[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 08:47

morning 2e!

gaan jullie nog wat leuks doen?

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 08:51

Vanavond crosstraining Haha! met Kees
vanmiddag Pim en de Cantos rijden en vanochtend ff klussen en relaxeren. dus niet echt bijzonder.
Hier in Friesland hebben ze vandaag de fiets 11-stedentocht. 16.000 fietsers over 240 km. Tevens is de motor 11 stedentocht. Ben vanaochtend wakker geworden van de ronkende motoren Nors opkijken

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 08:53

3de

iets leuks, ja paardrijden Haha! Gister met Koekeroekus naar het bos geweest, die is echt zo super braaf! Nergens bang voor en galoppeert zo voorop door alle plassen heen! En dat voor een 3 jarige!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 09:01

Wat leuk marieke. Dat biedt perspectief voor als je gaat trainen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:11

Ja heel leuk! Rij hem nu twee keer in de week 20 minuutjes. Ik vind hem nog erg jong. Ik zou hem misschien pas aanstaand najaar hebben ingereden. Gelukkig is het geen stresskip en heeft hij ook best al wel wat body. Zijn kont is alleen nu hoger dan z'n voorkant Clown

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:25

ook vroeg vandaag...(was nog vroeger op maar moest eerst bedrijf opstarten)..
ik ga vandaag werken...niks interresants..we hebben al wat vertrek vandaag van de camping en dan gaan we puin ruimen.
vandaag wordt mijn merrie gereden en morgen dan weer dressuurles.

reeskees..veel plezier vandaag met de training..wij hebben volgend weekend limburgs mooiste...ook ongeveer netzoveel fietsers 2 dagen door het heuvelland.

sgwuppie...toch niet toevalig toch een kameel gekocht?..haha Nagelbijten / Gniffelen ..grapje...ben blij voor je dat het zo lekker gaat.

ibonn...proficiat met je goede resultaat!!..ik had ook een goed weekend, maar dat vertel ik nog in het verslagentopic.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:19

ook goedemorgen!!

leuk Wuppie dat het zo lekker gaat!!
mijn muisje was gister helemaal hyper! Haha! die drufde niet eens langs de sponsorborden Bloos Lachen ik zie net op de uitslagen dat ik ook nog 7e was geworden... dus zo slecht was het ook weer niet Tong uitsteken
ik ga vandaag niks doen ...bijkomen van het weekend ofzo..
oja moet de auto schoonmaken en weer inleveren...maar dat is niet leuk Verdrietig

RK: misschien kom ik vanavond nog wel even...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:57

Goedemorgen!!! Haha!
Leuk joh Marieke dat het zo goed gaat met het jonkie!

Valdi is nog steeds lekker aan het genieten van haar buitenritjes en heel licht dressuurmatige training.. vanaf 21 juni hoop ik dat ik weer wat meer met haar kan trainen.
Cheval gaat erg lekker! Gister weer een rondje L gesprongen, 2 stomme balkjes. Was puur mijn fout. Bij beide dubbels hield ik hem iets te lang vast, dus 2x een balk op de eerste van de dubbel.. Hamer

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 12:51

Ik heb vandaag weer voor het eerst op Sims "gereden". Dwz 20 minuutjes een beetje gestapt en wat gehobbeld. Mag eigenlijk pas woensdag weer, maar kon het niet laten.......... Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 13:09

Moet kunnen toch Simmie Knipoog Die twee dagen maken imo ook niet zo heel veel verschil meer.

Wat goed dat Koekeroekus zo goed gaat Marieke!
Leuk hoor Ja

Jammer van je balkjes Chantal, maar je weet iig waar het aan lag.

Reeskees is gezellig wakker geworden van motoren, erg leuk altijd Haha!

Gaan jullie ook allemaal klussen vandaag? Heel Den Helder heeft volgens mij wilde plannen. Er is geen bouwmarkt meer waar je kan parkeren en ze staan zelfs overal in de berm enzo Clown Het lijkt wel of het voor niets is vandaag Haha!

