[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 10:05

Goede morgen!

Ben gister avond in leiden geweest, men wat een regen :( ga denk ik even langs de ruitersport zaak voor een regenjas :+

Evie hahah knappe bam :P in goede conditie dus :)
Jet welkom terug ;)
Lotte aha, netjes toch ;)

Ik ga nu naar jackson, even los gooien en vlechten voor morgen, moet om 9 uur starten :+

Veel plezier iedereen!!

Scum

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 10:08

Hier is eigenlijk nooit iets te doen met koninginnedag. Ik hoop alleen wel dat de winkels open zijn, want ik moet eigenlijk boodschappen doen.

Mijn dag bestaat gewoon uit voer halen, stallen uitdoen en wat klusjes. Ook leuk voor koninginnedag :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 11:04

Goeiesmorgens!

Corien en Evie: fijn dat de lessen goed gingen! En alvast succes voor zaterdag!
Vief: gefeliciteerd met je goede resultaten!

Gisteren Jer gereden. Hij was erg afgeleid door alles wat er in en rond de bak gebeurde. Dat kan ik me dan weer verschrikkelijk aan irriteren.. Maar goed, hij liep wel weer fijn alleen niet zo geconcentreerd op mij als ik dat zou willen. Pensionhouders hebben ook besloten om de stal voorlopig dicht te houden i.v.m. de Rhino die nu toch wel érg dichtbij uitbreekt. Ik hoop eigenlijk dat de KNHS alles een paar weken platgooit, dan zijn we er maar vanaf. Vrees dat mijn crosstraining ook in het water gaat vallen :(. Nou ja, liever gezonde paarden natuurlijk.

Straks feesten in Alkmaar :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 11:13

Waar is er Rhino dan :\?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 12:03

Barsingerhorn, Schoorl en Zwaagdijk (das erg dichtbij). Verder in Zuidoostbeemster en waarschijnlijk ook in Middenbeemster. Verschillende wedstrijden zijn al afgelast en een aantal stallen houden de deuren dicht.

Overigens: voor sommige plekken geldt dat de diagnose nog niet 100% zeker is. Meeste uitslagen verwachten ze pas na het weekend.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:21

Dat klinkt niet fijn noor die rhino :n

Zo jack staat klaar met zijn vlechten nu hopen dat hij het laat zitten :+

Ga pas rond 4 uur naar leiden, dus nu even wat eten :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:40

jetske @ je avator is wel stoer... ;) wat een rot bok...
Evie @ dan kan hij best wel lopen idd..fit genoeg!!

De rhino heeft idd ook even in maart in de polder gezeten.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:00

Uiteraard wilde Bullie wel even zijn nieuwe hoofdstel showen.. <3 (althans de neusriem)
Afbeelding
Afbeelding

22 mei start ik voor het eerst in Lunteren is de bedoeling om dan even te kijken of het goed gaat om selectie mee te rijden, die begint 29 mei.
dan zal ik van de complete set een foto hebben, nog even een slachtoffer zoeken om te lezen en foto te maken.. :D
Alleen de cap heb ik nog steeds niet binnen maar ja....heb nog even.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 15:57

Joh Noor, dat wist ik helemaal niet! Wel verstandig dat je even niet meer weg mag.

Ik ga zo naar Vorstin toe :D Ben even aan het bijkomen, ben best wel moe!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:48

Hier is het eigenlijk wel mooi weer. Alleen vannacht heeft het geregend, de bak is eindelijk niet meer zo droog, maar als je een beetje in het zand schopt, dan stuift het nog wel. Nu schijnt de zon 8-)

Bianca: Hoofdstel staat hem mooi!
Vief: Wat goed van je cijfer
Simmie: Wat fijn dat Sims zo goed sprong! Hopelijk heb je in C'ray hetzelfde gevoel
Rosalie: Het vertrouwen op de hoge hindernissen komt vanzelf wel weer!
PB: Dat is wel een goede investering. Ik cross zelf niet zo vaak, maar misschien is het voor mij ook wel handig met mijn paard...
Snoek: Veel plezier bij Vorstin

Ik heb vanmorgen beide paarden nog gereden. Vosje was mega druk, dus maar even flink aan het werk gezet. Toen liep die wel fijn. Zwarte een rondje door het bos gegaloppeerd en toen nog even in de wei gereden, die was heel gespannen daar in haar eentje, maar ze gedroeg zich voor de verandering :D Morgen mogen ze beide mee naar concours.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 16:50

Ik denk dat dit wel zo moi is Bianca. Net wat rustiger. Anders wordt het wellicht to much.

Balen van die rhino Noor. Hopelijk valt alles mee.

Snoek: veel plezier bij Vorstin.

Ik heb net even thuis gesprongen. Ook Little Stuart weer voor het eerst. Na de dubbel stijl oxer donderde ik er bijna voorover af omdat hij zo veel slag gaf :D Volgens mn moeder deden we een echte handstand :+
Amati heeft alleen paar kleine hupsjes omdat hij morgen aan de bak mag.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 17:23

Hoi

@ pb gaaf dat je zo'n vest krijgt.
@ noor hopelijk is de Rhino snel weg. Ik ga er nog steeds van uit dat mijn merrie door Rhino haar veulen is verloren. Ze zal dit keer ook gewoon weer geent worden.
@ bianca Bull ziet er stoer uit
@ jetske welkom terug

Had vandaag weer CC. Dit keer L springen met de merrie. 1e keer L weer sinds november. Het was een slagveld. Weinig foutlozen en een technisch parcours. Ik mocht als 1 van de laatsten en had al bedacht hoe ik wilde rijden maar dat wil niet zeggen dat het lukt aangezien ik mijn rijden aan het veranderen ben. Eindelijk weer foutloos en helaas wel 1 balkje op de 1e hindernis van de barrage. Kon behoorlijk rijden zoals ik het wilde en zonder geren :D Toch nog 13e. Instructeur was er ook nog even wat ik niet wist en dit vond het een goed rondje. Merk wel dat rechtsom lastig sturen is sinds zij bij de tandarts is geweest. Hopelijk doet broerlief net zo zijn best morgen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:19

Ik zag trouwens op startlijsten staan dat Tim Lips een clinic les verzorgt op 1 augustus. Ik heb me daar voor opgegeven lijkt me weleens leuk. Was ook helemaal niet duur 35 euro.

