[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny_CT

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:00

fijn dat het weer wat beter gaat luca:)

Jah was leuk filmpje, ik kom er ook nog even snel in voor, op de oxer met autobanden eronder vlak voor klein opsprongetje met blauwe trui aan.

Fijn dat het gezellig was kim

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:08

corienn: ha ja dat is een handige site.. we gaan de groene leem eens proberen.. Knipoog

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:18

Goeiemiddag Lachen
Vanochtend op stal gewerkt, en daarna Vorstin gereden. Ze ging niet zo lekker, morgen maar weer longeren.

Ben benieuwd naar een foto van de frontriem op Wolin Lotte Ja
Filmpje ziet er goed uit Vief! Ik ben echt jaloers op jouw houding, je zit zo netjes! Je ziet wel dat Wol het leuk vindt!
Fijn dat je lekker gereden hebt BV
Welkom Luca
Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad Kim

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:21

Is de cross kalender voor volgend jaar eigenlijk al uit?
En weet iemand waar die te vinden is? Nagelbijten / Gniffelen Dan ik ik ook alvast mijn planning maken Lachen
Laatst bijgewerkt door Luca__ op 26-10-08 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:51

Welkom Luca! Wij wachten allemaal met smart op de nieuwe kalender, maar volgens mij komt die pas in december...
ik had jou zien vallen in Ysselsteyn, gelukkig gaat het weer wat beter met je!

Leuk filmpje Vief, ik vind Wol zo herkenbaar, ook zo lekker heen en weer zwabberen tussen de hindernissen, maar ze springt mooi en zo te zien is ze ook goed voorzichtig! OK dan!

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:55

Ja, had je me zien vallen?
Weet jij dan miss precies wat en hoe het gebeurde? Want dat is eigenlijk nogsteeds niet helemaal duidelijk...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:55

Vief: leuk filmpje!

Ik kijk ook al uit naar de nieuwe kalender. Voor volgend jaar geef ik me L op. Heb nu nog 2x B wedstrijd. Dus dan zit ik waarschijnlijk ook bijna aan de winstpunten.

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:56

Met hoeveel winstpunten moet je dan eigenlijk precies over?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:59

met 20 winspunten moet je over. In de B mag je met 4. Vanaf de L met 10 ? dacht ik.

Ik ben er altijd wel voor om wat verder door te rijden in de B, gewoon lekker wat ervaring opdoen samen en vertrouwen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:00

Nou, het was heel gek eigenlijk, want je reed echt keurig, mooi tempo, zag er prima uit. Blijkbaar kwam je toch te dicht op de hindernis en kon je pony zijn voorbenen niet meer op tijd wegkrijgen en bleef ze hangen. Wij zagen het van achter en haar achterhand ging heel hoog door de lucht, echt over de kop. Daarna stond je pony 'over je heen' en jij lag onder haar. Ze was wel heel voorzichtig en wilde niet op je gaan staan. Inschattingsfout dus, geen ruiterfout! Maar niet meer te veel aan denken en volgend jaar lekker doorgaan!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:02

Welkom luca, ik kan je dus herkennen als spekkie op het wedstrijdterrein Haha! Knipoog , vrolijke kleuren hoor!

Ik zal vandeweek even een foto maken van Wo met haar nieuwe diadeem Knipoog
Ik moet alleen nog even een bruin hoofdstel kopen bij haar bruine frontriem, de meeste doen het andersom Bloos , maar ik wil wel dat het precies dezelfde kleur leer is en ik wilde persé DIE frontriem.. tja, perfectionistisch ofso? Clown .

Vief; Woll gaat echt lekker op het filmpje!! Go jij! Go jij!
Vind de B ook wel normaal staan op het filmpje eerlijk gezegd.

Ik zit ook te wachten op de nieuwe kalender, moet alle SGW's vrij aanvragen waar wij heen willen Bloos , wil niet weer een cross missen, omdat ik geen vrij heb aangevraagd Hamer .

Net naar IKEA geweest om voerbakken te halen voor in mijn kast.. Ik heb gewoon veeeeeeeeel te weinig ruimte Bloos Schijnheilig , dus ik moet elke dag mijn kast weer in en uit ruimen, best irritant Scheve mond . Straks naar Wo, het is echt butweer en ik ben ziek, maar ik móet eventjes rijden.. longeren vond ze gister ook echt geen feest (ik vind er ook echt geen donder aan), dus 1x per week mezelf en mijn paard pesten vind ik wel weer mooi geweest Haha! .

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:02

Vanaf pagina 550

rowo schreef:
Verlegen Ruud? Dat had ik niet gedacht....

Ik ook niet...

rowo schreef:
Behalve amsterdams Misselijk Dat vind k echt verschrikkelijk.

Ik stem daarmee ook in idd... Nagelbijten / Gniffelen

jenga_8 schreef:
Mijn voorlezer heeft het goed bekeken, die belt net op dat ze tóch niet mee kan Boos!
Nu maar hopen dat daar nog vrijwilligers rondlopen of dat ik mijn proefje kan onthouden...