En tot slot nog even foto's van mijn babypaard Haha! Bijna twee maanden oud hier Ja
viewtopic.php?f=175&t=779403&p=26211693#p26211693

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 13:24

gomir schreef:
Gaan jullie ook allemaal klussen vandaag? Heel Den Helder heeft volgens mij wilde plannen. Er is geen bouwmarkt meer waar je kan parkeren en ze staan zelfs overal in de berm enzo Clown Het lijkt wel of het voor niets is vandaag Haha!

ik hoorde net voor het nieuws dat er ergens ook een dikke file richting IKEA was Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 13:25

Ik vind het altijd al een ellende om daar rond te moeten lopen, maar ik kan me er dus echt niets bij voorstellen dat je dat dan ook nog met duizenden tegelijk op je vrije dag wil gaan doen Clown

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:49

Ik heb weer fijn gereden vandaag. Eerst even naar de bak dressuren en daarna nog maar even het bos in. Twee vriendinnen van me waren mee op de haflingers en die gingen erg braaf achter hercules aan Haha!.

Vanavon ga ik naar pirates of the caribean 3! Ik ben benieuwd Knipoog.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:50

Floor: hij is echt gaaf!!!!

judenjul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:58

Vandaag bij ons een beetje saaie dag, zus kwam met penny meisje in spe veulen bewonderen, omdat haar een man een beetje katerig is van kermis. Haha! Vanavond komt andere zus eten. Tussendoor een beetje klussen en straks nog even rijden. Van de week hadden we het veulen mee naar buiten. Normaal laten we het veulen in de box als we gaan rijden, dat gaat prima, staat ie lekker bij zijn peetvader van 32 te snuffelen, en moeders vindt de prive aandacht ook wel lekker.
Afbeelding
Babbels staat er goed op gomir, hij staat er top bij.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 15:08

Fijn dat je jonke zo goed gaat Wuppie. Hoe noem je'm eigenlijk op stal? Koekie(monster?)
Leuke foto Judenjul!

Ik heb vanmorgen eindelijk eens uit kunnen slapen. Mijn zus was zo lief om legato wat ochtengymnastiek te geven dus ik heb net alleen maar even mn cross-spulletjes schoon hoeven maken. Ben alleen nog wel een beetje stijf na die glijer in de cross gisteren. Nog even mn fototopic van gisteren spammen hier Haha! :
viewtopic.php?f=10&t=779401

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:19

Ben ik ook weer!
Altos; ik heb je gezien. Wij waren onze tent aan het opruimen toen jij moest crossen. Dat zag er echt super uit hoor. Ik vroeg me af waarom je niet gewoon officieel hebt ingeschreven Knipoog

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:33

Zeg begin jij nu ook al, volgens mij span je samen met Bitwise Haha! .Dit was pas de eerste keer dat Legato weer een crossje liep na ons ''drama'' in Vlietland vorig jaar. Ik heb na die cross besloten om niets te overhaasten en pas dit najaar B te gaan starten en tot die tijd gewoon te trainen en oefencrossjes te rijden om met 100% wederzijds vertrouwen aan onze officieele crossen te gaan beginnen. Legato is nog zo jong en iets kapotmaken is makkelijker dan het weer herstellen Slim

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:40

*laat zich eindelijk ook weer eens horen*

Altos: Leuke foto's! Het ziet er goed uit. wel verstandig om het rustig aan te doen. Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:20

Altos schreef:
Zeg begin jij nu ook al, volgens mij span je samen met Bitwise Haha! .Dit was pas de eerste keer dat Legato weer een crossje liep na ons ''drama'' in Vlietland vorig jaar. Ik heb na die cross besloten om niets te overhaasten en pas dit najaar B te gaan starten en tot die tijd gewoon te trainen en oefencrossjes te rijden om met 100% wederzijds vertrouwen aan onze officieele crossen te gaan beginnen. Legato is nog zo jong en iets kapotmaken is makkelijker dan het weer herstellen Slim

Beetje pushen kan geen kwaad Duivel
Ik had in de training van Lunteren al gezien dat ie echt wel B klaar was (en volgens Rob was ie dat ook). En ik had gelijk Tong uitsteken

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:56

Tadaa, mijn nieuwe aanwinst Lachen
Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 23:05

Vrolijk koppie! gefeliciteerd Jitske.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:08

Mooi koppie Jitske!!

@Gomir: Salme is gedekt door Hollywood. Hier had ze duidelijk geen problemen mee Knipoog

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:17

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Jitske! Grappige foto.
Ja Scum je hebt ook wel gelijk, maar toch wachten we nog eventjes Tong uitsteken .

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 07:51

Eerst!! Tong uitsteken

Leuk koppie Jitske!