[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:31

Sorry hoor, ben echt hyper :o

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:39

Noor, de keukenmonteur werkt het echt netjes af, en wat belangrijker is... hij denkt mee!
Volgende week om deze tijd kun je spulletjes gaan overbrengen, dan is je hele huissie klaar.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:44

wat een mooi vooruitzicht, en geweldig dat alles echt volgens de planning gaat.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 16:17

Snoek, mag ik ook een pb?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:43

Komt goed Noor! Je reactie doet me een beetje aan mijn moeder denken (niet negatief bedoeld maar die heeft ook verbouwingsstress :D )
Snoek, ben benieuwd maar kan het helaas niet bekijken op mijn tel.

Net de eerste les gehad, in het begin wat gespannen maar daarna ging het fijn. Mischa vind hem enorm verbeterd vergeleken met de vorige keer. Altijd leuk om te horen!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:44

Middag!

Evelien: Veel plezier bij bartels!
Ik vind het B voor een groen paard ook best hoog, daarom echt ideaal die BB rubrieken, bij ons altijd helemaal vol!
Daniëlle: geweldig zoiets! Hopelijk wint je zus, zal duimen voor haar!
Leli: Mooie foto!
Noor: Spannend maar ook leuk :)
Laura: Balen, iemand op de vereniging hier heeft ook knieproblemen, precies wat geen idee, maar heeft ook een zadel waar ze heel veel steun in heeft anders zit zij ook heel slecht.
Jantine: Veel plezier vanavond met de springles!
Snoek: Ben ook wel benieuwd naar wat voor leuk beestje je bent gaan wezen kijken!
Noor: Mooie foto's van de keuken!

Echt klote, heb ontzettend last van me blessure, hopelijk gaat rijden beetje vanavond, word ik weer gemarteld want dan ga ik teveel met me knieën/bovenbenen knijpen.
Verder was ik weer om 3 uit ipv half 5, zo heerlijk is dat :D

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:56

Ik ga lekker mee met de bijleesactie van Sanurie!

Obi haar been is aan de betere kant, het blijft alleen dik, ook na koelen en stappen. Misschien toch vochtafdrijvers gaan spuiten.
Linardo doet het super, ook toen Japan kwam kijken zaterdag. Ik hoor wel wat ze ervan vinden, als dit niets wordt, dan vraag ik een startkaart aan en ga ik hem lekker zelf starten en mag hij blijven.
Lekker druk op de zaak, de enige andere vrouwen sportschool in Nijmegen is failliet en heeft ook per direct de deuren gesloten. Erg voor hen, maar de een zijn dood blijft de ander zijn brood...

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:10

Ik lift ook met Sanurie mee!
Dat is wel mooi voor je zaak iig Kris! Hopelijk wordt het wat met die japanners.

Ik heb vanochtend beide weer gereden. C mee gesprongen, dan merk ik wel dat de bak best zwaar is. Met A weer lekker gereden. Nu wat korter gelongeerd en dus was ze wat voorwaartser dan anders, maar ach als dat alles is. Nu ben ik speculaaskoekjes aan het maken. :9

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:14

Sann @ jeetje balen dat je dressuur niet ging zoals je hoopte maar ga mee in wat Lielle zegt, punten over een veel langere periode bekijken. Ik was 1 keer M2 gestart eind september en daar had ik ook 167 en 172, dat mensen vinden dat je niet had moeten starten als je er niet aan toe bent??. Terwijl ik nu nog geen 8 weken later 185 en 189 reed. Je weet zelf hoe het ging en aan dat gevoel houd je je vast ongeacht wat de jury punt.
Noor @ ben benieuwd hoe je huisje is als het helemaal af is, de tussentijdse foto's zijn steeds echt top.
Laura @ doe aub voorzichtig joh met je knie, je hebt er al zoveel klappen van gehad.
TG @ was ook helemaal goed bezig met wedstrijden las ik.
Snoek @ is een beetje op paardenjacht...succes ermee.

Hier is op het werk afgelopen weekend ook sinterklaas gevierd bij de brandweer, helaas heb ik er niks mee met die kinderen dus ik ben gaan sporten.. :+
Mijn CC met Bull in de L ging afgelopen weekend prut... :D hij twijfelt in de dubbel op 1 galopsprong om weer af te zetten (of ik rijd niet brutaal genoeg, weet het niet), dus daar moeten we even aan gaan werken, kheb het gefilmd, dus dat gaan we maar eens even aan de instructeur laten zien.
Nog een weekje wat druk met werken en dan 9 dagen Portugal naar kennissen...even niets.....

