Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
hij twijfelt in de dubbel op 1 galopsprong om weer af te zetten (of ik rijd niet brutaal genoeg, weet het niet), dus daar moeten we even aan gaan werken, kheb het gefilmd, dus dat gaan we maar eens even aan de instructeur laten zien. 

Sannnn schreef:Jammer dat het springen niet goed ging Bianca, had je daar weigering of balk?
, maar ach....kan me er niet zo druk om maken....komt wel....alle enkele sprongen gaan uitstekend.
tis daar heerlijk weer zag ik....
en het kost me amper wat nu..... sanurie schreef:Sannn: Ik doe op school al erg weinig, heel veel dingen doe ik al niet mee. Maar stoppen met rijden word wel erg moeilijk denk ik, ben altijd beetje eigenwijs. En met rijden doet niet echt pijn maar dan ongemerkt zit je toch anders om het te ontlasten. Maar ik zal eens even zien hoe het gaat vanavond.
xxitsmexx schreef:bianca. dat laatste was op 9ab toch? maar dat zag ik met 1e keer aanrijden al aankomen.
dus ik pak het vliegtuig naar hun toe, ben ik er toch even uit en het retourtje vliegen naar Faro was een schijntje kwa prijs...