Da's fijn Nagelbijten / Gniffelen

jenga_8 schreef:
Het is absoluut geen paardenliefhebber maar gunt het mij vanharte, gelukkig! Haha!

Dat is in ieder geval wel fijn Ja

marielle123 schreef:
ik was vorige week zaterdag gevallen in nijeberkoop met de cross.. had wel een beetje last van m'n schouder maar niet extreem... vanochtend tog maar ff naar de dokter gegaan.. heb wel de hele week nog vrolijk gewerkt..

Nu heb ik tog mijn sleutelbeen gebroken.! grrrrr Frusty voor mij denk ik het einde van het crosseizoen.. Verdrietig

Bloos!
Dat is echt rot zeg! Ach gut

Veel succes verder...

mistid schreef:
Nou, ik ben weer thuis. Ging 'even' boodschappen doen met oma Nagelbijten / Gniffelen
Nou dat even heeft ook wel anderhalf uur geduurd als het niet langer was. Jeetje wat is zij langzaam Nagelbijten / Gniffelen we hebben al meer als een halfuur bij de groente en fruit afdeling gestaan Clown
Toen was er nog een man, Bassie-petje op, als ie geschminkt was had ik hem voor bassie aangezien Clown . Daarna samen rijst met kip en kerrie en roerbakgroenteprut gemaakt, superlekker!

Huilen van het lachen

mistid schreef:
Pffffff hectiek hier Nagelbijten / Gniffelen

Ik mag dus morgen op de VIP zitten weet de ponyclub, en dan zou de bank de kaartjes/uitnodiging opsturen. Hebben ze verkeerde huisnummer doorgegeven is ie hopelijk bij oma beland (buren) maar anders voel ik me toch wel zwaar bagger Clown
Oma haalt me dus zo weer op Tong uitsteken

Word je ook niet blij van Nagelbijten / Gniffelen

mistid schreef:
Jeej de kaarten waren bij oma Go jij! Go jij!
Morgen ben ik belangrijk Huilen van het lachen

Gaaf Haha!

WolinLotte schreef:
Volgende week zondag ga ik lekker met Wolin en Alixia met Salina, naar het Amsterdamse bos, helemaal zin in, want dat zal het eerste uitje zijn voor Wolin die niet naar de dierenarts zal zijn Knipoog . En Wolin vind het toch wel helemaal leuk buiten!! Haha!

Leuk Haha!

jipje_niekje schreef:
Ik heb vanmiddag dressuur gereden in Hattem, ging opzich wel aardig, maar zeker geen super proef. Had 194 punten en voorlopig 3e. Dus mag nog niet klagen.
Helaas is de bodem erg nat op de weilanden, maar bij de sprongen is de grond wel goed. We zullen zien wat er morgen gaat gebeuren, we gaan voor een fijn en rustig rondje.

Super punten! OK dan!

mistid schreef:
Djiezz ik moet mijn hoofd weer even naar irl zetten want hij staat op prinsessenwereld Huilen van het lachen
Wie weet iets wat je kunt doen om even met je hoofd weg bij 'hem' te zijn Nagelbijten / Gniffelen

Gaat ze weer Huilen van het lachen

Nat1503 schreef:
Ik lig met de laptop op bed, ben verkouden en dat is zo fijn!! Stoom uit je oren Mijn hoofd staat op knappen. Ben er nu al zat van.

Ach gut

Marieke_xXx schreef:
[FOTO]
De laatste hindernis van onze eerste cross! Knipoog

Mooie foto!

mistid schreef:
kyyyyyyyyyyyyk!
http://94.100.113.205/385750001-3858000 ... _hEIV.jpeg
Veulie van Kino, Kino.
Met de oude eigenaren Bloos
vorig jaar

Lief! Lovers

TeZzz schreef:
Gisteravond heerlijk bankgehangen met me vriendje Haha! Jammer alleen dat ik halverwege de avond ineens super misselijk werd... Geen idee waar het vandaan kwam maar als ik gewoon recht bleef zitten en recht voor me uit keek ging het goed en zodra ik bewoog ging het helemaal niet goed... Na een uurtje zakte het gelukkig weer. Gewoon goed geslapen en nu is het weg... Heel vaag Clown

Apart... Verward

jipje_niekje schreef:
Ik ben net terug uit Hattem, uitgebreid verslag staat in het verslagen topic. Met dressuur had ik 194 en was derde, springen foutloos en de cross 2 stops, maar toch lekker gereden.
Ga nu naar de vereniging, ook daar is wedstrijd en moet dus helpen vanmiddag.

Jammer van je stops, maar fijn dat je toch lekker gereden hebt!

heleenxx schreef:
Ik heb morgen een dressuurwedstrijd, voor het eerst weer sind een half jaar.
Ik had de hele zomer geen tijd en zin voor dressuur, ben alleen maar aan het crossen, springen en buitenrijden geweest.
Ik heb deze week maar weer eens proefgericht geoefend, morgen zullen we zien of we het nog kunnen Nagelbijten / Gniffelen

Succes!

