(de rest heeft geen zon gezien
)Jouw pony heeft imo de bijna ideale revalidatie gehad!
Ik baal ook van die merrie, maar kan er toch niets aan doen nu. Zou twee dagen nadat het gebeurt was voor het eerst officieel L starten en had haar helemaal klaar

!!
! Zodra ik in verlichte zit ging zitten ging ie zo'n beetje aan de kletter. Tsja, dat grapje ging natuurlijk niet door
! Uiteindelijk ging het wel goed, maar heb toch een beetje ruzie met hem gehad (heb hem gewoon een paar keer omgedraaid (hij blijft gelukkig super wendbaar!)). Hopelijk heeft ie er wat van geleerd! Het stapknopje was natuurlijk al helemaaaaaal ver te zoeken, toen ie de laatste tien meter goed stapte ben ik er maar snel af gegaan! Nouja, morgen weer springles, dus morgen ben ik vast weer helemaal blij met hem
!
.
moest even van ver komen. maar Muis liep echt super braaf haar rondje, kreeg nu eens mooi buiging(Muis is beetje te recht
)
) maar hij was blij dat iedereen het met hem eens was. En Reeskees, hij wil Miepje ook wel zelf verder inrijden alleen hij denkt dat hij nog niet bij de beugels kan. Maar mochten er problemen zijn kun je altijd even zijn hulp inroepen.