Goh wat komt me dat toch bekend voor. Vorig jaar bij de schuttersfeesten hier (ik was 23) moest ik mijn ID laten zien of ik wel 16 was. Ik ben me toch ff boos geworden
Ja soms is het idd wel erg vervelend. Vroeg duidelijk een jonger meisje om m'n id, maar had ik niet bij mij dus kreeg ik een groen bandje om. Maar van de groep kreeg niemand zo'n bandje. Bleek dus voor 16 en 17 jarige te zijn zodat ze geen sterke drank konden krijgen, alleen bier. Nou die was snel weer af.
Mij wordt geregeld gevraagd in welke klas van de middelbare ik zit. Antwoord dan altijd maar heel braaf '6de jaar...... Universiteit.' Dan kijken ze altijd bescheten
Snoekiej, Luke was ook onder behandeling bij T.S. Ik heb hem heel erg afgeremd en tegengas gegeven en achter DAP Bodegraven om hem laten afkeuren omdat zij verder wilden dokteren. Caro, Balen dat je het in de winter zo koud hebt! Sussie, Ik vind jou er echt niet uitzien als 18 en PB trouwens ook niet EB, Leuk dat je in 't krantje staat. Ik had het lekker droog in de binnenbak
Ik had met recht bootcamp, ofwel hindernissen op een volte.... Ging helemaal top en daarna parcoursje gereden. Ik had een fijn ritme, paard sprong mooi naar voren en ging zelfs vroeg af!
Haha, Ik kan begrijpen dat je er dan moeilijk uitkomt
Sannnn
Geplaatst: 20-10-10 22:31
Wat ontzettend balen dat je al zo lang met Vorstin aan de gang bent qua gezondheid Snoekiej. Ik heb nog nooit van Teun Sterk gehoord, dus kan je daar niet mee helpen. Pas wou ik krat bier halen en vroeg iemand van net 16 mij om mijn idee. Ben bijna 25… Gebeurd me altijd. Mijn zusje die is 23 en die schatten ze juist weer vaak stuk ouder. Als wij samen lopen denkt iedereen ook altijd dat ik de jongste ben. Mooi dat het goed ging Mootje!
Heb net voor het eerst les gegeven aan jongetje hier in het dorp. Zijn moeder kwam naar mij toe en had gehoord dat ik ORUN wou gaan doen aankomend jaar. Of ik niet alvast wou oefenen want ze vond mijn rijstijl wel fijn van wat ze had gezien. Ontzettend leuk om te doen, wel even wennen!
Eef_Bam
Geplaatst: 20-10-10 22:33
Leuk zeg Sann , kan je inderdaad goed oefenen en ook gelijk dingen toepassen die je op de cursus leert!
jipje_niekje
Geplaatst: 20-10-10 22:42
@Mootje: Fijn dat je les zo lekker ging! Bootcamp weer geslaagd dus @Sann: Altijd leuk om zo alvast wat te oefenen voor de cursus. @Snoekiej: Balen dat Vorstin toch nog niet helemaal goed voelt.... Maar ook ik moet toegeven dat Jipje ook niet elke dag even snel los is en dit ook gauw een half uur kan duren.... Met die meneer heb ik geen ervaringen.
En hier nog iemand die ook altijd om de ID kaart wordt gevraagd bij dat soort dingen Zusje is 3 jaar jonger en komt overal binnen en krijgt alles mee zonder ook maar wat te laten zien en ik niet
Vanmiddag nog lekker dressuurles gehad met Jipje, hij gaat weer steeds fijner door zijn lijf lopen Daarna nog de smid op bezoek gehad voor Anoes, dus zij heeft ook weer nieuwe nikes en mag nu weer aan het werk Morgen eerst zelf een dagje uit en dan vanaf vrijdag mag ze weer aan het werk
bianca1980
Geplaatst: 20-10-10 22:50
Ik word 31 in januari en ben 4 weken geleden nog op 22 geschat en 2 weken terug toen ik in kazerne kleding liep 18.....!!!!!! das toch echt wel heel erg imbeciel hoor... dus als ik 40 ben schatten ze mij 25....???
Ik ben 17 maar wordt gelukkig meestal iets ouder of gewoon 17 geschat .
Bianca: jij dertig?! Ik had je ook niet verder dan iets boven de 20 geschat .
billy1
Geplaatst: 20-10-10 22:55
Gelukkig hoef ik mijn ID nooit te laten zien Maar eigenlijk hoop ik ook niet dat ik zo'n hele oude kop heb
Dat de M2 een rotklasse is kan ik alleen maar beamen, ik sla die klasse dan ook altijd lekker over Wanneer ze fijn zijn in de M1 ga ik naar de Z1.
Was ik toch vanmiddag twee paardrijhandschoenen kwijt Ik had ze gisteren binnen gelegd om te drogen en dacht ze ergens veilig neer te hebben gelegd zodat Toby er niet aan kon komen, maar dus nergens weer te vinden. (ik begon al aan mijn eigen geheugen te twijfelen) Tot hij net ging poepen, kwamen mooi mijn handschoenen mee Gelukkig dus deze keer geen verstopping en geen gebraak, maar toch wel erg onhandig een hond die paardrijhandschoentjes als lekkernij ziet! En ook een duur grapje, kan ik weer nieuwe handschoenen kopen Maar ben wel heel erg blij dat het er nu gelukkig weer gemakkelijk uit komt!
Billy, Wij schelen maar 2 jaar. Ik had verwacht dat jij ouder was Balen dat je al weer een paar handschoenen bent verloren, maar mooi dat Toby ze al weer uitgepoept heeft!
billy1
Geplaatst: 20-10-10 22:59
Mootje schreef:
Billy, Wij schelen maar 2 jaar. Ik had verwacht dat jij ouder was Balen dat je al weer een paar handschoenen bent verloren, maar mooi dat Toby ze al weer uitgepoept heeft!
Ik heb dus wel een oude kop
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-10 23:01
Niet heel veel ouder Misschien word ik zelf wel gewoon oud...
Aan hand van foto´s en wat jij al in de paarden gepresteerd had dacht ik dat wij meer scheelden dan 2 jaar. In ´t echt vond ik het moeilijk te schatten!
billy1
Geplaatst: 20-10-10 23:08
O gelukkig dacht al dat je mij er heel oud uit vond zien Schatten vind ik ook altijd erg moeilijk! Voornamelijk in de leeftijd waar ik in zit, je zit er maar zo 5 jaar naast.
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-10 23:10
Nee hoor, helemaal niet! Maar je hebt al zoveel gedaan
billy1
Geplaatst: 20-10-10 23:14
Ik ga lekker even warm worden bij mijn kacheltje en dan zo in mijn bed met elektische deken, lekker warm Ik ben ook echt een koukleum en word anders ook niet warm in bed, echt een aanrader voor uit mijn hoofd Caro
jipje_niekje
Geplaatst: 21-10-10 07:49
Goeiemorgen! Volgens mij valt het met die 'oude' koppen best mee hoor Mootje en Billy En Toby snapt dus nog niet helemaal dat handschoenen niet zijn om op te eten... wel fijn dat ze nu niet ervoor hebben gezorgd dat hij weer zo heeft moeten braken
Ik ga even Anoes longeren, dan kan ik er hopelijk morgen wat veiliger op stappen en daarna naar een vriendin en samen lekker een dagje uit