Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
eigenlijk niet per se nodig maar gun het hem wel. Is de eerste week dat ze op de wei mogen dus dubbel genieten.
.
.
.
't Is toch ook een fenomeen eh.
Pff ja hoofd was al half afgesneden dus besloot ik de nadruk te leggen op het paard, kon die foto toch niet weggooien!?
Varekaj schreef:Yup 212. Paard staat er inderdaad mooi op, vond het gewoon grappig dat haar hoofd ontbreekt
Dit weekend heeft de LRV daar zijn cross, als je er ook bent zal ik tegen onze ruiters zeggen dat ze moeten lachen als ze langskomen!
. VEEL TE VEEL dus voor 2 ruiters waarvan 1 met talent en geen tijd en één met tijd en geen talent
!
!
Varekaj schreef:Die let tijdens het rijden absoluut niet op, zodat hij bij de minste bocht, remmen of optrekken dan ook omkukelt. Hij staat constant te draaien, te keren, rond te kijken, te schrapen en soms ook te brullen naar paarden die hij ziet. Lang of kort zetten maakt geen verschil.
Alleen volg ik les bij Michele george en de baan er naar toe is continu rotondes en bochten. Dat is echt de hel! We zijn dan kei lang onderweg maarja er is niet echt een oplossing.