Simmie schreef:Killea kan heel stug zijn, ze zet met name de kaken behoorlijk vast.
Komt ook gedeeltelijk bij de achterhand vandaan omdat ze het nog moeilijk vind om te sluiten. Ze drukt haar rug dan weg en zet de kaken vast.
Bij alle bitten (enkel-, on- en dubbelgebroken, K&K) wil ze het bit niet echt lekker aannemen of gaat achter de teugel kruipen.
Die Indoctro merrie van mij heeft dat ook wel wat, met name als ik haar meer wil gaan sluiten beukt ze gewoon door het bit heen. Hou mij ook maar op de hoogte. In het springen heb ik nergens last van.
BT, spring je zondag niet op de wedstrijd? Zie je morgen wel bij Tineke?
Vanmiddag lekker ff 3 paarden gereden. De Indoctro, ging wel lekker, maar ze liep "op haar tenen" door de bak om maar niet te vies te worden >;) Ze heeft zo'n hekel aan de natte bak... Daar worden haar witte sokken en kousen zo vies van...
Daarna de jonge friese hengst. Hij ging best fijn, maar bij het aanspringen in de galop ging ie even flink feestvierend door de bak heen bokken en stuiteren (jaja en dat voor een fries
)... raakte onderweg mn beugels ook nog kwijt, maar kon gelukkig nog net blijven zitten, anders had ik een nat pak opgelopen
Hij was de hele tijd al zo braaf tijdens het rijden, dus dit zat er eigenlijk ook wel eens een keertje aan te komen. Hij wordt wat sterker en begint wat meer praatjes te krijgen. Maar hij is wel leuk terwijl ik eigenlijk best wel n beetje antifries(paard) ben
Tot slot thuis mn Keessie nog ff heerlijk gereden. Het was zulk lekker stil weer en op de achtergrond hoor je in het veld de kieviten en scholeksters. Whow hier krijg ik dan echt weer een goed gevoel van, een teken dat de lente er toch aan komt
Ik hoop voor de mensen die naar Chaam gaan dat het met het voorspelde weer iets zal meevallen. En iig heel veel succes iedereen