[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 18:00

Noord sleen is tegenwoordig ook binnen. Eekwal emmen was het eerder ook wel of inrijden in een hele kleine hal. Wij zijn verwend hier in het noorden :D

Evony

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 18:05

hahaha opzich!

O wacht ik weet er al 1! inprince is indoor hartje drenthe in beilen buiten inrijden, ofnouja buitenbak met een tent er omheen dacht ik omdat binnen heel klein is. Maar dat wordt wel naar binnen verplaatst als buiten de boel bevroren is.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:12

Lielle: Welkom terug :D Fijn dat alles nog heel is en je het leuk gehad hebt! :)
Margriet: Wat jammer dat het vandaag allemaal niet zo wilde.. :(:)

Ik ben met mijn ouders en Woll 2,5 uur het bos in geweest. Was heel erg leuk wel een beetje koud, dus ben de terugweg maar gaan lopen en is mijn mama op Woll gaan zitten. Kon ik ook weer een beetje opwarmen. Nog wel een paar leuke foto's en het was leuk om achter Woll te lopen en haar buik zo van links naar rechts te zien klotsen :D

Afbeelding
Paps & ik

Afbeelding
http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/1-81.jpg
Met mijn mama :D

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/2-76.jpg
Woll had even wat aanmoediging nodig :')

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/4-60.jpg
Straks nog een echt familiepaard :))
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 30-01-11 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:17

@ vief leuke foto's. Woll is echt al dik..

Ben net even naar de Mac geweest met een vriendinnetje. Erg slecht maar wel lekker :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:18

Mo ja even voor me zelf ben niet zo.. happy :)
Margriet balen dat het niet helemaal wilde! :(:)
Vief lekker buikje hoor die woll!

Ik ga even eten!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:19

Leuke foto's Vief! Vooral die waar Woll wat aanmoediging nodig heeft. ~~}>

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:21

Had daar even staan wachten want vaders was wat achterop geraakt en dat is voor Woll vaak zo'n moment waarop ze bedenkt dat ze dan opeens wel graag weer terug wil.. Gelukkig weet papa wel raad op zo'n moment :Y)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 30-01-11 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:21

Leuke foto's! Wol heeft echt al een goede buik. :)

Ik ga lekker in bad. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:22

*egopost*

Ik ben zo blij, sta nog te stuiteren :):)
Vandaag eerst B gedaan. Eerste rondje heel fijn foutloos. In de barrage helaas een hele banketstaaf balk en 51 voor stijl. Nog een 11e prijs gehaald (Ik was anders tweede geweest :+ ).
Daarna het L in... het stond echt goed aan de maat en ik zag me al weer gaan :)) Echter ging het echt geweldig goed. Eerst rondje foutloos en ik was al in de wolken. Daarna barrage bij voorbaat al besloten niet voor de tijd te rijden. Ik was weer foutloos en ook nog een 8e prijs ook :D :D

*stuiter**stuiter*

*einde egobericht*

Nu ff eten en dan bijlezen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:24

Een echt Woll-moment dus. :D

Vergeet je rubber eendje niet, Sannnn. :+

Snoek, ik heb vandaag het evenbeeld van Vorstin gezien! Net zo'n grote kol en precies dezelfde kleur en type. Moest even goed kijken toen ik 'r zag!

Fijn hoor Rowo! Geeft vertrouwen voor de volgende keer!
Laatst bijgewerkt door Sim op 30-01-11 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

+:)+

Viel dus reuze mee achteraf :D

Evony

super rowo +:)+

nette stijlpunten ook in het B!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:27

Rowo zie je wel ;) goed hoor!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 19:34

Lekker dat Jack even los heeft gelopen Corien!
Corion is dus weer netjes Mo
Welkom terug Lielle! Kinkt heerlijk!
Jammer dat het niet fijn ging Margriet :\
Irritant dat je 's avonds moet starten Sann
Leuke foto's Vief! Lekker naar jullie zin gehad dus :D
Oehh, lekker Caro!
Fijn hoor Rowo
Sim, hoe ging je wedstrijd? Je ging toch dressuren? En heb je geen foto gemaakt :D?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:51

caro29 schreef:
@ sannn hiet in het noorden ken ik eigenlijk geen wedstrijd waar je buiten moet inrijden..

