Otje ging ook super vandaag

losrijden voor de dressuur ging superfijn. In de ring schrok hij net voor ik begon van een pony die ons recht tegemoet kwam. Daarna bleef hij heel gespannen en schrikkerig. Was wel heel jammer.
Ben me even om gaan kleden en Ot klaargemaakt voor de cross en toen kon ik al gaan springen

Springen ging foutloos, maar ik moest er puur aan rijden. Hij wil heel graag loperig worden als het zo laag staat, maar dan komt het niet goed

Daarna lekker even gestapt en heel even losgesprongen voor de cross. De cross ging super! Hij ging meteen bij de start vlot weg en is het hele rondje ook fijn blijven galloperen.
Hindernis 1 t/m 4 waren echt geen enkel probleem. 5 was een greppeltje, deed hij heel braaf, alleen halverwege de sprong vroeg hij zich af waarom hij zo hoog sprong en toen lande hij achter volgens mij een beetje in de greppel ofzo. Ging heel dom, maar het remde niet af dus wat er nou precies gebeurde. 6 was een eitje, afsprong 7(die iedereen zo hoog vond en ik wel mee vond vallen

Daarna door naar het kruis op het maisveld. Ik heb hem gewoon rechtdoor gereden(heel veel mensen namen de zijkant, maar niet iedereen had in de gaten dat je dan alle twee de takken moest springen

Had echt een superfijn rondje gereden, wilde nog wel een keer

Tijd was ook super 5.07(optimale tijd 5.21). Was ik helemaal blij mee! Tempo begint dus echt te komen! In Ede liep hij nog bijna een minuut tijd met een foutloze ronde...
Het was alleen stom dat mijn horloge niet goed aangegaan was

Otje lekker naverzorgd. Foto bekeken en gekocht. Een hele gave van de waterbak, zo mooi kunnen ze hem vast niet nog een keer maken dus die heb ik maar gekocht

Inmiddels was de dressuuruitslag er. Was 7de van onder, viel nog niet tegen(15de).
Einduitslag kwam ook snel. Was uiteindelijk nog opgeklommen naar de vijfde plek. Heb er dus weer een lintje bij

Maar het allerbelangrijkste vind ik dat hij weer zo goed aanpakte. Heb mijn L-debuut in Etten-Leur gepland

De M-cross vond ik trouwens best eerlijk gebouwd Lielle. Heb er nog een stuk van gelopen, combinaties voor het M en Z stonden ook wel op redelijke afstanden volgens mij

Jij rijdt toch alleen L morgen?