Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan kijken ze altijd bescheten

Zijn moeder kwam naar mij toe en had gehoord dat ik ORUN wou gaan doen aankomend jaar. Of ik niet alvast wou oefenen want ze vond mijn rijstijl wel fijn van wat ze had gezien. Ontzettend leuk om te doen, wel even wennen!
Zusje is 3 jaar jonger en komt overal binnen en krijgt alles mee zonder ook maar wat te laten zien en ik niet
Daarna nog de smid op bezoek gehad voor Anoes, dus zij heeft ook weer nieuwe nikes en mag nu weer aan het werk
maar 18
Maar eigenlijk hoop ik ook niet dat ik zo'n hele oude kop heb
Wanneer ze fijn zijn in de M1 ga ik naar de Z1.
Ik had ze gisteren binnen gelegd om te drogen en dacht ze ergens veilig neer te hebben gelegd zodat Toby er niet aan kon komen, maar dus nergens weer te vinden. (ik begon al aan mijn eigen geheugen te twijfelen) Tot hij net ging poepen, kwamen mooi mijn handschoenen mee
Gelukkig dus deze keer geen verstopping en geen gebraak, maar toch wel erg onhandig een hond die paardrijhandschoentjes als lekkernij ziet! En ook een duur grapje, kan ik weer nieuwe handschoenen kopen
Maar ben wel heel erg blij dat het er nu gelukkig weer gemakkelijk uit komt!