Peize/Altena, Zuidlaren en Annen. Norg organiseert niets in de winter anders was dat ook buiten inrijden, maar die hebben nu een 2e binnenbak in aanbouw zodat ze ook wedstrijden kunnen gaan doen.
Mijn kring is nogal onderontwikkeld, hebben ook haast geen springwedstrijden, ik ga altijd wat verder Drenthe in. :')

Leuke foto's Vief!
Gefeliciteerd Mandy! Goed joh :D
Laatst bijgewerkt door mistid op 30-01-11 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:52

@vief: Wat een leuke foto's van wol, en wat heeft die een buikje zeg :o En leuk dat je mam's er ook op gaat !!!
@rowo: Fijn dat zo goed ging, en mooie resultaten. En zo is vertrouwen ook weer terug bij jullie beide !!! *\o/*

Ik ga zo douchen, hebben geen bad :( Badkamer is er veelte klein voor... En dan BZV kijken, en dan me bedje opzoeken zodat ik vol energie de schoolweek in kan gaan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:55

Super Rowo!
Margriet± Balen dat de dubbel niet fijn liep.
Caro: Lekker is de mac zo af en toe :D
Lielle: Lekker geskied!
Vief: Heerlijk zo in het bos! Ben jaloers.

Ben vanmorgen om half 6 opgestaan voor een springwedtrijd. Het was echt veel te koud en was dan ook behoorlijk sikkeneurig :+
Hetje liep eerste rondje niet slecht, Knullig balkje door mijn schuld. Hij sprong wel super. Tweede rondje weer een prutbalk op de eerste van de dubbel. Die stond uit de hoek van de uitgang af. Je verloor gelijk ritme en was een krappe wending waarje met heel vel ritme doorheen moest. Hetje nog wel brutaal ernaartoe gereden, maar toch te dicht... Hij voelde echter wel super fijn.
Maatje had een heel fijn eerste rondje met een balk op de eerste van de dubbel. Beetje jammer, maar reed net niet brutaal genoeg ernaar toe. Tweede rondje waren we beide de weg kwijt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:56

En een beetje bijgelezen...

@ Jeroen en Dienke: wat een onwijs k lote weekend zeg! Sterkte ermee! Hopelijk gaat het wel goed met de andere merries! En gecondoleerd met je oom Jeroen!!

@ Vief: wat een leuke foto's van Woll. Ze heeft er duidelijk zin in zo te zien. En haar buik is wel HUGE zeg :))

@ Margriet: wat balen dat het vandaag niet wou zeg. Gewoon weer een paar x in de B starten en dan komt het vanzelf wel weer.

@ Sussie: k denk dat je op dit moment nergens buiten wat kan. Hier was ook alles knetterhard. Maar het gaat als het goed is weer dooien! Naar de manege ging je nooit of wel?

@ Sann: Veel buiten losrijden ja? Heb je nergens 2 hallen dan? Lijkt me echt niets in de winter :o
Hier is ALLES onder dak en soms zelfs 3 hallen onder dak... En op zaterdagavond zo laat vind ik ook maar niets. Maar me afmelden zou ik dan weer niet doen :+

@ Sanurie: met Zetjes vertrouwen is niets mis hoor. Dat is puur ik die er last van heeft, maar niet met dit paard. Ik ben met het andere paard heel hard gevallen ;)

@ Lautje: haha wat ging er mis het 2e rondje met Maat dan? Heb je overigens B of L gestart?
En netjes van Hetje!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:57

Hier is trouwens iedereen ziek behalve ik. Pap waarschuwde me al dat ik mijn eten extra goed moest kauwen :r .

Het terugscooteren a 25km was ook nog succesvol, toen ik halverwege was heb ik maar naar huis gebeld. Ik was ongeveer onderkoeld (had zelfs koude tenen, als dat op de scooter gebeurd met mijn laarzen aan is het wel erg koud) en ik kon nieteens meer gas geven :') . Ben met 25/30 km/u verder gekacheld en kwam pap al vrij snel tegen. Scooter in de trailer gedaan en ben meteen doorgelopen naar de douche toen ik thuis was.

