Ben net even naar het strand geweest en een frise duik genomen, moet zegen twas best lekker
Zo princehagen en neede zijn hoop ik nu ingeschreven
Marieke_xXx
Geplaatst: 30-06-09 18:05
Even tijdje niet meer geweest.. Examens + op weekend met de familie.. Wel bijgelezen maar geen zin gehad om te reageren.
Heb juist te horen gekregen dat ik dit het vierde jaar mag overdoen.
WolinLotte
Geplaatst: 30-06-09 18:18
Welkom Ruud , hahahaha lijkt wel zo'n afkickkliniek , even een voorstelrondje , iedereen "Hoi Ruud" Ik kijk teveel films denk ik .
Vief, lekkere tuin hoor!! Ik herkende je ook wel meteen .
Ik heb meteen weer die jodphurs en chaps terug gestuurd. Die chaps kreeg ik niet eens aan, *zucht* ... schaam me diep daarvoor, wat een klapkuiten... en die jodphurs , leek wel alsof ik aangepaste schoenen droeg voor klompvoeten. Was er niet blij mee. Dus hup.. linea recta naar het postkantoor en teruggezonden .
Ik heb overmorgen mijn tussenbeoordeling en moet echt nog even wat sleutelen aan de opdrachten, moet nog naar Wolin en naar het reisburo.. Maar nu eerst even eten, dan kan ik er weer tegenaan .
_Snow_White
Geplaatst: 30-06-09 19:48
Lotte: Dat is wel erg jammer... Marieke: dat is idd erg vervelend... Corien: Lekker, wij hebben in de tuin een groot zwembad wat lekker 28 graden was dus ik heb ook een frisse duik genomen...
Rosalie123
Geplaatst: 30-06-09 19:48
Marieke, wat balen voor je zeg! Hopelijk was het weekendje met de familie wel leuk.
Lotte, jij hebt het nog druk zo te zien!
Ik ben ook weer klaar met werken. Vanavond alweer niks. Begin me langzamerhand een klein beetje te vervelen, haha. Ga wel mooi op tijd naar bed, ga ik morgenochtend ook zo lekker vroeg opstaan om te rijden
We gaan zondag al op vakantie en ben er eigenlijk nog helemaal niet zo mee bezig