Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
malloesje schreef:Ik werk ook met een ouderwetse praam, lange stok met touwtje en nog zelfgemaakt ook..
malloesje schreef:Bij ons is in een ver verleden ook wel eens een drents echtpaar geweest die hebben er echt een rommeltje van gemaakt..
TeeGee schreef:@Ingrid: bij diepubers moet je wel doorpakken anders kan je later niks meer. Echt goed van je dat je het niet op wil geven.
ivp een praam kan je ook een dunne ketting over zn tandvlees doen. Dus boven zn voortanden en nee dit is niet zielig.
Lappie_Lap schreef:Zou fijn zijn idd@ Gomir ... zoohoo, wel 1 avondHopelijk houd het licht het nu iig 2 avonden!
jenga_8 schreef:TeeGee schreef:@Ingrid: bij diepubers moet je wel doorpakken anders kan je later niks meer. Echt goed van je dat je het niet op wil geven.
ivp een praam kan je ook een dunne ketting over zn tandvlees doen. Dus boven zn voortanden en nee dit is niet zielig.
??????? Volgens mij werkt geduld nog het beste bij jonge paarden!??????
Ben niet zo weg van die tandvleeskettinkjes lijkt me erg paardonvriendelijk.
Een praam werkt alleen als je hem op tijd om doet. Ben je te laat dan heeft het paard al te veel adrenaline aangemaakt.
Een praam zou eerder helpen bij paarden omdat ze rustig worden van de endorfie die ze aanmaken. (worden ze high van, net als luchtzuigers, dat zijn addicts)