Lau, netjes van Hetje! Jammer van Maat z'n 2e rondje

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:13

@ mirthe.. met dit weer ga ik ook echt niet z'n stuk met de scooter.. haha
@ vief.. mooie dikke buik al hoor.. :D en leuke foto's
@ mandy.. super rondjes hoor :D gefeliciteerd met je prijzen

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:16

Wat naar, Weule en BV! Sterkte!

Jammer van je wedtsrijd, Margriet. Het blijft toch een lastig spelletje, dat springen.
Klinkt wel erg :brr: Mistid. Fijn dat je vader je kwam halen.
Leuke foto's van Wol, Vief!
Ook Lautje heeft niet echt fijn gesprongen dus.
Gefeliciteerd met je goede resultaat Rowo!

Ik had vandaag springwedstrijd (ook buiten inrijden trouwens, maar de bodem was prima). Olivier voelde goed. 1e parcours ging fantastisch goed, echt zo superfijn gesprongen! Eindelijk klopte alles weer precies. Uiteindelijk foutloos, barrage foutloos en een 3e prijs.
Vervolgens een tijd gestapt en toen het 2e parcours gereden. Vlak daarvoor nog een paar steiljes gesprongen, 2x comleet verkeerde afstand. Olivier had er ook niet meer zoveel zin in. In het parcours ging alles weer mis, verkeerde afstanden, vertrouwen weg. Ik had moeten afgroeten want het voelde niet goed, maar toch doorgesprongen en 3 weigeringen.
Echt balen, het goede gevoel van het 1e parcours was gelijk weer weg.
Over 2 weken gaan we weer springen, we blijven nu volhouden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:18

@ mirthe Annen ga ik zowiezo niet heen ivm bekers. Zuidlaren doe ik alleen zomers met groot CC. De andere ken ik niet. 25km op de scooter met vorst doe ik never nooit.
@ Rowo dat is een heel mooi debuut. Gefeliciteerd.
@ lau jammer van je rondjes

Ben nu weer op namenjacht voor het aanstaande veulen aangezien het steeds dichterbij komt maar valt nog niet mee..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:20

Snoekiej schreef:
Sim, hoe ging je wedstrijd? Je ging toch dressuren? En heb je geen foto gemaakt :D?

Was wel tevreden. 2x een wptje en in de 2e proef 2e prijs. En dat terwijl mijn laatste officiele dressuur vorig jaar augustus was.
Fototoestel had ik niet bij me helaas.

Jammer van je parcoursen Heleen. Misschien eerst weer een aantal keer een rondje B vooraf aan je L parcoursen? En als je dan je ritme weer hebt kun je verder zien.
Laatst bijgewerkt door Sim op 30-01-11 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:22

Kim: netjes hoor, mooie punten.
Dienke en Jeroen: wat een rot weekend!
Rowo: Top! :D

Springen ging super fijn. Eerste rondje foutloos en helaas een balk in de barrage, ik reed een beetje over enthousiast de laatste dubbel in. Had de snelste tijd maar helaas een balkje, hij liep wel top! Niet simpel maar hij was wel super scherp. Tweede rondje ook 1 balk, weer een ruiterfout. Ben wel blij dat hij zo goed sprong, hij is echt op zijn best als je hem brutaal rijdt, als ik te netjes wil rijden wordt meneer slordig.

Verder nog gezellig gekletst met Lau en moeders. :)

Edit: Netjes Sim.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:27

Evelien heeft fijn gesprongen :)

Sim, het 1e parcours ging juist zo verschrikkelijk goed. Dat ga me weer zo'n verschrikkelijk goed gevoel. Hoogte maakt niet zoveel uit, een L-parcours moeten we simpel door kunnen.
Ik heb 1,5 jaar geen wedstrijden gesprongen met hem. We moeten er gewoon weer even in komen en ik ga nu ook weer wekelijks op springles. Over 2 weken gaan we weer op springwedstrijd. Gewoon weer even de routine terug zien te krijgen.

Gefeliciteerd met je punten Sim! :)