Weet iemand trouwens waar de CK's zijn voor de KWPN keuringen van de provincie Zuid Holland, Overijssel, Tolbert (Gr), Utrecht, Noord Holland, Friesland, De wolden (Dr) ??(locatie maneges)???
Mag per PB... :D

Ermelo zal op de KNHS zijn, ik wil graag 1 van deze provincies meedoen aan de PAVO cup, lijkt me wel eens leuk om aan mee te doen, alhoewel Bull geen dressuur gefokt paard is, vind ik een beoordeling wel leuk. Echter, ik kom steeds uit dienst... :( dus ik zit een beetje te twijfelen wat dan het meest dichtbij zou zijn voor mij en het liefst zo'n drukke keurings plek dat ik ook zeker weet dat de PAVO cup in de middag verreden zal worden.
Op de andere provincie data werk ik zowieso dus Flevoland is geen optie !!!!! ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:28

Waar was die clinic dan Bianca?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:28

Wel gaaf bianca om mee te doen. Kan jeniet via de website kijken van het kwpn.

Pb lekker paard hihi.

Ben in leiden geweest was erg gezellig. Nu lekker thuis.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:38

Zuid-Holland is in Alblasserdam dacht ik Bianca. Is een fijne locatie.
Amati gaat in augustus in ieder geval de jonge eventers lopen in Ermelo.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:45

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:15

Vorstin ging ook weer lekker <3
Morgen ga ik oefenen met die caveletti op de volte. Gaan we goed met het huiswerk aan de slag!

Fijn dat ze allebei fijn liepen Anthea :D
Haha PB, lekker zo'n paard :+ Hij klinkt wel heel gaaf! Show eens weer wat foto's!
Gefeliciteerd met je foutloze parcours Caroline! Netjes zeg!
Leuk dat het gezellig was in Leiden Corien!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:18

peanutbutter schreef:
Zuid-Holland is in Alblasserdam dacht ik Bianca. Is een fijne locatie.
Amati gaat in augustus in ieder geval de jonge eventers lopen in Ermelo.

Dat lijkt mij ook heel leuk, maar dat mogen wij nog niet, want Bull is 4 jaar, ik heb gelezen over de VION cup 4 jarigen maar ik vind de eis van 1.10 springen te gortig.. :( . Ik doe deze zomer de B nog niet eens, ben meer met de trainingen en zo bezig en wat lesjes en dat is allemaal veeeeel lager, een B cross vind ik ook vele malen lager dan een L spring parcours ?? Dan zou ik Bull nu ineens de B door zijn strot moeten douwen.....?? Voor de VSN cup moet je geloof ik ook al wel L SGW zijn toch met je paard ??, zag staan L geklasseerd....dus neem aan ook een punt...vind ik nog wel redelijk.
Kom ik wel bij je kijken... :D zie ik gelijk hoe het daar aan toe gaat. Vandaar nu maar mijn keus om eens de PAVO mee te rijden, maar je vind alleen provincies, en daar zijn sommigen best wel groot in.... :D :D :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:19

TeeGee schreef:
Bianca, http://www.kwpn.nl staat alles onder elkaar :D

waar kijk ik dan verkeerd ?? zie namelijk alleen maar provincies staan bij inschrijven merriekeuring, en sommige provincies zijn "big" dus scheelt nogal ff wat als het boven of onder is.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:20

tientjeh schreef:
Waar was die clinic dan Bianca?

IJzerlo, onder startlijsten, sgw.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:27

ik heb er ook eens een mailtje aan gewaagd Bianca, want het is hier mooi in de buurt en helemaal niet duur inderdaad!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:33

tientjeh schreef:
ik heb er ook eens een mailtje aan gewaagd Bianca, want het is hier mooi in de buurt en helemaal niet duur inderdaad!

voor mij is het wat verder rijden maar dat vind ik niet zo erg, vind het weleens leuk om van hem les te hebben, ook al is het alleen al omdat ik gewoon een sympathieke ruiter vind. Ik vond de prijs ook niet zo duur, de groep is niet mega groot ook, want dat dacht ik al gelijk...jaja ....hoeveel in 1 les... ;)

Wat zijn er weinig mensen op bokt zeg !!!! ik verveel me, tis hartstikke rustig tot nog toe op de kazerne en iedereen maar feest vieren buiten... :( de ramen trillen er zelfs van..... :D dikke bas hier voor de deur.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 20:36

heb jij ook gewoon de vereniging gemailt via startlijsten? ik zag er geen apart mailadres opstaan.

ik heb een rustig avondje. Heb niet zoveel met koninginnedag. En moet morgen ook gewoon weer werken.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 21:19

tientjeh schreef:
heb jij ook gewoon de vereniging gemailt via startlijsten? ik zag er geen apart mailadres opstaan.

je hebt PB voor de mail ... ;)