Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met Kees
Gister met Koekeroekus naar het bos geweest, die is echt zo super braaf! Nergens bang voor en galoppeert zo voorop door alle plassen heen! En dat voor een 3 jarige!
..grapje...ben blij voor je dat het zo lekker gaat.
die drufde niet eens langs de sponsorborden
ik zie net op de uitslagen dat ik ook nog 7e was geworden... dus zo slecht was het ook weer niet 

Die twee dagen maken imo ook niet zo heel veel verschil meer. 

Het lijkt wel of het voor niets is vandaag 
Bijna twee maanden oud hier
gomir schreef:Gaan jullie ook allemaal klussen vandaag? Heel Den Helder heeft volgens mij wilde plannen. Er is geen bouwmarkt meer waar je kan parkeren en ze staan zelfs overal in de berm enzoHet lijkt wel of het voor niets is vandaag
.
.
Vanavond komt andere zus eten. Tussendoor een beetje klussen en straks nog even rijden. Van de week hadden we het veulen mee naar buiten. Normaal laten we het veulen in de box als we gaan rijden, dat gaat prima, staat ie lekker bij zijn peetvader van 32 te snuffelen, en moeders vindt de prive aandacht ook wel lekker.
:
.Dit was pas de eerste keer dat Legato weer een crossje liep na ons ''drama'' in Vlietland vorig jaar. Ik heb na die cross besloten om niets te overhaasten en pas dit najaar B te gaan starten en tot die tijd gewoon te trainen en oefencrossjes te rijden om met 100% wederzijds vertrouwen aan onze officieele crossen te gaan beginnen. Legato is nog zo jong en iets kapotmaken is makkelijker dan het weer herstellen
Altos schreef:Zeg begin jij nu ook al, volgens mij span je samen met Bitwise.Dit was pas de eerste keer dat Legato weer een crossje liep na ons ''drama'' in Vlietland vorig jaar. Ik heb na die cross besloten om niets te overhaasten en pas dit najaar B te gaan starten en tot die tijd gewoon te trainen en oefencrossjes te rijden om met 100% wederzijds vertrouwen aan onze officieele crossen te gaan beginnen. Legato is nog zo jong en iets kapotmaken is makkelijker dan het weer herstellen

.