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:42

Veel plezier bij Bartels Eef! Je hebt Caap dus wel mee? Mooi dat ze de verbetering zien!
Welkom terug Vief, goede vakantie gehad dus! Gelukkig. :)
Ik wil ook wel pb Snoek. :)
Zal eens op fb de foto’s bekijken.
Misschien is het verstandig om even rustig aan te doen Sanurie? Shin splints gaan niet over als je maar door blijft gaan.. Op deze manier heeft fysiotherapie e.d. ook geen nut.
Mooi dat het goed gaat met Obi’s been Kris!
Jammer dat het springen niet goed ging Bianca, had je daar weigering of balk?

Weer terug van stage, over goede 2 weken zit het er al weer op. Echt super jammer, heb het er echt naar mijn zin. Ben ook heel benieuwd waar ik straks heen moet.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:14

Sannn: Ik doe op school al erg weinig, heel veel dingen doe ik al niet mee. Maar stoppen met rijden word wel erg moeilijk denk ik, ben altijd beetje eigenwijs. En met rijden doet niet echt pijn maar dan ongemerkt zit je toch anders om het te ontlasten. Maar ik zal eens even zien hoe het gaat vanavond.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:28

@ Eef veel plezier bij Bartels
@ Bianca jammer dat de dubbeles even niet lekker lopen
@ Kris leuk dat het lekker druk is op je zaak
verder sluit ik mij weer even aan bij de blijleesacties

Vandaag schimmel gereden en denk dat mijn indoorseizoen nog even op zich blijft wachten. Jeetje wat kan dat dier chagerijnig zijn. 14 dec opnieuw naar de fysio..

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:34

Eef: veel plezier bij the academy!
Vief: welkom terug!
Shanouk: ik ben ook wel zeer benieuwd! PB???
Noor: Mooie keuken hoor! Het begint nu echt op te schieten!
Sanurie: rust houden is misschien niet onverstandig.
Bianca: jammer dat het springen niet zo lekker ging. Dressuur gaat wel goed vooruit zo te lezen.
Sann: fijn dat je het zo naar je zin hebt op stage!
Laura: balen dat je zadel niet meer zo fijn zit na je operatie!
Leliaardje: mooie foto van Giga!
Jantine: veel plezier vanavond bij de springles!
Kris: fijn dat Obi haar been aan de beterende hand is.
Margriet: heeft fijn gereden.
Caro: balen dat de schimmel zo chagrijnig is.

Ik heb op facebook van jullie al onwijs veel felicitaties mogen ontvangen. Echt super bedankt daarvoor! Vandaag zou ik eigenlijk een vrije dag hebben. Helaas was er een zieke op het werk, waardoor het allemaal iets anders liep. Dus gewerkt van 7 tot 17 u. Ik ben er goed moe van, dus nu een rustige avond op de bank. Mijn verjaardag zelf heb ik zaterdag al gevierd. Dus geen feestje meer vanavond.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:37

Gefeliciteerd Sussie!
Caro, schimmel is een merrie?
Sanurie, maar 1 remedie voor die blesure en dat is toch echt rust, anders zit je er de rest van je leven mee!
Margriet, stuur je een paar koekjes op!
Sannn, ik heb nog wel plek voor een stagaire ;)
Bianca, klinkt vervelend, zo lang naar Portugal!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:40

Sannnn schreef:
Jammer dat het springen niet goed ging Bianca, had je daar weigering of balk?

Ik had stops, beide dubbels 1 keer en toen heb ik hem de 3e keer weggedraaid. Wil eerst thuis en met les even het vertrouwen herstellen, vermoed dat hij zich ergens even oversprongen heeft, op de film is duidelijk te zien dat hij goed springt en goed land en dan ineens heel erg naar de grond duikt en twijfelt om weer af te gaan en dan toch stopt. Voetjes mogen direct van de vloer moet hij even zelf wat beter ontdekken denk ik.... :D , maar ach....kan me er niet zo druk om maken....komt wel....alle enkele sprongen gaan uitstekend.

