspuwers etc). We hebben als doel geld in te zamelen voor het goede doel. Op de dag zelf kunnen de gezinnen een kleine bijdrage leveren en daarmee steunen ze het fonds. Vandaag zijn we langs bedrijven geweest om te vragen of ze willen sponseren. Een aantal bedrijven gaan sponseren in goederen (die kunnen we tijdens het evenement verkopen met de loterij die gehouden wordt). Maar sponsors vinden valt eigenlijk nog vies tegen.
Dus volgende week nog maar even weer op pad. We hebben verschillende sponsor pakketten gemaakt.
Dit is tevens ons project voor school. Dus daar ben ik op dit moment lekker druk mee ;).

Barcelona is trouwens een super mooie stad! :D

MM: Komt ook wel goed met jou dressuur toch ;). Lekker door trainen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:17

Venetie is geweldig! Berlijn schijnt ook erg leuk te zijn. :)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:20

Mirthe: hopelijk haal je je Havo gewoon. Zonder middelbare school diploma wordt je toch minder serieus genomen door toekomstige werkgevers.
Laura: heeft lekker galloptraining gedaan.
Sim: moest vroeg haar nest uit voor een springtraining.
Texelse: is vakanties aan het bekijken. Al eens aan luxemburg gedacht? Je kan cultureel doen, maar ook heerlijk niksen in de mooie natuur.
Snoekiej: is druk met veel werken.
Marijke: heeft de bak gesleept en Zeus gereden. Je mist nog wel een paar amazones die hoger als m rijden uit dit topic. Ik rij ook Z met Pancho. Maar jij kunt zo ver ook best komen hoor!
Itsmexx: zulk slecht weer is het niet geweest hier. Maar wel ook even een flinke onweersbui. Succes alvast met je wedstrijd!
Sannn: balen dat je nu What weer niet kunt rijden.
Corien: fijn dat Jack zo goed liep!
Joki: fijn dat jouw paard ook goed liep.
Floor: succes met je avonddienst!

Zo dat is al weer een aardige samenvatting. Ik heb Weltsieger vanmiddag gereden. Hij liep echt super goed! Lang geleden dat alles zo gemakkelijk ging. Hij pakte alles heerlijk aan. Aan het einde moest ik zelfs opletten dat ik netjes stil bleef zitten, omdat hij op de kleinste dingetjes reageerde. Ik heb nu weer goede hoop voor de wedstrijden. Een paar weken geleden zag ik het even niet meer zitten. Telkens vastpakken en dwars doen. Nu heeft hij een hanoveraanse neusriem eraan en de myler watertrens ipv D-trens en het gaat weer stukken beter.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:23

hier kennen we de regen ook niet meer, alleen nog maar stof. Volgens mij is hier de afgelopen maand geen drup gevallen!
MM wil ook dressuur prikker worden...
Kim wat een leuk evenement! Veel succes ermee
En Corien heeft tegenwoordig een heuse Jackilas

Ik heb net ook dressuur gereden met frits, was zoals gewoonlijk best wel saai want hij doet gewoon alles! Maar wel lekker gereden dus hopelijk de volgende sgw weer 200 punten in de dressuur :P

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:31

nou hier washet niet zomaar regen :s echt kei hard. Bak en weilanden staan helemaal onder nu.
hagel ligt ook nog op een aantal plekken.
BVW geef mij eens iets punten mee voor de dressuur

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:35

Sussie, fijn dat Weltsieger het zo goed doet!
BVW, dan mag je mij ook wel een paar punten doneren. :P

Caap ging goed vandaag met de dressuurles, morgen nog een keer. Twee dagen achter elkaar lessen vind ik altijd fijn want dan blijft er niet wat meer hangen.
Vandaag ook voor een vrachtwagen gekeken en we gaan nu op zoek naar een goede bakwagen die we om gaan laten bouwen tot paardenwagen. Met een beetje geluk heb ik over een maand of 3 een grote vrachtwagen. :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:35

hier regent het ook nog steeds goed hard. Wel super voor het ene land want daar is vandaag gemest!
Top Sussie dat het zo lekker ging vandaag.
Jij ook lekker gereden bvw.
Komt vast goed in de dressuur MM, als je eenmaal de smaak te pakken hebt in het L gaat het hard. :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:38

Hier regent het gelukkig ook! Hopelijk gaat het gras wat groeien.