Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Verlegen Ruud? Dat had ik niet gedacht....
rowo schreef:Behalve amsterdamsDat vind k echt verschrikkelijk.
jenga_8 schreef:Mijn voorlezer heeft het goed bekeken, die belt net op dat ze tóch niet mee kan
Nu maar hopen dat daar nog vrijwilligers rondlopen of dat ik mijn proefje kan onthouden...
jenga_8 schreef:Het is absoluut geen paardenliefhebber maar gunt het mij vanharte, gelukkig!
marielle123 schreef:ik was vorige week zaterdag gevallen in nijeberkoop met de cross.. had wel een beetje last van m'n schouder maar niet extreem... vanochtend tog maar ff naar de dokter gegaan.. heb wel de hele week nog vrolijk gewerkt..
Nu heb ik tog mijn sleutelbeen gebroken.! grrrrrvoor mij denk ik het einde van het crosseizoen..
mistid schreef:Nou, ik ben weer thuis. Ging 'even' boodschappen doen met oma![]()
Nou dat even heeft ook wel anderhalf uur geduurd als het niet langer was. Jeetje wat is zij langzaamwe hebben al meer als een halfuur bij de groente en fruit afdeling gestaan
![]()
Toen was er nog een man, Bassie-petje op, als ie geschminkt was had ik hem voor bassie aangezien. Daarna samen rijst met kip en kerrie en roerbakgroenteprut gemaakt, superlekker!
mistid schreef:Pffffff hectiek hier![]()
Ik mag dus morgen op de VIP zitten weet de ponyclub, en dan zou de bank de kaartjes/uitnodiging opsturen. Hebben ze verkeerde huisnummer doorgegeven is ie hopelijk bij oma beland (buren) maar anders voel ik me toch wel zwaar bagger![]()
Oma haalt me dus zo weer op
mistid schreef:Jeej de kaarten waren bij oma![]()
Morgen ben ik belangrijk
WolinLotte schreef:Volgende week zondag ga ik lekker met Wolin en Alixia met Salina, naar het Amsterdamse bos, helemaal zin in, want dat zal het eerste uitje zijn voor Wolin die niet naar de dierenarts zal zijn. En Wolin vind het toch wel helemaal leuk buiten!!
jipje_niekje schreef:Ik heb vanmiddag dressuur gereden in Hattem, ging opzich wel aardig, maar zeker geen super proef. Had 194 punten en voorlopig 3e. Dus mag nog niet klagen.
Helaas is de bodem erg nat op de weilanden, maar bij de sprongen is de grond wel goed. We zullen zien wat er morgen gaat gebeuren, we gaan voor een fijn en rustig rondje.
mistid schreef:Djiezz ik moet mijn hoofd weer even naar irl zetten want hij staat op prinsessenwereld![]()
Wie weet iets wat je kunt doen om even met je hoofd weg bij 'hem' te zijn
Nat1503 schreef:Ik lig met de laptop op bed, ben verkouden en dat is zo fijn!!Mijn hoofd staat op knappen. Ben er nu al zat van.
Marieke_xXx schreef:[FOTO]
De laatste hindernis van onze eerste cross!
mistid schreef:kyyyyyyyyyyyyk!
http://94.100.113.205/385750001-3858000 ... _hEIV.jpeg
Veulie van Kino, Kino.
Met de oude eigenaren
vorig jaar
TeZzz schreef:Gisteravond heerlijk bankgehangen met me vriendjeJammer alleen dat ik halverwege de avond ineens super misselijk werd... Geen idee waar het vandaan kwam maar als ik gewoon recht bleef zitten en recht voor me uit keek ging het goed en zodra ik bewoog ging het helemaal niet goed... Na een uurtje zakte het gelukkig weer. Gewoon goed geslapen en nu is het weg... Heel vaag
jipje_niekje schreef:Ik ben net terug uit Hattem, uitgebreid verslag staat in het verslagen topic. Met dressuur had ik 194 en was derde, springen foutloos en de cross 2 stops, maar toch lekker gereden.
Ga nu naar de vereniging, ook daar is wedstrijd en moet dus helpen vanmiddag.
heleenxx schreef:Ik heb morgen een dressuurwedstrijd, voor het eerst weer sind een half jaar.
Ik had de hele zomer geen tijd en zin voor dressuur, ben alleen maar aan het crossen, springen en buitenrijden geweest.
Ik heb deze week maar weer eens proefgericht geoefend, morgen zullen we zien of we het nog kunnen
Snoekiej schreef:Goeiemiddag!
Ik heb de Fright Nights in Walibi overleefd
Ik ben in 2 Haunted Houses (levende spookhuizen met acteurs, adviesleeftijd 16+) geweest, eentje ging over een discotheek waar het feestje een beetje 'uit de hand gelopen' was, en iedereen elkaar ledematen afrukte, sneed, zaagde, en ze levende mensen gingen opereren enzo. Hij was echt onwijs eng, maar ik bleef gewoon star vooruit kijken en niet denken over alles wat er afgebeeld was en gebeurde, dat werkte wel!
Het andere Haunted House heette Eddies Circus of Horror, en daar liep je backstage over een circusterrein, met alleen 1 knijpkat per 3 mensen. Daar zijn we o.a door Bassie's camper gelopen, en door de circustent, waar het echt pikdonker was. Aan het einde stond ook nog een enge clown met een schep, bij het andere huis stond er een man met een kettingzaag. Ik liep als achterste, dus ik was natuurlijk weer de klos en kreeg zo'n ding in mijn buik
De rest van het park heb ik overleefd door met iedere engerd die me wilde laten schrikken, op de foto te gaan. Heb er nog iets leuks aan overgehouden ook
Ben nu wat foto's aan het uploaden, ga daarna bijlezen
Lappie_Lap schreef:Ik geloof dat de we de dressuurknop daadwerkelijk weer hebben gevonden. Vandaag L1 proefje gereden, ging nog niet perfect .. beetje wiebelig zeg maar ... maar 't ging heeeeeeeeel veel beter dan de voorgaande maanden. Had 198 punten
viefdepief schreef:Marienheem ging fijn. BB foutloos en ze was erg braaf. In de B werd ze wat sterk en dan is het lastig om haar mooi te sluiten. Iets minder controle dus, maar verder pakte ze fijn aan. Was weer foutloosVolgende keer even aan denken om te groeten
niet echt hoge stijlpunten (hierdoor) maar had nog wel een 9e prijs
Gekke Woll springt toch maar leuk rond zo!
[FOTO]
WolinLotte schreef:Vandaag lekker geshopt met mijn mams, was weer ouderwets gezellig!! En ben naar de knippert geweest, m`n haar zit ook weer helemaal superdepuper (een lekkere pittige bob
). Ik kan er weer tegen aan
.
Ik kan er al helemaal naar uitkijken om met Wolin naar het bos te gaan, ben benieuwd hoe ze het gaat reageren.
BuenaVista schreef:Ik ben gisteren na Laag Soeren geweest. Rondje B hc gesprongen. Had er 1 af. Ik was meer druk met sturen dan dat ik echt kon rijden.. Foei wat een bochten. Achteraf wel tevreden. Vanmiddag nog dressuren in Lochem.. Kijken of dat wil.
Ik kon vandaag eindelijk uitslapen en ik baal echt. Ben gewoon al vanaf half acht wakker...