KRIS @ 9 dagen Portugal vind ik niet lang hoor..... :D tis daar heerlijk weer zag ik.... 8-) en het kost me amper wat nu.....

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:43

@ Kris Ja een merrie en een echte Diva. Heeft last van haar spieren sinds haar actie van Barchem. Is nu 1x behandeld vorige week en moest een kleine week laag rijden met lange teugel maar zij vind mij nog niet leuk. Heeft steeds last van haar spieren tussen de voorbenen. Ga aan de fysio eens vragen of een andere singel of zo misschien een optie is. Met je hand kun je er amper bijkomen. Nu is het de vraag of het pijn is of niet.
@ Sussie van harte gefeliciteerd met je verjaardag

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:53

Sussie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Caro wat balen dat de merrie nog zo reageert. Hopelijk helpt de fysio.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:58

sanurie schreef:
Sannn: Ik doe op school al erg weinig, heel veel dingen doe ik al niet mee. Maar stoppen met rijden word wel erg moeilijk denk ik, ben altijd beetje eigenwijs. En met rijden doet niet echt pijn maar dan ongemerkt zit je toch anders om het te ontlasten. Maar ik zal eens even zien hoe het gaat vanavond.

Je moet het zelf weten, mij maakt het niet uit. Maar als je zo door blijft gaan gaat het niet over. Jij zegt elke keer dat het zo'n pijn doet. Dus dan moet je, als je wilt dat het veranderd, er zelf wat aan doen. ;)

Stagiaire fysiotherapie Kris? :P
Balen van je schimmel Caro!!
Jammer dat je vandaag toch moest werken Sussie, leuke verjaardag gehad zaterdag wel?
Komt idd vanzelf wel Bianca!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 20:08

lielle is druk met suprises en gedichten
noor mooie keuken (op fb te zien)
evelien veel plezier
sanurie succes met je les.
kris mooi voor jou inderdaad. beterschap voor obi
bianca. dat laatste was op 9ab toch? maar dat zag ik met 1e keer aanrijden al aankomen.
sussie gefeliciteerd
caro balen van merrie

vanmiddag lekker buitenritje gemaakt met oude verzorgster van juriel (mijn pony)
was weer gezellig. maar werd steeds kouder.
nu avond lekker weinig gaan doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:13

Sussie, wat jammer dat je moest werken op je verjaardag!
Eef, toch maar Caap meegenomen?
Kris, dat is inderdaad goed voor de zaken 8-)
Noor is hyper de pieper..... :D
Balen dat de schimmel niet zo lekker in haar vel zit!
Margriet is heerlijke koekjes aan het bakken :9
Jantine heeft vanaaf springles, succes!
Bianca, lekker hoor 9 dagen portugal! Met wie ga je?

Had vandaag ruzie met word.... Moet in een bepaalde template documenten maken met verschillende soorten opmaak, wat het programma dus absoluut niet leuk vind... Kon 2x 40 pagina's overnieuw doen _-:(

Morgen weer een dag!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:15

Mendy: heeft een lekkere buitenrit gemaakt
Sannn: zaterdag een gezellig avond gehad, dus wel een leuke verjaardag gehad.
Caro: balen dat de merrie zo gevoelig is. Hopelijk biedt de fysio uitkomst!
Mootje: balen dat word niet meewerkt! Bloedirritant is dat als je dingen overnieuw moet doen.

Mendy, Caro, Kris en Marijke: bedankt voor de felicitaties! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:17

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:18

xxitsmexx schreef:
bianca. dat laatste was op 9ab toch? maar dat zag ik met 1e keer aanrijden al aankomen.

klopt, op A kwam ik al te dicht en ik twijfel dan ook voor de B sprong of ik het wel goed deed en bull dus ook, de tweede keer aanrijden had ik al besloten weg te draaien, ik wil niet dat hij dan toch springt en op de oxer van B de balken zou pakken. Ik heb jou dan nergens herkend overigens... :o

MO @ kennissen van mij hebben daar 5 weken een huisje... :D dus ik pak het vliegtuig naar hun toe, ben ik er toch even uit en het retourtje vliegen naar Faro was een schijntje kwa prijs... :D

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:21

Mootje, ik zag het ook al. Knap, maar ook wel eng voor zo'n paardenrug vind ik!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:28

Kris, inderdaad... Maar hij zit zonder zadel nog netter dan ik met zadel :+