Snoekiej schreef:
Goeiemiddag!
Ik heb de Fright Nights in Walibi overleefd Haha!
Ik ben in 2 Haunted Houses (levende spookhuizen met acteurs, adviesleeftijd 16+) geweest, eentje ging over een discotheek waar het feestje een beetje 'uit de hand gelopen' was, en iedereen elkaar ledematen afrukte, sneed, zaagde, en ze levende mensen gingen opereren enzo. Hij was echt onwijs eng, maar ik bleef gewoon star vooruit kijken en niet denken over alles wat er afgebeeld was en gebeurde, dat werkte wel!
Het andere Haunted House heette Eddies Circus of Horror, en daar liep je backstage over een circusterrein, met alleen 1 knijpkat per 3 mensen. Daar zijn we o.a door Bassie's camper gelopen, en door de circustent, waar het echt pikdonker was. Aan het einde stond ook nog een enge clown met een schep, bij het andere huis stond er een man met een kettingzaag. Ik liep als achterste, dus ik was natuurlijk weer de klos en kreeg zo'n ding in mijn buik Clown
De rest van het park heb ik overleefd door met iedere engerd die me wilde laten schrikken, op de foto te gaan. Heb er nog iets leuks aan overgehouden ook Haha!

Ben nu wat foto's aan het uploaden, ga daarna bijlezen Lachen

hahaha!
Gaaf zeg!
En vette foto's!

Lappie_Lap schreef:
Ik geloof dat de we de dressuurknop daadwerkelijk weer hebben gevonden. Vandaag L1 proefje gereden, ging nog niet perfect .. beetje wiebelig zeg maar ... maar 't ging heeeeeeeeel veel beter dan de voorgaande maanden. Had 198 punten Cool

Super toch?!
Gefeliciteerd Haha!

viefdepief schreef:
Marienheem ging fijn. BB foutloos en ze was erg braaf. In de B werd ze wat sterk en dan is het lastig om haar mooi te sluiten. Iets minder controle dus, maar verder pakte ze fijn aan. Was weer foutloos Lachen Volgende keer even aan denken om te groeten Clown niet echt hoge stijlpunten (hierdoor) maar had nog wel een 9e prijs Haha! Gekke Woll springt toch maar leuk rond zo!

[FOTO]

Super hoor!
Gefeliciteerd, woll is echt super gaaf!

WolinLotte schreef:
Vandaag lekker geshopt met mijn mams, was weer ouderwets gezellig Lachen !! En ben naar de knippert geweest, m`n haar zit ook weer helemaal superdepuper (een lekkere pittige bob Cool ). Ik kan er weer tegen aan Knipoog .
Ik kan er al helemaal naar uitkijken om met Wolin naar het bos te gaan, ben benieuwd hoe ze het gaat reageren Hyper! .

Leuk! Hyper!

BuenaVista schreef:
Ik ben gisteren na Laag Soeren geweest. Rondje B hc gesprongen. Had er 1 af. Ik was meer druk met sturen dan dat ik echt kon rijden.. Foei wat een bochten. Achteraf wel tevreden. Vanmiddag nog dressuren in Lochem.. Kijken of dat wil. Lachen
Ik kon vandaag eindelijk uitslapen en ik baal echt. Ben gewoon al vanaf half acht wakker... Boos!

Goedzo Lachen

Ah, wel rot dat je niet lekker kon uitslapen Ach gut
---------------------------------------------
Nogmaals welkom Luca Lachen
Gave kleuren voor de cross ook!

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:03

Laatst bijgewerkt door Luca__ op 26-10-08 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:04

Hahaha, ik ben idd het spekje ja Clown

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:06

Maar ik ben weer weg, doegg Doei!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:06

Doei Lachen

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:07

Gelukkig maar! Je hebt iig wel een pony die het kan, dat moet ook wel weer vertrouwen geven!

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:08

Ja, inderdaad Ja
Ze gaat er liever over dan erlangs, en als ik ervoor ga, dan doet zij ook alles voor me.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:09

Wel een leuk filmpje Luca!

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:10

Dankjewel Bloos
Nu ben ik echt weg doeii

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:13

Leuk flimpje kan allen niks horen Clown

Wat een snert weer zeg Boos!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:15

Ik heb trouwens mijn nieuwe style beschermers al binnen. Heb toch in overleg met Canter een maat full genomen. Ze zijn echt precies goed. Ze hadden ook geen cm groter moeten zijn. maar ben er helemaal blij mee.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:22

Netjes 10je Lachen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:52

Ik ben volledig brak. Ben gisteravond uit eten geweest in Utrecht en daarna nog wezen stappen. zijn uiteindelijk gebleven tot de lichtknop aanging en voor ik afscheid had genomen en thuis was, was het 6 uur (nieuwe tijd). Ben vervolgens weer om half 10 mn bed uitgegaan en voel me aardig brak nu.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:03

Dat was dus wel een geslaagd feest zeker Knipoog Sterkte met je brakheid.

Iemand iets van Rowo gehoord? Had eigenlijk wel verwacht dat ze hier wel weer rond zou hangen gister en vandaag maar nog niks gezien.